Головна сторінка

Bentley Mulsanne

Роки випуску: 2010 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Bentley Mulsanne
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ТОВ "Бублик і Ко" - Директор
Верховна рада України - Депутат 7-го скликання
Верховна рада України - Депутат 7-го скликання
Верховна рада України - Депутат 7-го скликання
Усього знайдено - 4

У 2010 році почався випуск седана представницького класу Bentley Mulsanne. Автомобіль прийшов на зміну застарілої моделі Bentley Arnage (роки випуску 1998 - 2009). Mulsanne став першою з 1932 року моделлю, випущеною на власній платформі Bentley. Попередньою подібної машиною була 8 Litre. Bentley Mulsanne названий аналогічно седану, що випускався британською компанією в 1980-1992 роках. У порівнянні з попередником седан став ще крупніше: колісна база новинки склала значні 3266 мм. Габарити автомобіля такі: довжина - 5575 мм, ширина - 1926 мм, висота - тисячі п’ятсот двадцять один мм. Для перевезення вантажів передбачений великий багажник об’ємом 443 літри.

Кузов седана виконаний зі сталі, але використовуючи алюмінієвий сплав в капоті, передньому бампері і дверях вдалося зменшити його вагу на 30 кілограм. При цьому вага Бентлі Мюльсан складає значні 2586 кг. Більше половини всіх робіт по збірці автомобіля виконується вручну: зварювання кузова, оббивка сидінь і салона.

Седан розрахований на посадку чотирьох, зате надає воістину царські зручності. Оформлення салону навіває спогади про автомобілі Bentley минулого: тут є полірована сталь, обробка салону деревиною та шкірою. Килимки виконані з овечої вовни, а обробка салону з бичачої шкіри. У салоні повністю відсутня пластик, який замінює сапфірове скло. Передні шкіряні сидіння мають можливість регулювання в 12 напрямках, задній ряд представляє собою два крісла, розділені підлокітником. Їх також можна регулювати в різних положеннях. У салоні доступні відкидні столики. Автомобіль розроблявся для пасажира, який сидить праворуч на задньому ряду, але максимальні зручності створені для водія. Серед них регулювання сидінь, підігрів, охолодження, вентиляція, массаж.

Серед опцій, доступних в Bentley Mulsanne, варто виділити великий вибір систем, що допомагають водієві при русі: антиблокувальна, розподілу гальмівного зусилля, антипробуксовочная, електронного контролю стійкості, контролю тиску в шинах, адаптивного освітлення дороги і допоміжна система гальмування. Седан оснащений круїз-контролем і парктроніки спереду і ззаду. На авто доступні клімат-контроль, система hands free, мультимедійна система з монітором і чотирнадцятьма динаміками, система навігації, бортовий комп’ютер, компас, телефон і вісім подушок безпеки. Опціонально доступні камери бічного і заднього огляду і акустична система Naim з 20 динаміками.

Не дивлячись на приналежність до представницького класу (такий авто є в гаражі англійської королеви Єлизавети II), Bentley Mulsanne здатний розганятися до 296 км/год. До сотні з місця автомобіль розганяється всього за 5,3 секунди. На машину встановлюється тільки один варіант двигуна - V8 об’ємом 6,75 літра продуктивністю 512 к.с., що відповідає стандарту Євро-5. У порівнянні з попередником мотор став на 15% економічніше, але витрата палива на Бентлі Мюльсан як і раніше величезний: в міському циклі він споживає 26,3 літра бензину, а на трасі - 11,6. Обсяг паливного бака - 96 літрів.

Під стать двигуну і коробка передач - восьмиступінчастою автомат ZF з можливістю перемикання передач підрульовими пелюстками. Випускається седан Бентлі Мульсан з заднім приводом. Підвіска автомобіля - пневматична, незалежна, багатоважільна, з системою регулювання жорсткості. Працює підвіска в режимах Sport, Comfort, Custom і Bentley. C допомогою мультимедійного інтерфейсу можна відрегулювати висоту кузова над землею. Гальма - дискові вентильовані. На машині доступний електронний гальмо стоянки з функцією AutoHold.

За роки випуску було представлено багато лімітованих версій: Diamond Jubilee Edition, Le Mans Edition, Shaheen, що відрізнялися обробкою. Кожна модель була випущена тиражем менше 100 машин. У 2014 році представили версію Speed, здатну розганятися до 305 км / год, набираючи першу сотню за всього 4,9 секунди.