Головна сторінка

Bentley Continental GT

Роки випуску: 2017 - т.ч.

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Bentley Continental GT
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Верховна Рада України - Народний депутат України
Національна поліція України - Радник голови другого відділу Департаменту забезпечення діяльності Голови Національної поліції України
Усього знайдено - 2
Третє покоління купе Continental GT побудовано на модульній платформі MSB, яка використовується на Porsche Panamera. У порівнянні з колишнім поколінням Bentley має збільшену на 110 мм колісну базу (2851 мм). Крім того, передню вісь зрушили вперед на 135 мм. Основні габарити моделі такі: довжина 4805 мм, ширина 1954 мм (з дзеркалами 2187 мм), висота 1405 мм.         Купе Бентлі Континентал ГТ, як і попереднє покоління, має перенастроюючу підвіску: пружини жорсткі, посилений задній стабілізатор і перепрограмовано система стабілізації. Підвіска являє собою незалежну многоричажка. Вона пневматична з системою регулювання жорсткості. Гальма на купе Bentley Continental GT дискові, вентильовані, з електронним стоянковим гальмом. Спортивні риси машини підкреслені зменшеним дорожнім просвітом і поліпшеною аеродинамікою.    Зовнішність купе став більш рельєфним (до слова, кузов повністю алюмінієвий), але кардинальних змін не зазнав. Найпомітніше нововведення - задні ліхтарі овальної форми, заради яких корму зробили більш стрімкою. В інтер’єрі змін набагато більше. Повністю змінила архітектуру передня панель. Особливу увагу на ній привертає центральний дисплей діагоналлю 12,3 дюйма. Завдяки спеціальному механізму на його місце можна поставити декоративну кришку або стильну панель з термометром, компасом і хронометром. В обробці салону застосовані дорогі сорти шкіри і натуральне дерево.    Bentley має кнопкою запуску двигуна, набором ейрбегів (бічні, фронтальні, шторки). На авто встановлені наступні електронні системи: антиблокувальна, антипробуксовочная, допоміжна система гальмування, електронного контролю стійкості і розподілу гальмівного зусилля. У машині доступні передній і задній парктроніки, круїз-контроль, система контролю тиску в шинах, бортовий комп’ютер, клімат-контроль, навігаційна система. Опціонально пропонується камера заднього виду, встановлені кріплення ISOFIX.    Під капотом встановлений модернізований 6,0-літровий двигун W12 з двома турбокомпресорами. Агрегат розвиває 635 к.с., його крутний момент досягає 900 Нм. У парі з ним працює 8-ступінчастий "робот" ZF з двома зчепленнями. До "сотні" автомобіль розганяється за 3,7 секунди, максимальна швидкість - 333 км / ч. Основний привід у моделі - на задню вісь, на передні колеса в залежності від режиму їзди передається до 38% крутного моменту.    У перспективі - поява версії в кузові кабріолет, модифікації з двигуном V8 і гібрида.