Головна сторінка

Chevrolet Lacetti

Роки випуску: 2003 - 2013

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Chevrolet Lacetti
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Апеляційний суд Кіровоградської області - Суддя
Макарівський районний сектор Управління державної міграційної служби в Київській області - головний спеціаліст
Офіс великих платників податків ДФС - головний державний ревізор-інспектор
Управління державної охорони України - начальник відділення
виконком павлоградської міської ради - заступник міського голови
Бакирівська сільська рада - Головний бухгалтер
Виконавчий комітет Сумської міської ради, архівний відділ - заступник начальника відділу
Шевченківське об’єднане управління Пенсійного фонду України міста Харкова - Заступник начальника Шевченківського відділу з питань призначення,перерахунку та виплати пенсій №1
Управління праці та соціального захисту населення Ізмаїльської міської ради - спеціаліст першої категорії відділу персоніфікованого обліку одержувачів пільг
Комунальне підприємство "Жилкомсервіс" - Начальник служби-провідний спеціаліст, інженер служби обслуговування житлового фонду і території Київського району
Усього знайдено - 23623

Chevrolet Lacetti - автомобіль середнього класу (клас C по європейській класифікації). Виробництво здійснювалося з 2003 по 2013 роки на заводах концерну GM Daewoo в Південній Кореї та Узбекистані. Дизайн автомобіля розроблений італійським ательє Pininfarina. Модель прийшла на зміну Daewoo Nubira. Презентація Chevrolet Lacetti, відомого також на інших ринках під назвами Daewoo Lacetti, Buick Excelle / HRV, Chevrolet Nubira, Chevrolet Optra, Chevrolet SRV, Holden Viva, Vauxhall Viva, Suzuki Forenza і Suzuki Reno, відбулася влітку 2003 року. 

У 2008 році з’явилося друге покоління Chevrolet Lacetti, яке отримало назву Lacetti Premiere, але на ринках більшості країн є під назвою Chevrolet Cruze. Для хечбек Chevrolet Lacetti були передбачені дві комплектації: SE і SX. У стандартне устаткування комплектації SE входять кондиціонер, підсилювач керма, регульоване по висоті водійське сидіння і CD-магнітола. У комплектації SX додатково: система клімат-контролю, бічні подушки безпеки для передніх пасажирів, протитуманні фари, футляр для окулярів водія, розташований на стельової панелі над дверима. 

Мінімальний обсяг багажника хетчбека - 275 і тисячі сорок п’ять літрів (при складеному другому ряді сидінь), але завдяки наявності п’ятої двері тут більш зручна погрузка.Моторной гамою Lacetti передбачені модифікації з двигунами об’ємом 1,4 л і 1,6 л в поєднанні з механічною або автоматичною коробкою передач. Якщо говорити про потужність, то навіть самий скромний 95-сильний мотор 1,4 літра дозволить власнику седана або хетчбека Lacetti цілком впевнено себе почувати не тільки в місті, а й на трасі. При планованої великому завантаженні або в далеких поїздках, звичайно, кращим буде двигун 1,6 - додаткові 14 к.с. тут не здадуться зайвими.

Передня підвіска хетчбека Lacetti - незалежна, типу McPherson (телескопічна стійка і поворотний кулак). Задня відрізняє автомобіль від більшості представників класу своєї більш складною конструкцією - повністю незалежна, двохважіль, включає в себе амортизаційну стійку, подовжній важіль, здвоєний поперечний важіль, поперечний стабілізатор, гвинтові пружину, телескопічний амортизатор. 

Плюс до всього, автомобіль характеризує "зібране" поведінку на дорозі при активному водінні. У той же час Lacetti російського складання адаптовані до вітчизняних умов експлуатації: збільшений до 165 мм кліренс, посилені елементи підвіски, штатна антигравійна обработка.Всі модифікації хетчбека штатно оснащені двома подушками безпеки, дисковими гальмами спереду і ззаду (передні вентильовані), антиблокувальною системою гальм, натяжителями ременів, кріпленнями ISOFIX. 

Дорожчі комплектації можуть включати в себе бічні подушки безпеки. Про фактичної безпеки Chevrolet Lacetti можна судити по краш-тестів близнюків Holden Viva (хетчбек) і Suzuki Forenza (седан), проведених в 2005 і 2007 роках в Австралії (ANCAP) і США (IIHS), де автомобілі показали хороші результати.Chevrolet Lacetti підкуповує непоганим списком базового обладнання, зручним салоном і добротними матеріалами інтер’єру, та й своїм динамічним характером, розрахованим, в тому числі, і на активний стиль водіння (крім мотора 1,4). 

Дискові  гальма, витривала підвіска, можливість вибору типу кузова - безумовні плюси. Народні рейтинги досить високо оцінюють модель. Звичайно, без мінусів теж не обходиться, і, можливо, комусь здасться жестковатой підвіска, іноді звучать нарікання на тонкий метал і стійкість лакофарбового покриття. З іншого боку, демократичні ціни завжди відрізняли цей автомобіль, що сприяє його міцним позиціям і на вторинному ринку.