Головна сторінка

Chevrolet Malibu

Роки випуску: 2012 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Chevrolet Malibu
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Генеральна прокуратура України - прокурор відділу
Великобілозерське ВП Кам’янсько-Дніпровського ВП ГУНП Запорізької області - інспектор СРПП
Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - заступник начальника відділу захисту речових прав юридичного управління
Військова частина А3358 - Військовослужбовець
Генеральна прокуратура України - прокурор відділу
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг - Головний спеціаліст - юрисконсульт Відділу експертизи проектів нормативно-правових актів Юридичного департаменту
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ВАСИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВАСИЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ - Головний лікар
Департамент фінансів Кіровоградської обласної державної адміністрації - директор департаменту
Головне управління Національної поліції в Чернігівській області - начальник відділу документального забезпечення
Херсонська місцева прокуратура Херсонської області - прокурор
Усього знайдено - 146

Седан D-класу Malibu покоління 2012 року - черговий проект концерну GM по створенню "всесвітнього" автомобіля, який продається в не менше ніж 100 країнах. На багатьох ринках Malibu замінив модель Epica і її клони. А в Північній Америці - однойменний седан, але куди більш габаритний і відноситься до іншого класу. Випускається цей "глобаліст" на двох заводах в Штатах, на підприємствах Південної Кореї, Китаю, Узбекистану. Автомобіль має досить високим рівнем комфорту і розкоші. Можна відзначити хорошу шумоізоляцію і аеродинамічний дизайн, який також сприяє низькому рівню шуму і поліпшення динамічних показників. 

Передні сидіння - з вираженою підтримкою і електрорегулюванням, з функцією пам’яті для водійського крісла. Серйозний і спортивний характер Malibu забезпечує потужний двигун. У нашій країні Malibu був запропонований в одній комплектації. Багатою. В наявності ксенонові передні фари і світлодіодні задні ліхтарі, омивачі фар, 18-дюймові алюмінієві диски, іммобілайзер, двозонний клімат-контроль, шкіряна оббивка сидінь, шкіряна ж оздоблення керма і важеля КП, аудіосистема з 9 динаміками, 7-дюймовий інтерактивний дисплей, навігація і bluetooth. З опцій можна замовити хіба що люк і шкіряну оббивку іншого кольору. Є і своєрідні "родзинки", що відрізняють цю модель - наприклад, панель мультимедійної системи, за якої знаходиться невеликий прихований відсік, куди можна покласти телефон. Крім того, безліч відсіків різного розміру розподілені по салону для зручності зберігання речей. Високо укріплені сидіння забезпечать комфорт в далеких поїздках, належний справжньому бізнес-классу.Двигуни на різних ринках використовуються різні - об’ємом від 2,0 до 2,5 л, потужністю від 160 до 190 сил, є дизель. Але для України був залишений єдиний силовий агрегат - 2,4-літрова "четвірка" в поєднанні з 6-ступінчастим "автоматом" (В деяких країнах доступна "механіка"). 

Говорячи докладніше про двигун, можна відзначити, що цей силовий агрегат зроблений за усталеними, можна сказати, класичними канонами: блок з чавуну, алюмінієва головка, 4 клапани на циліндр, 2 верхніх вала (DOHC) з приводом ланцюгом. Він розвиває максимальну потужність 167 к.с. (5800 об / хв) і досить серйозний максимальний крутний момент 225 Нм (4600 об / хв) .Malibu спроектований на платформі Epsilon II, яка вже використовувалася в основі, наприклад, Opel Insignia, Buick LaCrosse і Regal. 

Відповідно, спереду у нього McPherson, ззаду "многоричажка", електропідсилювач. Ізольований підрамник двигуна і повністю незалежна підвіска всіх коліс, укупі з широко використаними шумопоглинаючими матеріалами, створюють всі необхідні умови для комфортної тиші в салоні. Ще один нюанс - рульовий механізм ZF зі змінним зусиллям, який, як заявляє виробник: "відрізняється своєю легкістю в управлінні автомобілем при парковці або на низьких швидкостях і володіє відмінною чутливістю на великих швидкостях, що дуже зручно при динамічній їзді". Ну і, ще раз можна відзначити аеродинаміку Malibu (з коефіцієнтом Cx 0,327), яка також допомагає знизити шум, вібрацію і витрати палива.

Підвищений рівень безпеки Malibu насамперед гарантований жорсткою конструкцією кузова, що забезпечує максимальний захист пасажирів і одночасно сприяє кращої керованості автомобіля. В оснащення входять шість подушок безпеки (включаючи шторки); активні підголівники сидінь захищають від травм хлистів шиї, а захист нижньої частини спини забезпечує потужна поперекова підтримка. До складу обладнання входять динамічна система стабілізації і контролю тяги, а також система контролю тиску в шинах. Високий рівень безпеки підтверджений відмінними результатами в краш-тестах. В 2014 році через низький попит на Malibu, продажу і зовсім були припинені. 

Що стосується дійсного стану справ на інших ринках, то Chevrolet Malibu за великим рахунком так і не зміг виправдати покладених на нього надій, і виробникові навіть довелося в терміновому порядку вдатися до глибокого фейслифтингу. У 2014 році, говорячи про оновлену модель, президент GM в Північній Америці Марк Рейс охарактеризував Chevrolet Malibu "кращим вибором для водіїв середнього достатку", а головний інженер Кен Кезлер поставив його "на один рівень з більш дорогими спортивними седанами". Перевірити, так це чи ні, російські покупці поки не зможуть.