Головна сторінка

Chery M11

Роки випуску: 2010 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Chery M11
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Відділ Держгеокадастру у Богодухівському районі Харківської області - Заступник начальника Відділу
Головне управління ДСНС України у Дніпропетровській області - Водій чергової зміни (пожежно-рятувальної) частини спеціальної пожежної техніки загону технічної служби
Галіївська сільська рада - депутат сільської ради
ВП шахта "Центральна" ДП "Торецьквугілля" - Механік дільниці
Зарічнянська загальноосвітня школа І ступенів-дитячий садок - Директор ,депутат районної ради
Центр зв’язку та управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій, вузол зв’язку, мобільний пункт зв’язку - Начальник пункту
Анатолівська сільська рада - землевпорядник
УПО в Тернопільській області - поліцейський-водій
Головне управління статистики у Сумській області - головний спеціаліст-економіст відділу аналізу даних економічної статистики
Мінагрополітики - заступник директора-начальник відділу
Усього знайдено - 563

Chery М11 в 2010 році став справжнім одкровенням на ринку: це один з перших китайських автомобілів з власним, не запозиченим ні у кого, дизайном, який для цієї моделі Chery виконувало італійське ательє Pininfarina. Так що в плані зовнішнього вигляду седан і хетчбек M11 вже сміливо можна порівнювати з більш іменитими конкурентами. Та й всередині автомобіль не такий, як колишні "китайці". Матеріали стали якіснішими, ергономіка більш продумано. Хетчбек М11 поступається седану в довжину (на 70 мм), а в ширину і висоту має практично ті ж розміри. З 2013 року автомобіль отримав масу поліпшень, включаючи пристойної потужності двигун (126 к.с.) і варіатор. Останній має ручний режим, в якому імітує семиступінчасту механічну коробку, а також спортивний і зимовий режими і примусове зниження передачі для різкого прискорення при натисненні педалі акселератора (kick-down). Для хетчбека Chery М11 передбачені кілька варіантів комплектації. Наприклад, в комплектації MH13C (базова з 2013 року) є все найнеобхідніше: зовнішні дзеркала заднього виду, пофарбовані в колір кузова, з електричним регулюванням, з підігрівом і ручним складанням; передні протитуманні фари і задній протитуманний ліхтар, передні і задні електросклопідйомники, гідропідсилювач, рульове колесо в шкіряній оплітці і з кнопками управління аудіосистемою, кондиціонер, підігрів передніх сидінь; радіоприймач, програвач компакт-дисків, що підтримує формат MP3, роз’єм USB і шість динаміків. Дорожча комплектація MH13LX запропонує розділовий підлокітник ззаду; клімат-контроль, інформаційний дисплей (витрата палива, пройдену відстань, лічильник); електричний підсилювач керма і додаткові функції безпеки.

Спершу на автомобіль ставився двигун SQR481F. При обсязі 1,6 літра він видає потужність 117 к.с. Максимальний крутний момент 147 Нм досягається при 4300 об / хв. З цим мотором і 5-ступінчастою "механікою" час розгону хетчбека до 100 км / год - 14,8 сек., а витрата палива в змішаному циклі - 8,9 л / 100 км. У 2013 році під капотом Chery М11 влаштувався більш потужний силовий агрегат. Новий двигун SQRE4G16 отримав системи подвійного зміни фаз газорозподілу (DVVT) і зміни довжини впускного колектора (VIS), більш надійний ланцюговий привід розподільного вала і масляного насоса. Потужність зросла до 126 к.с., а крутний момент - до 160 Нм. Новий мотор комплектується як звичної п’ятиступінчастою механічною коробкою передач, так і варіатором. Час розгону з "механікою" скоротилося до 14,1 сек., і становить 15,5 сек. при наявності варіатора. Витрата в змішаному циклі - 8 л для "механіки" і 8,6 для варіатора.

Варто відзначити, що по частині техніки M11 - майже збірна світу. Мотор розроблявся спільно з австрійською компанією AVL, систему стабілізації проектували в фірмі TRW, електропідсилювач замовлявся в Delphi, варіатор розроблений на базі компонентів фірми Bosch, а також декількох японських компаній. Представники Chery відзначають, що шасі в складі переднього McPherson і задньої підвіски багатоважеля проектували самостійно. Проте, в ньому є компоненти Sachs. Налаштування же проводилася англійською полігоні MIRA місцевими фахівцями. При колісній базі 2550 мм хетчбек M11 має габаритні розміри 4282 & times; Тисячі сімсот дев’яносто дві & times; 1467 мм (Д х Ш х В), колію передніх і задніх коліс 1550/1540 мм, а мінімальний радіус розвороту у цього компактного передньопривідного автомобіля цілком прийнятний для міських умов - 5,45 м.Із систем пасивної безпеки в хетчбек M11 передбачені: міцні балки бічних дверей, травмобезопасная рульова колонка; фронтальні подвійні подушки безпеки водія і переднього пасажира, триточкові ремені безпеки передніх сидінь з попереднім натягом і триточкові ремені безпеки задніх сидінь. Підголівники всіх сидінь регулюються по висоті, є кріплення дитячого сидіння ISOFIX, передбачений звуковий сигнал відкритих дверей. З систем активної безпеки: антиблокувальна система гальм (ABS) з системою розподілу гальмівних зусиль (EBD). У верхній комплектації пропонуються датчики світла і дощу, система стабілізації.

Хетчбек M11 досить просторий і не обділений багажним обсягом - 490 л проти 415 л у седана. Спинки заднього сидіння складаються по частинах (60/40), що підвищує функціональність хетчбека, в складеному положенні вони утворюють рівну підлогу. У салоні є передні і задні підстаканники, лотки і кишені для зберігання. Більш гідні уваги автомобілі випуску після 2013 року, коли виробник провів серйозне оновлення моделі. Крім нового двигуна і варіатора, він отримав деякі зміни в інтер’єрі і ергономіці салону. Підвищилася і безпеку за рахунок збільшення жорсткості кузова, перенастроєна система ESP, встановлені нові крісла зі збільшеною бічною підтримкою з можливістю її регулювання.