Головна сторінка

Cadillac SRX

Роки випуску: 2010 - 2012

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Cadillac SRX
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
прокуратура Херсонської області - прокурор відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання державного обвинувачення управління нагляду у кримінальному провадженні
Великобурлуцьке відділення поліції Вовчанського ВП ГУНП Харківської області - Начальник відділення поліції
Господарський суд Харківської області - Суддя
Господарський суд Харківської області - Суддя
Великобурлуцьке відділення поліції Вовчанського ВП ГУНП Харківської області - Начальник відділення поліції
Національне агентство з питань запобігання корупції - Головний спеціаліст Першого відділу (м.Київ) Департаменту фінансового контролю та моніторингу способу життя
Національне агентство з питань запобігання корупції - Головний спеціаліст Першого відділу (м.Київ) Департаменту фінансового контролю та моніторингу способу життя
Національне агентство з питань запобігання корупції - Головний спеціаліст третього відділу (Центральний регіон) Департаменту моніторингу законодавства про конфлікт інтересів та іших обмежень щодо запобігання корупції
Національне агентство з питань запобігання корупції - Головний спеціаліст третього відділу (Центральний регіон) Департаменту моніторингу законодавства про конфлікт інтересів та іших обмежень щодо запобігання корупції
Комунальний заклад охорони здоровя Мерефянська центральна районна лікарня - головний лікар
Усього знайдено - 24

У липні 2009 року Cadillac представив друге покоління свого середньорозмірного кросовера SRX. Модель була повністю оновлена, за основу взято концепт Provoq. Новий SRX побудований на повнопривідній платформі GM Theta Premium, майже унікальною за винятком декількох компонентів, запозичених у Theta і Epsilon II. SRX отримав безліч нових технологій, що підвищують безпеку моделі. 

З особливостей машини варто відзначити наявність системи повного приводу, широку колію 1626/1620 мм (перед / зад) в поєднанні з довгою колісною базою 2807 мм. Досить сміливий дизайн використовує всі впізнавані ознаки марки: вертикально розташована оптика, рельєфні боки і потужні арки коліс. Інтер’єр пропонує розкішну обробку, висувний сенсорний дисплей мультимедійної системи. У другому поколінні SRX позбувся двигуна V8, тепер він оснащується тільки V6 двигунами об’ємом 2,8 л турбо і атмосферних 3 л. 

У стандартне оснащення базової комплектації увійшли: 18-дюймові легкосплавні диски, передні і задні протитуманні фари, біксенонова головна оптика з омивачами фар, електропривод і підігрів бічних дзеркал, рейлінги на даху. У салоні: регульована по нахилу і вильоту рульова колонка, мультируль, шкіряна оббивка, обігрів і електропривод передніх крісел (з пам’яттю положень), система роздільного клімат-контролю (водій і передній пасажир). У розкішній топовії комплектації пропонуються: обігрів рульового колеса, обігрів задніх сидінь, розважальна система для задніх пасажирів, камера заднього виду, поліпшена обробка інтер’єру, панорамний люк на даху, аудіосистема Bose з 10 динаміками, русифікована система навігації з жорстким диском для зберігання аудіо та відео файлів і USB-виходом для зовнішніх приладів.

Йде на Cadillac SRX 3-літрова V-подібна "шістка" потужністю 256 к.с. оснащена системою безпосереднього вприскування палива і являє собою зменшену копію двигуна об’ємом 3,6 л, який встановлюється на спортивні седани CTS (увійшов в топ-10 двигунів за 2009 рік за даними "Ward’s Automotive"). Цей 3-літровий мотор обладнаний системою зміни фаз газорозподілу з метою підвищення потужності, паливної економічності і зниження викидів шкідливих речовин. Двигун комплектується з 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач. При масі 2015 кг, SRX розганяється до 100 км / год за 8,5 сек. Витрата палива складає 11,3 л в змішаному циклі.

Підвіска Cadillac SRX стандартно включає адаптивну систему демпфірування в режимі реального часу. 

Система повного приводу, за заявою інженерів, гарантує "збалансовану динаміку руху в будь-яких погодних умовах" - так, наприклад, однією з особливостей кросовера є електронний активний диференціал eLSD нового покоління. При спільній роботі з системою контролю тяги, крутний момент розподіляється не тільки по осях, а й між коліс (аж до 100 відсотків крутного моменту до одному колесі), що піднімає безпеку водіння на якісно вищий уровень.Cadillac SRX відповідає найсучаснішим вимогам по пасивній захисту. Він отримав вищу оцінку в краш-тестах. Автомобіль оснащений антиблокувальною системою гальм, системами контролю стійкості і тяги, фронтальними і передніми бічними подушками безпеки, боковими шторками безпеки. 

До складу стандартного устаткування також включені система адаптивного освітлення в поворотах, контроль тиску в шинах, парктронік, система допомоги при старті на под’еме.Cadillac SRX здатний з високим комфортом вмістити п’ять чоловік, а багажне відділення має значні розміри навіть в стандартному положенні задніх сидінь - 843 літра, при складених корисний об’єм збільшується до 1730 літрів. З інших переваг моделі можна відзначити яскравий дизайн і наявність сучасних технологій, плюс до цього - багата базова комплектація. У 2012 році виробник представив оновлений Cadillac SRX: покращився оснащення, а в топовій комплектації автомобіль оснащується новим двигуном 3.6L V6.