Головна сторінка

Chevrolet Aveo

Роки випуску: 2012 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Chevrolet Aveo
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України - Міністр
Головне управління Державної міграційної служби України в місті Києві - Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції
Малиновський районний суд м. Одеси - суддя
Старобільський відділ поліції Головного управління Національної поліції в Луганській області - Заступник начальника відділу поліції -начальник слідчого відділення Старобільського відділу поліції ГУНПї в Луганській області
Технолого-економіний коледж Миколаївського національного аграрного університету - Директор
Північне територіальне квартирно-експлуатаційне управління, фінансово-економічний відділ - Головний спеціаліст групи планування та фінансування фінансово-економічного відділу
Миколаївське відділення поліції Лиманського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Одеській області - Помічник чергового сектору реагування патрульної поліції
м.Київ військова частина А0105 - Заступник начальника армійської авіації з бойової підготовки
Управління захисту економіки у м. Києві Департаменту захисту економіки Національної поліції України - старший оперуповноважений в ОВС
військова частина А1231 - Начальник технічно-експлуатаційної частини інженерно-авіаційної служби вертолітної ескадрильї військової частини А1231
Усього знайдено - 1180

Світовий дебют другого покоління Chevrolet Aveo відбувся на Паризькому автосалоні 2010. Перші партії серійних машин надходили з Кореї з подальшою досборка в Калінінграді, і вже в лютому 2012 року новий седан Aveo з’явився у дилерів. У новому поколінні вже немає того розмаїття силових агрегатів.

Автомобіль пропонується з одним двигуном - бензиновим чотирициліндровим мотором об’ємом 1,6 літра потужністю 115 к.с. - і в трьох комплектаціях: LS, LT і LTZ.

Коробка передач на вибір - 5-ступінчаста "механіка" або новий 6-ступінчастий "автомат" (для версії LS не пропонується). Оригінальність у всьому - такий девіз нового Aveo. Це і "мотоциклетний"приладовий щиток, і ефектний спортивний дизайн, і особлива за характером підвіска - як заявляє виробник, одна з найжорсткіших у класі, що забезпечує автомобілю відмінну динаміку і керованість. Варто зауважити, що новий Aveo побудований на новій всесвітній платформі Gamma II, яка послужила основою для цілого сімейства компактних автомобілів GM.

Крім того, автомобіль пройшов адаптацію для російських доріг. Базова комплектація седана LS включає в себе передні склопідйомники, ABS, дві фронтальні подушки безпеки, підсилювач рульового управління, CD / МР3-аудіосистему з 4 динаміками і іммобілайзер. У стандартне оснащення комплектації LT входить кондиціонер, USB і AUX входи, клавіші управління аудіосистемою на рульовому колесі, ручки дверей і бічні дзеркала заднього виду в колір кузова, решітка радіатора з хромованою вставкою. Додатково для комплектації LT доступні пакети опцій. Перший включає електричні склопідйомники задніх стекол, електропривод і підігрів бічних дзеркал заднього виду, підігрів передніх сидінь. Другий - центральний підлокітник між передніми сидіннями, регулювання рульової колонки по вильоту. І нарешті, за додаткову доплату новий Aveo отримує легкосплавні 15-дюймові диски. У топову комплектацію LTZ нового Aveo вже включені легкосплавні 16-дюймові диски, 6 подушок безпеки, фари головного світла з хромованою вставкою, передні протитуманні фари, круїз-контроль, паркувальний датчик, аудіосистема з 6 динаміками.

Силовий агрегат Aveo пропонує відмінне поєднання динамічних характеристик і економічності.

Так, в поєднанні з механічною коробкою передач двигун 1,6 потужністю 115 к.с. має витрата палива 6,6 л / 100 км, а з автоматичною коробкою - 7,1 л. Розгін до 100 км / год - 11,3 і 11,7 секунди відповідно.

На інших ринках Aveo і раніше пропонується з широкою лінійкою двигунів діапазону 1,2-1,6 літра, існують навіть 1,8-літрові модифікації і 1,3-літровий турбодизель, а в якості альтернативи масовим модифікаціям можна розглядати заряджену версію Aveo RS . Автомобіль оснащений чотирициліндровим двигуном Ecotec з турбонаддувом, об’ємом 1,4 л і потужністю 138 к.с. в комбінації з механічною коробкою передач.

Різниця між першим і другим поколінням Aveo досить відчутна.

Автомобіль став довшим, ширшим і вище, зросла колісна база з 2480 до 2525 мм. Збільшилися розміри додали не тільки вільного простору в салон, але і зробили більш об’ємним багажник. Тепер його обсяг у седана становить 502 літри, що істотно більше, ніж в попередньому поколінні. А ось дорожній просвіт і раніше невеликий - всього 150 мм. З інших дрібних мінусів можна відзначити довгий передній звис, так що притиратися до бордюрів слід з обережністю.

Спереду - стійки Макферсон, ззаду - незалежна торсіонна балка, а підвищена в цілому жорсткість підвіски забезпечує близький до спортивного характер водіння. Передні гальмівні механізми - вентильовані дискові, задні - класичні, барабанного типу.

Рульове управління оснащено електропідсилювачем, кермо при цьому досить гострий, інформативний.

Використання нової міжнародної "опелівської" платформи істотно позначилося на поліпшенні безпеки. У порівнянні з попереднім поколінням, неважливо який демонстрував невідому себе в краш-тестах, "другий" седан Aveo зміг отримати вищий п’ятизірковий рейтинг в заліку EuroNCAP. У стандартне оснащення автомобілів другого покоління входять подушки безпеки водія і переднього пасажира, преднатяжители ременів безпеки, кріплення для дитячого сидіння ISOFIX, антиблокувальна система гальм і система розподілу гальмівних зусиль.

На жаль, в момент кризи 2014 року вартість Aveo і багатьох інших моделей під маркою Chevrolet виросла куди більш значно, ніж у більшості конкурентів (в першу чергу, через дуже низьку локалізації збирання), що не могло не відбитися на продажах. Втім, це не скасовує основних достоїнств автомобіля, завдяки яким він зберігає непогані позиції на вторинному ринку. Це невибагливість і простота, надійний і економічний мотор, гарне оснащення дорогих версій, висока, незважаючи на скромний дорожній просвіт автомобіля, водійська посадка.