Головна сторінка

Chevrolet Corvette

Роки випуску: 2014 - т.ч.

Ринок: Україна

Chevrolet Corvette - легендарний американський автомобіль, що веде свою історію з середини 20-го століття. Нове покоління суперкара, як завжди, має яскраву і впізнаваною зовнішністю. Але помітний екстер’єр - це всього лише данина тому, щоб зробити візуальний ефект на публіку. Справжні "скарби" заховані усередині. Це суперпотужний двигун, справжнє "серце" Корвета, котре видає 466 к.с. При цьому на зазначену потужність доводиться всього півтори тонни ваги. Тому сприяє широке використання алюмінію в конструкції автомобіля - новий надлегкий кузов з алюмінієвої просторової рамою і інші інноваційні рішення, покликані поліпшити характеристики спортивного автомобіля. На російському ринку доступні дві комплектації під назвами 2LT і 3LT. У більш доступною версією Corvette оснащений сидіннями з підігрівом і вентиляцією, електроприводами бічний і поперекової підтримки сидінь, а також проекційним дисплеєм. До складу оснащення входять ксенонові фари, омивачі фар, протитуманні фари, двозонний клімат-контроль, електрична рульова колонка з регулюванням по вильоту і висоті, електронний круїз-контроль з кнопками управління на кермі, паркувальні датчики і камера заднього виду з проекцією на монітор системи Chevrolet MyLink, яка дозволяє здійснювати дзвінки за допомогою голосового набору або насолоджуватися своєю музичною колекцією за допомогою аудіосистеми преміум-класу BOSE, що складається з 10 динаміків. У версії 3LT Chevrolet Corvette оснащений навігацією, вставками під колір салону на приладовій панелі і іншими косметичними опціями інтер’єра.

У всіх доступних комплектаціях під капотом Corvette Stingray знаходиться 6,2-літровий атмосферний V8, що видає 466 кінських сил потужності і 630 Нм крутного моменту. На російському ринку спорткар запропонований тільки з семиступінчастою "механікою". До першої "сотні" такий автомобіль розженеться за 3,8 секунди. Новий двигун оснащений безпосереднім уприскуванням, фазоваріатором і функцією відключення частини циліндрів, а також системою мастила з сухим картером, яка забезпечує безперебійну подачу масла навіть при найагресивніших режимах роботи двигуна і на будь-яких крутих віражах. Довгі передачі семиступінчастою "механіки" і значний момент у всьому діапазоні оборотів забезпечують неймовірну еластичність, дозволяючи рідше перемикатися, зберігаючи при цьому достатню тягу. Однак по-справжньому цей "звір" розкривається при 4500-5000 об/хв.

Враховуючи, що суперкар спочатку створювався як автомобіль з відкритим верхом, конструкторам довелося чимало потрудитися над новим кузовом, в конструкції якого використані високоміцні сталі, спеціальний сплав з 2/3 алюмінію і 1/3 стали, а також композитні матеріали. Зовнішні панелі кузова виготовлені з пластику, а капот і знімна секція даху - з вуглеволокна. Продовжуючи тему кузова, не можна обійти увагою його безпрецедентні аеродинамічні характеристики. До того ж повітря поставлений ще й на службу - крім збільшення притискної сили і поліпшення керованості автомобіля на високій швидкості, що направляються потоки повітря використовуються для охолодження гальмівних колодок, двигуна, трансмісії. У передній підвісці використані порожнисті алюмінієві важелі, задня підвіска зібрана на алюмінієвому підрамнику. При цьому збережена стала класичною для Corvette двохважіль схема підвісок, а система управління Magnetic Ride Control третього покоління вважається найшвидкодіючою в світі. Вона "зчитує" дорогу кожну мілісекунду, пригнічуючи коливання кузова в реальному часу.

Говорячи про безпеку Corvette, в першу чергу варто відзначити найсучасніші технології, що відповідають за стійкість автомобіля на трасі. Електронний диференціал в поєднанні з системою управління підвіскою покращує стабільність, сприяє впевненості і чуйності управління. Протибуксувальна система Performance Traction Management містить п’ять установок зменшення крутного моменту і регулювання гальмівного зусилля для забезпечення більш впевненого водіння на дорозі або на гоночному треку. До складу оснащення входять ABS, система динамічної стабілізації Stabilitrak, 6 подушок безпеки: передні, бічні і шторки, а також триточкові ремені безпеки водія і переднього пасажира з преднатяжителями, датчики тиску в шинах. Датчик тиску на передньому пасажирському сидінні регулює розкриття подушки безпеки.

Chevrolet Corvette - автомобіль-мрія. Легендарна машина, заради володіння якої всього-то потрібно розлучитися з декількома мільйонами рублів. Але, якщо серйозно, можна сказати і по-іншому: швидше ці автомобілі, складові особливу касту, вибирають собі господарів. І вибір лежить в площині аж ніяк не грошовій, але емоційної. І навіть роки не відтіняють того ореолу спортивної слави, який супроводжує цей автомобіль з моменту своєї появи на світло.