Головна сторінка

Chery Arrizo 7

Роки випуску: 2014 - 2016

Ринок: Україна

На Московському міжнародному автомобільному салоні 2014 відбулася прем’єра нового седана марки Chery - Arrizo 7. Цей автомобіль - перший продукт китайської компанії, створений під керівництвом нового дизайнера Джеймса Хоупа (James Hope). Chery Arrizo 7 має цілком гармонійний сучасний екстер’єр. Крім того, важливо відзначити досить привабливий і, разом з тим, яскравий дизайн інтер’єру, наявність зручного багатофункціонального рульового колеса і семидюймовий сенсорного дисплея мультимедійної системи з інтуїтивної графікою і хорошим функціоналом. За своїми розмірами Chery Arrizo 7 можна порівняти з автомобілями бізнес-класу. Довжина Arrizo 7 - 4652 мм, а колісна база - 2700 мм, що дає можливість з комфортом розміститися і водію, і пасажирам заднього ряду сидінь. Спочатку седан Arrizo 7 був представлений на російському ринку в двох комплектаціях: Standard і Luxury. Пізніше в лінійці залишилася тільки топова версія в двох виконаннях (з МКПП і варіатором). Автомобіль пропонує: шини 205 / 55R16 з легкосплавними дисками, зовнішні дзеркала заднього виду з електричним регулюванням і обігрівом, люк з електроприводом, передні протитуманні фари, звуковий сигнал відкритих дверей. Крім цього, Arrizo 7 оснащений водійським сидінням з електричним регулюванням в шести напрямках, клімат-контролем, бортовим комп’ютером, системою старт-стоп, повним електропакетом. Рульова колонка регулюється по висоті, багатофункціональне рульове колесо - зі шкіряним оздобленням, є електричний підсилювач керма. Мультимедійні можливості представлені 7-дюймовим сенсорним екраном з роздільною Bluetooth, роз’ємами USB + AUX + iPod + SD, радіо, DVD-плеєром і шістьма динаміками.

Chery Arrizo 7 представлений на російському ринку з двигуном 1,6 л потужністю 126 к.с. і двома типами трансмісії - механічною коробкою передач і безступінчатим варіатором. Двигун видає максимум потужності при 6150 об / хв і досягає максимального крутного моменту 160 Нм при 3900 об / хв. Максимальна швидкість обмежена позначкою 185 км / год для "механіки" і 180 км / год для варіатора. Двигун відповідає екологічному класу Євро IV і відрізняється паливною економічністю: за даними виробника, витрата бензину не перевищує 6,5 л на 100 км шляху в заміському режимі і 9,2 л в міському.

Arrizo 7 має цілком "просунуту" ходову частину з повністю незалежною підвіскою всіх коліс. Спереду це McPherson зі стабілізатором поперечної стійкості, ззаду - підвіска на поперечних важелях, з телескопічними амортизаторами і стабілізатором поперечної стійкості. Важливо відзначити, що ходова частина автомобіля розроблялася і налаштовувалася в кооперації з брендом Lotus, а частина вузлів - виробництва Sachs (дискові гальма) і Bosch (амортизатори). До речі, дискові гальма тут встановлені і спереду і ззаду (передні вентильовані). Заявлений мінімальний дорожній просвіт - 127 мм.Із систем пасивної безпеки в комплектацію включені: передні ремені з преднатяжителем, фронтальні і передні бічні подушки безпеки, бічні шторки безпеки і дитячі кріплення. З систем активної безпеки штатно присутні: антиблокувальна система гальм, система розподілу гальмівних зусиль, система стабілізації руху (ESP), система допомоги при екстреному гальмуванні, антипробуксовочна система, система допомоги при старті на підйомі. Також допомогу нададуть датчики тиску в шинах, датчики паркування, камера заднього виду.

Arrizo 7 по своїх габаритах і внутрішньому простору фактично займає проміжне положення між C і D класами. Непоганий він і в функціональному плані: сидіння заднього ряду складається в співвідношенні 60:40, обсяг багажника становить 455 л. До того ж, Arrizo 7 вигідно відрізняється своїм оснащенням. Китайський виробник вирішив "упакувати" автомобіль щодо можливого максимуму, на належний рівень піднялося і якість виробництва, так що напрошуються цілком гідні порівняння з близькими за характеристиками моделями більш іменитих марок.