Головна сторінка

Chevrolet Cobalt

Роки випуску: 2013 - 2015

Ринок: Україна

Компактний седан Chevrolet Cobalt був представлений на Московському автосалоні-2012, а в продажу з’явився на початку 2013 року. Автомобіль пропонувався з одним варіантом двигуна - бензиновим 1,5-літровим. За заявою виробника, з таким мотором Cobalt витрачає всього 6,5 л / 100 км в змішаному циклі. Незважаючи на компактні розміри, седан має один з найбільш об’ємних багажників в своєму класі - 545 літрів. З інших достоїнств автомобіля можна відзначити оригінальний дизайн інтер’єру, з цифровим приладовим щитком і регульованою яскравістю підсвічування панелі. Салон для свого класу виглядає дуже комфортним і пропонує в цілому досить високий рівень оснащення: клімат-контроль, додаткові повітроводи для задніх пасажирів, достаток зручних ніш для дрібних предметів в панелях і т.д. У базовій комплектації LT доступний центральний замок, складаний ключ, передні електросклопідйомники, аудіопідготовка, підігрів передніх сидінь, обігрів заднього скла, бічні дзеркала з електроприводом і підігрівом, регулювання керма по нахилу, що складаються в пропорції 60/40 спинки заднього сидіння, повнорозмірне запасне колесо і шини розмірністю 185 / 75R14. Бампера, ручки дверей і бічні дзеркала пофарбовані в колір кузова. Варіант на "автоматі" додатково має кондиціонер, за який в якості альтернативи "механічної" версії доведеться доплатити. Верхня комплектація LTZ йде тільки з АКП і на додаток до "базі" пропонує бортовий комп’ютер, сигналізацію, задні електросклопідйомники, передні протитуманні фари, легкосплавні диски на 15 дюймов, шини 195/65 R15, кондиціонер і аудіосистему з AUX / USB. Тут же доступні декоративні елементи, включаючи хромовані грати радіатора, молдинг на задньому бампері і органи управління кондиціонером. Для Cobalt були передбачені 10 колірних варіантів кузова.

Як заявляє виробник, двигун Chevrolet Cobalt поєднує в собі практичність і задоволення при водінні: легко запускається, досить динамічний і в той же час забезпечує більшу продуктивність при меншому рівні шуму і витраті палива. Звичайно, якоюсь особливою жвавості очікувати не доводиться. При обсязі 1,5 літра мотор видає 106 к.с. і 134 Нм крутного моменту, тобто все в межах звичайних при такому літражі характеристик. Цікаво інше - Cobalt, один з небагатьох автомобілів в своєму класі і ціновому сегменті, пропонує 6-швидкісну автоматичну коробку передач, в той час як у конкурентів це, як правило, 4-ступінчаста АКПП.

Передня незалежна підвіска McPherson і задня напівзалежна (торсіонна балка ) забезпечують оптимальні для цього автомобіля ходові характеристики. Підвіска "щільна", з пристойною часткою жорсткості, що добре для зворотного зв’язку з кермом, в той же час енергоємна і адаптована для російських доріг. Як уже сказано, особливої динамікою "Кобальт" не блищить, але це нормально для автомобіля, чиє життя переважно проходить в міському середовищі проживання. Втім, і за місто вирватися можна без проблем - тут і місткий багажник в пору, і дорожній просвіт (чесні 160 мм).

До складу базової комплектації входить подушка безпеки водія, За додаткову плату опціонально передбачений пакет безпеки, що включає ABS, подушки безпеки для водія і переднього пасажира (остання - відключається) і піднімає оснащення до рівня верхньої комплектації LTZ, де ABS і фронтальні подушки безпеки йдуть в "базі". У салоні передбачені спеціальні кріплення для розміщення дитячого крісла Isofix. Створений "по всій науці" кузов в своїй структурі має зони запрограмованої деформації, що захищають пасажирів і основні вузли.

Chevrolet Cobalt виявився відмінною зміною морально і технічно застарілої Chevrolet Lacetti, так само пропонуючи мінімально необхідний для сучасного городянина рівень оснащення і функціональність при доступній ціні. Як при виборі будь-якого іншого бюджетного варіанту, покупцеві доведеться змиритися з посередньою динамікою і задумою автоматичної трансмісії, дешевими матеріалами обробки і іншими об’єктивними недоліками. Також неминуча швидка коригування ціни на вторинному ринку, втім, для небагатих покупців, націлених на покупку уживаного автомобіля, це навіть плюс.