Ринок: Україна
Прізвище Ім’я По-батькові | Місце роботи та посада |
---|---|
Пресман Олександр Семенович |
Верховна рада України - народний депутат України |
Джарти Вікторія Василівна |
Господарський суд міста Києва - суддя |
Щуцький Олександр Геннадійович |
Волинська митниця ДФС - начальник митного поста "Луцьк" |
Андрієвський Дмитро Йосипович |
Верховна Рада України - Народний депутат України |
Пресман Олександр Семенович |
Верховна Рада України - народний депутат України |
Гутник Валерій Євгенович |
ДАТП-"Автомехбаза" - Директор |
Кузьмін Сергій Сергійович |
Державне підприємство "Спеціалізована державна експертна організація - Центральна служба Української державної будівельної експертизи" - Директор |
Барцьось Володимир Васильович |
ТОВ "Вінницька аграрно-промислова група" - директор |
Андрійченко Олексій Дмитрович |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Корпорація Укральянс" - Голова спостережної ради Товариства з обмеженою відповідальністю "Корпорація Укральянс" |
Ільїн Микита Геннадійович |
Київська місцева прокуратура №7 - прокурор Київської місцевої прокуратури №7 |
Усього знайдено - 82 |
Перший Bentley Continental Flying Spur випустили ще в 1957 році. Випуск даної моделі тривав до 1966 року, після чого її законсервували на 40 років. Тільки в 2005-му році представили новий чотиридверний седан Бентлі Континентал Флайінг Спур, що став продовженням купе Bentley Continental GT, представленого в 2003-му. Автомобіль належить до класу Gran Turismo і позиціонувався брендом як найшвидший седан люксового рівня. На спільній з Бентлі платформі збиралися купе Bentley Continental GT і люксовий седан Volkswagen Phaeton. До 2006-го збірка машини відбувалася на потужностях Volkswagen в Дрездені, після чого була перенесена в Кру - рідне місто англійської концерну. Як і на всі автомобілі англійської компанії, на Continental Flying Spur встановлювали потужний двигун. В даному випадку вибір припав на мотор V12 об’ємом 6,0 (552 к.с.) з парою турбонагнітачів. Двигун відрізняється великою витратою палива: в міському циклі він споживає 25,3 літра, а на трасі - 11,6. Обсяг паливного бака - 90 літрів.
ипускався Бентлі Континентал Флайінг Спур тільки в повнопривідної компонуванні і диференціалом Torsen. На седан встановлювалася шестиступінчаста автоматична коробка передач від компанії ZF. На авто встановлювалася спортивна пневмопідвіска (незалежна, багатоважільна). Гальма Bentley - дискові, вентильовані, з електронним гальмом.
Від одноплатформенності купе Continental GT седан Bentley Continental Flying Spur відрізняється великими розмірами: довжина - 5290 мм, ширина - 1976, висота - 1475. Колісна база автомобіля - 3065 мм. Для перевезення вантажів передбачений місткий багажник об’ємом 475 літрів.
Базова комплектація автомобіля включає клімат-контроль, аудіосистему з дистанційним управлінням, систему hands free, бортовий комп’ютер, активні підголовники. Оббивка салону і крісел виконана зі шкіри. У салоні присутні декоративні вставки з дерева. Задній ряд представляє собою два окремі крісла. Для задніх пасажирів передбачена можливість регулювати налаштування клімат-контролю з допомогою кнопок на підлокітнику. Всі крісла в салоні оснащені функцією масажу і можливістю вентіляції.
В якості помічників водія на Бентлі Континентал Флайінг Спур встановлені наступні системи: контролю тиску в шинах, антиблокувальна, розподілу гальмівного зусилля, електронного контролю стійкості і допоміжна система гальмування. Для допомоги при парковці є передній і задній парктроніки. Опціонально доступні люк з електроприводом, радарний круїз-контроль з функцією гальмування, монітор для пасажирів, CD-чейнджер і система навігації.
В 2006 році представили версію Mulliner Driving Specification, що отримала нову навігаційну систему. Для задніх пасажирів була додана нова телефонна система, збільшився вибір варіантів забарвлення кузова.
В 2008 році представили модель Bentley Continental Flying Spur Speed, що відрізняється більш потужним 600-сильним мотором. Завдяки цьому новий седан став швидше - розгін до сотні відбувається всього за 4,8 секунди. Максимальна швидкість модифікації - 322 км/год. Серед відмінностей нової моделі виділяють збільшені гальмівні диски і нову версію системи контролю стійкості (ESP) - Bosch 8.1. Була перероблено вихлопну систему. Опціонально доступна нова інформаційно-розважальна система.
В 2013 було випущено наступне покоління, яке здобуло вкорочене назва Bentley Flying Spur. Таким способом в Бентлі розділили з двома дверима купе і чотирьохдверний седан.