Головна сторінка

Chevrolet Captiva

Роки випуску: 2011 - 2013

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Chevrolet Captiva
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради - Начальник управління
військова частина А2791 - начальник відділу зберігання ПММ
Східне регіональне управління Державної прикордонної служби України - військовослужбовець
Дзержинський районний суд м. Харкова - секретар судових засідань
Кам’янський відділ поліції ГУНП в Дніпропетровській області - Начальник ізолятору тимчасового тримання
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб - Начальник відділу
Концерн "ВІЙСЬКЕССЕТМЕНЕДЖМЕНТ" - заступник Генерального директора з реформування
Київське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України - заступник голови-начальник другого відділу досліджень та розслідувань
Коростишівський відділ поліції Головного управління Національної поліції в Житомирській області - Начальник сектору
КУ "Обласний госпіталь ветеранів війни" - Головний лікар
Усього знайдено - 744

Chevrolet Captiva - середньорозмірний п’яти- і семимісний кросовер. Модель розроблена південнокорейським підрозділом GM Daewoo, сконструйована на базі платформи GM Theta, яка раніше була використана для Opel Antara. Презентація моделі відбулася на Женевському Моторшоу в лютому 2006 року. В Європі, Індії, Південно-Східної Азії і на Близькому Сході автомобіль продається під назвою Chevrolet Captiva, в Південній Кореї - під маркою Daewoo Winstorm, в Австралії і Новій Зеландії - під маркою Holden Captiva. За роки випуску автомобіль пережив два рестайлінгу (2010 і 2013 роки). На відміну від першого рестайлінгу, який супроводжувався серйозною модернізацією автомобіля, останній майже не торкнувся технічну частину - з нововведень можна відзначити радіаторну решітку, передні і задні бампера і задні ліхтарі, які тепер оснащуються світлодіодними елементами; додалися нові кольори кузова. 

Передбачено чотири комплектації Captiva: LS, LT, LT Плюс і LTZ. До складу базової версії включені: 17-дюймові легкосплавні колісні диски, обігрів передніх сидінь, система кондиціонування повітря, аудіосистема з радіоприймачем, CD / MP3-програвачем, 6 динаміків і управління аудіосистемою на рульовому колесі. У комплектації LT - регульована по нахилу і вильоту рульова колонка, круїз-контроль, шкіряна оббивка керма і важеля КПП, протитуманні фари, датчик дощу, внутрішнє дзеркало з електрохромним покриттям, висувний ящик під сидінням переднього пасажира, комбінована оббивка сидінь (тканина / шкіра).

В "LT Плюс" додатково до перерахованого пропонуються електролюк, омивачі фар, 18-дюймові колісні диски, що складається зовнішні дзеркала заднього виду з електроприводом, підігрівом і повторювачами, шкіряна оббивка сидінь, електропривод водійського сидіння водія з регулюванням у восьми напрямках. У топової комплектації LTZ передбачені 19-дюймові легкосплавні колісні диски, рейлінги на даху, тонування бічних стекол ззаду і заднього скла, аудіосистема з 8 динаміками. За доплату Captiva може бути оснащений додатковим рядом крісел, що перетворює автомобіль з 5-місцевого в 7-місний.

Після модернізації з 2011 року місце 3,2-літрового мотора зайняв новий 3-літровий силовий агрегат потужністю 258 к.с. (З 2013 - 249 к.с.). До 167 "коней" зросла потужність 2,4-літрового мотора, який оснастили системою зміни фаз газорозподілу, а крутний момент підняли з 220 Нм до 230 Нм, правда він перейшов в зону більш високих обертів. 

Також з’явився дизельний двигун 2,2 л потужністю 184 к.с. і максимальним обертовим моментом 400 Нм, який може порадувати власника низькою витратою палива (6,6 л на 100 км) Передні підвіска Chevrolet Captiva незалежна, типу McPherson. Задня - незалежна багатоважільна. У процесі глобального оновлення моделі були модернізовані деякі вузли підвіски, зокрема, встановлені амортизатори з іншими характеристиками, нові виброгасители і сайлентблоки. Все це зробило поведінку Captiva більш збалансованим і поліпшило керованість. 

Повний привід автомобіля підключається автоматично за допомогою багатодискової муфти з електронним управлінням. Системи допомоги водієві при підйомі і при спуску полегшують водіння в складних ситуаціях. Фігурує іноді в характеристиках заявлений дорожній просвіт 200 мм на ділі обертається реальними 160-180 мм, що, звичайно, мало для справжнього позашляховика, але цілком вистачає для більшості звичайних сітуацій.Автомобіль обладнаний сталевим каркасом і має зони з запрограмованою деформацією, що поглинають енергію удару. 

Крім того, оновлений Captiva оснащений системою ABS з електронним розподілом гальмівних зусиль EBV, системою динамічної стабілізації ESC, гідравлічним гальмівним підсилювачем HBA, системою управління рухом на спуску DCS і системою активного захисту від перекидання автомобіля ARP. До складу штатного оснащення входять шість подушок безпеки - дві фронтальні і дві бічні, призначені для захисту водія і переднього пасажира, - і на додаток - дві шторки безпеки для захисту від бокового удару і пасажирів другого ряду сидінь. А також триточкові ремені безпеки з преднатяжителями і кріплення дитячих крісел.

Тільки з’явившись на ринку, Chevrolet Captiva відразу "застовпив" місце в категорії "багато автомобіля за прийнятні гроші". Втім, час вніс свої корективи - в момент кризи мала локалізація створила проблеми з ціноутворенням. І це при тому, що Captiva є відмінний варіант "золотої середини", особливо після модернізації - місткий, економічний, комфортний автомобіль з відмінним оснащенням. Втім, завдяки заслуженою свого часу популярності автомобіль непогано представлений на вторинному ринку.