Головна сторінка

Chery indiS

Роки випуску: 2011 - 2016

Ринок: Україна

Chery IndiS, який компанія відносить до класу B-SUV, з’явився на російському ринку у вересні 2011 року. Незважаючи на передній привід, за пропорціями кузова і дорожньому просвіту IndiS дійсно нагадує кросовер. Компактний - при довжині 3866 мм і шириною +1622 мм він міг би конкурувати з Renault Duster або Suzuki SX4. Правда, будь у нього повний привід, це все одно було б проблематично. Розроблений на одній платформі з моделлю B-класу Kimo, під капотом IndiS має всього лише 1,3-літровий 83-сильний моторчик. Втім, повний привід тут так і напрошується - адже висота дорожнього просвіту становить цілком пристойні 180 мм (230 мм під переднім бампером). Однак, чого немає, того немає, тому реальніше порівняння - з іншим популярним "бюджетником" Renault Sandero Stepway, який точно так же нагадує кросовер і має в своєму розпорядженні переднім приводом, але, правда, і коштує помітно дорожче. Комплектацій у IndiS дві. При цьому оснащення в базі дуже навіть непогана. Передні і задні "противотуманки", коректор фар, рейлінги, що складається спинка заднього дивана, передні електросклопідйомники, бортовий комп’ютер, кондиціонер і радіо, MP3-програвач з USB, два динаміка. Дорожча версія пропонує легкосплавні диски, бічні дзеркала з електроприводом і підігрівом, задній двірник, повний електропакет з підігрівом передніх сидінь, CD-програвач і чотири динаміки.

При обсязі двигуна 1,3 л IndiS розпорядженні потужністю 83 к.с., яка досягається при 5750 об / хв. Максимальний крутний момент - 122 Нм (при 3800 об / хв). Як і всі двигуни ACTECO, моторчик IndiS, який носить маркування SQR473F, розроблений спільно з австрійською компанією AVL. Звичайно, особливої динаміки від нього очікувати не доводиться. При масі автомобіля 1175 кг, силовий агрегат здатний розігнати IndiS до максимальної швидкості 150 км/год. Втім, в міських умовах, при русі від світлофора до світлофора, IndiS продемонструє цілком прийнятну жвавість. Але в чому його головна перевага - так це в низькій витраті бензину, який складе 6,8 л / 100 км в змішаному циклі.

На момент початку продажів в 2011 році трансмісія була без варіантів - тільки "механіка". У 2012 році хетчбек IndiS став першою моделлю в російській лінійці Chery, оснащеної роботизованою коробкою передач. Трансмісія розроблялася спільно з Magneti Marelli, італійським постачальником автокомпонентів, підрозділом Fiat Group. З огляду на клас і переднеприводное походження автомобіля, передбачувана схема підвісок - McPherson спереду і скручується "балочка" ззаду. IndiS має дискові гальма спереду і ззаду (передні вентильовані).

За безпеку пасажирів IndiS відповідають: фронтальні подушки безпеки (водій і пасажир), триточкові ремені безпеки передніх сидінь з преднатяжителем, триточкові ремені безпеки задніх сидінь з аварійними пристроями блокування витягнення ременя, травмобезопасная рульова колонка . Автомобіль оснащений антиблокувальною системою гальм.

IndiS має свіжу зовнішність і інтер’єр не без цікавих деталей, хоча за якістю матеріалів і ергономіці ще дуже далеко до потенційних конкурентів від японських або навіть корейських виробників. Всередині, зрозуміло, тісно, та й обсяг багажника всього 275 л. Він збільшується до 1000 л, але для цього потрібно максимально зрушити вперед передні сидіння - інакше задній диван не скласти. Складається він виключно цілком, утворюючи при цьому помітну сходинку. Втім, тих, кому потрібен компактний міський автомобіль, цим не злякати. Варто зазначити, що з 2016 року IndiS пропонується тільки в топової комплектації.