Головна сторінка

Bentley Continental GT

Роки випуску: 2012 - т.ч.

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Bentley Continental GT
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Господарський суд міста Києва - суддя
Господарський суд міста Києва - суддя
Господарський суд міста Києва - суддя
Верховна рада України - народний депутат
Верховна рада України - народний депутат
Верховна рада України - народний депутат
Верховна рада України - народний депутат
Верховна рада України - Депутат 8-го скликання
Верховна рада України - Депутат 7-го скликання
Верховна рада України - Депутат 7-го скликання
Усього знайдено - 13

Випуск кабріолета Bentley Continental GT стартував в 2006 році. Щоб відрізняти автомобілі серії Bentley Continental GT, кабріолет отримав індекс GTC. Через шість років британська компанія представила його в другому поколінні. Серед змін, що відбулися в першу чергу помітні нові передні і задні фари і решітка радіатора. У другому поколінні, крім базової версії і версії Speed, була представлена абсолютно нова версія, укомплектована мотором V8. Він став альтернативою більш потужному мотору W12, що встановлюється на інші модифікації кабріолета. У порівнянні з першим поколінням розширився вибір моторів. Крім стандартного агрегату 6.0 на кабріолет Бентлі Континентал ГТ стали встановлювати чотирьохлітровий двигун потужністю 507 кінських сил. Цей мотор вважається найекономічнішим, споживаючи в місті всього 15,8 літра бензину, а на шосе тільки 8. Потужність базового мотора W12 6.0 зросла до 575 к.с., а у версії Speed - до 625 к.с. Витрата палива для версії Speed становить 22,7 літра в місті і 10,4 на трасі. Кабріолет Бентлі Континентал ГТ в базовій версії споживає трохи більше бензину: 25,4 і 11,4 літра. Обсяг паливного бака складає 90 літрів. Всі мотори британського автомобіля відповідають екологічному стандарту Euro-5. В автомобілі впроваджена система економії палива, яка при максимально вичавленої педалі газу забезпечує перехід на роботу всього чотирьох циліндрів.

В цьому поколінні представили нову коробку передач. Тепер на GTC Speed і версії з моторами 4.0 встановлюється восьмиступінчастою коробка автомат Quickshift. З моторами 6.0 (575 к.с.) як і раніше встановлюється шестиступінчаста АКПП від ZF.

Нова версія кабріолета стала швидше: кабріолет Speed розганяється до 325 км / год, а з моторами 6.0 (575 к.с.) і 4.0 (507 л . С.) можна розігнатися до 314 і 301 км / год відповідно. Зменшилася і час, необхідний для набору першої сотні на спідометрі - всього 4,4 секунди для версії Speed. З мотором 6.0 (575 к.с.) розгін відбувається за 4,8 секунди, а з двигуном 4.0 - рівно за п’ять секунд.

В порівнянні з першим поколінням зросла не тільки потужність мотора, але і габарити самого автомобіля. Тепер його довжина становить 4806 мм, ширина - 1943 мм, а висота - 1403 мм (версія Speed на 10 міліметрів нижче). Колісна база залишилася колишньою - 2746 мм. Незмінною залишилася і місткість багажника - 260 літрів. Кліренс версії Speed був зменшений на 10 мм в порівнянні з базовою.

Попереднім залишилося і шасі. Кабріолет Бентлі Континентал ГТ оснащується незалежною багаторичажка і дисковими вентильованими гальмами з електронним стоянковим гальмом. Але підвіска була переглянута і посилена. Тепер крутний момент між осями позбувся рівноваги і розподіляється відносно 40/60 на користь задньої осі. Кабріолет Bentley Continental GT оснащений диференціалом марки Torsen. Випускається модель з повним приводом.Іспользованіе нових технологій лиття алюмінію зменшило загальну масу автомобіля до 2495 кілограмів. Зміни відбулися і в салоні: з’явилася нова приладова панель, змінився блок клімат-контролю, а система мультимедіа володіє вбудованим вінчестером на 30 Гб і навігацією, налаштованої через Google карти. У зв’язку з оптимізацією передніх сидінь ззаду стало ще більше місця для ніг. Кабріолет Bentley Continental GT має автоматично складається тканинної дахом. Дах зроблено з композитних матеріалів, що пропускають радіохвилі і GPS-сигнали, що дозволило прибрати антенну.

Комплектація автомобіля включає монітор, шкіряну оббивку салону, клімат-контроль, аудіосистему з вісьмома динаміками і підтримкою iPod, систему навігації, камери заднього виду (опціонально) і великий вибір електронних допоміжних систем: EBD, ABS, TCS, BAS, ESP, контролю тиску в шинах, круїз-контроль і парктроніки спереду і ззаду. У версії Speed доступна подушка для колін водія і кріплення ISOFIX.