Головна сторінка

Chevrolet Epica

Роки випуску: 2009 - 2013

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Chevrolet Epica
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ФДУ "Миколаївський район Держгідрографії" - Капітан БГК - 334
Київська митниця ДФС - Головний державний інспектор
Національний банк України - Старший контролер
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району у м. Києві", ЖЕД-8 - Начальник житлово-експлуатаційної дільниці №8
Харківський апеляційний господарський суд - заступник керівника апарату суду
Ужгородський районний відділ Головного управління Державної міграційної служби України в Закарпатській області - старший інспектор
Ужгородський районний відділ Головного управління Державної міграційної служби України в Закарпатській області - старший інспектор
Полтавське відділення Харківського НДІСЕ - Завідувач сектору
11 ДПРЧ 11 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Київській області - Старший водій
ГСЦ МВС - Спеціаліст відділу контролю УМКДСЦ ГСЦ МВС
Усього знайдено - 436

Chevrolet Epica - седан бізнес-класу (клас Е згідно з європейською класифікацією) корейського виробника GM Daewoo. Модель була представлена на Женевському Моторшоу разом з новинкою Captiva в лютому 2006 року. Epica замінила колишню модель Chevrolet Evanda. В Австралії та Новій Зеландії автомобіль продавався під назвою Holden Epica, в Ісландії - Chevrolet Tosca, а в Південній Кореї - Daewoo Tosca. 

Після 2011 року естафету Chevrolet Epiсa перейняв рестайлінговий Chevrolet Malibu. У базову комплектацію LS включені кондиціонер, радіо і CD / MP3-плеєр, протитуманні фари і підігрів лобового скла. У дорожчій комплектації LT є клімат-контроль, система допомоги при парковці, електропривод стекол і бічних дзеркал з вбудованими світлодіодними покажчиками поворотів, бортовий комп’ютер, круїз-контроль, датчик дощу і система курсової стійкості ESC. Це далеко не повний список оснащення Chevrolet Epica, де, до пари класу автомобіля, присутні також протитуманні фари, легкосплавні диски 17", електричне регулювання сидіння водія по 8 параметрами, електрообігрів передніх крісел, чейнджер на 6 дисків і 8 динаміків, управління аудіосистемою на рульовому колесі. В інтер’єрі: хромовані внутрішні ручки дверей, на передній панелі вставки "металік", шкіряна обробка салону, включаючи рукоятку важеля КП і рульового колеса, передній центральний підлокітник з відділенням для дрібних предметів, задні сидіння з центральним підлокітником і складаються спинками 60:40, додаткова розетка.

Призначені для моделі двигуни об’ємом 2,0 і 2,5 літра - рядні "шістки", причому з досить рідкісним для такої конфігурації (R6) поперечним розташуванням. З переваг обох двигунів слід зазначити їх високу потужність (143 і 156 к.с.) і тягові характеристики (195 і 237 Нм). За трансмісії пропозицію давало можливість вибору: 5-ступінчаста "механіка" або 5-ступінчастий "автомат" з ручним режимом. З мотором 2,5 літра пропонувався тільки останній і тільки в топової комплектації LT, в той час як з дволітровим двигуном - обидва варіанти. Пізніше до "автомату" додали ще один щабель, що позитивно позначилося на економічності.В основі Chevrolet Epica лежить платформа GM Epsilon, використовувана на таких відомих моделях, як американський седан Chevrolet Malibu або європейські Opel Vectra, Opel Signum і Saab 9-3. Передня підвіска незалежна, пружинна, типу McPherson. Задня - багатоважільна. Підсилювач рульового управління - зі змінною чутливістю. Однак в поведінці автомобіля на дорозі перевагу віддано високого ступеня комфорту, ніж гостроті сприйняття і зворотного зв’язку. Високої плавності ходу сприяє і колісна база 2700 мм. 

Передні гальма - дискові вентильовані (278 мм), задні дискові (276 мм), відпрацьовують на відмінно для більш ніж полуторатонного автомобіля.В плані безпеки оснащенням Chevrolet Epica передбачені АБС і система стабілізації, коректор фар, фронтальні і бічні подушки безпеки, а також надувні фіранки (шторки безпеки), кріплення дитячих крісел ISOFIX, триточкові ремені безпеки з преднатяжителями для всіх пасажирів, іммобілайзер, система дистанційного відмикання дверей і протиугінна сигналізація. Проведений у 2007 році краш-тест ANCAP (Австралія) показав дуже хороший результат - 4 зірки з 5 по захисту водія і переднього пасажира (27 балів з 37) .В момент появи на ринку Chevrolet Epica був багатообіцяючий альтернативний варіант автомобіля, здатного позмагатися за оснащенню навіть з окремими "старожилами" бізнес-класу. 

Але, хоча в цілому модель вийшла цілком привабливою, і за ціною і за характеристиками, проект в підсумку так і залишився побічним дітищем GM. Ті ж Epica, що були продані на вітчизняному ринку, становлять сьогодні хай не численну, але цікаву своїми цінами групу. Це, мабуть, один з найдоступніших автомобілів в класі 2-2,5 літра з шестициліндровими моторами.