Головна сторінка

Chevrolet Orlando

Роки випуску: 2011 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Chevrolet Orlando
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Державна аудиторська служба України - головний державний аудитор Департаменту контролю у галузі освіти, науки, спорту та інформації
оперативне управління Головного управління ДФС у м. Києві - заступник начальника відділу активних заходів оперативного управління Головного управління ДФС у м. Києві
Києво-Святошинська ОДПІ ГУ ДФС у Київськійобласті - Начальник відділу
Дарницька районна в місті Києві державна адміністрація - начальник відділу управління персоналом
Головне управління ДФС у місті Києві - старший оперуповноважений з особливо важливих справ оперативного управління
Болехівська міська рада - головний спеціаліст відділу ведення державного реєстру виборців
Криворізьке південне об’єднане управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської обасті - головний спеціаліст Довгинцівського відділу з питань призначення та перерахунку пенсій
Апеляційний суд Донецької області - суддя
Головне управління Національної поліції в Харківській області - провідний спеціаліст відділу речового забезпечення Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення
Інститут УДО України КНУ імені Т.Шевченка - старший консультант
Усього знайдено - 414

Chevrolet Orlando - сімейний семимісний компактвен. Проводився компанією GM Korea для міжнародного ринку. Дебют моделі відбувся в 2010 році на Паризькому автосалоні, хоча початковий задум цього автомобіля - 7-місцевий концепт-кар на базі Chevrolet Cruze - був представлений публіці ще раніше, в 2008 році. Спочатку передбачалося, що Orlando буде збиратися в США, але пізніше GM відмовилася від цієї ідеї, і виробництво автомобіля почалося на заводі Kunsan Assembly в Південній Кореї. До російського покупця Orlando дістався в 2012 році, і, за твердженням експертів ринку, це була одна з найцікавіших моделей, яка зайняла друге місце за підсумками 2012 року в класі мінівенів (було продано 6800 примірників). І це при тому, що автомобіль спочатку пропонувався тільки з одним, бензиновим, двигуном. Яскравий екстер’єр, комфортабельний салон, висока посадка, потужний економічний мотор - такі, коротко, його головні переваги, які припали до душі покупцям. Однією з головних особливостей Orlando є багатство варіантів трансформації салону - до 16 комбінацій розташування сидінь. Були запропоновані чотири комплектації: Base, LS, LS + і LT. Пізніше в список увійшла ще багатша версія LTZ. Базове оснащення найпростішій комплектації включає чотири подушки безпеки, аудіосистему CD / MP3 з чотирма динаміками, підігрів передніх сидінь, дзеркала заднього виду з електроприводом і обігрівом. У комплектацію LS включені додаткові регулювання рульової колонки, сидінь і підголівників, клімат-контроль, аудіосистема з шістьма динаміками і USB-входом, система курсової стійкості і шторки безпеки. У версії LS + до цього набору додаються легкосплавні диски і клімат-контроль. У список оснащення топової комплектації LTZ входять круїз-контроль, датчики світла і дощу, підігрів задніх сидінь, і за додаткову плату - шкіряна обробка салона.

В Росію автомобіль спочатку постачався з 1,8-літровим бензиновим двигуном потужністю 141 к.с. (При 6800 об / хв) з автоматичною або механічною коробкою передач. З особливостей двигуна можна відзначити, що максимальний крутний момент (176 Нм) доступний вже з 3800 об / хв. Втім, питомі показники потужності не так вже хороші - 10,84-11,09 кг / к.с. А ось у турбодизельной версії, яка додалася в 2013 році, цей параметр вже краще - 10,18 кг / к.с. Результат досягнутий за рахунок більшої потужності 161 к.с. (3800 об / хв). Максимум крутного моменту - а це значні 360 Нм - у турбодизеля доводиться на 2000 об / хв. Якщо у бензиновій версії витрата палива лежить в межах 5,9-9,7 літра з "механікою" і 6-11,2 літра з "автоматом", то у дизельної, яка пропонувалася тільки з автоматичною коробкою передач - 5,7-9,3 літра на 100 км.

Цей сімейний автомобіль побудований на глобальній платформі GM Delta II, колісна база збільшена до 2760 мм, а колія передніх коліс - до 1584 мм і задніх до 1588 мм. Зміни в конструкції супроводжувалися змінами в геометрії кріплення підвіски, установці оригінальних пружин і амортизаторів. Передня підвіска - Макферсон, ззаду - торсіонна балка. Гальма всіх коліс дискові, використовується електропідсилювач рульового управління. Незважаючи на довгу базу, при використанні третього ряду багажник Chevrolet Orlando має об’єм всього 89 літрів. За "мінівеновская" мірками це дуже скромно, якщо не сказати більше - все-таки тут яскраво виражена капотная компоновка, яка з’їдає потенційно доступне простір салону. Але, якщо скласти третій і другий ряд крісел, можна отримати рівну і досить пристойну вантажний майданчик - обсяг 852 літра при завантаженні до лінії вікон і 1487 літрів при завантаженні під кришу.

Високу безпеку Chevrolet Orlando забезпечує посилений каркас кузова в поєднанні з системою поглинання і розподілу удару. У стандартну комплектацію автомобіля входять: передні, бічні подушки і шторки безпеки, антиблокувальна система (ABS), електронна система розподілу гальмівного зусилля (EBD), система гідравлічної підтримки гальмування (HBA), рульова колонка, максимально поглинає енергію удару при зіткненні. За результатами краш-тесту Euro NCAP Chevrolet Orlando удостоївся вищого, п’ятизіркового, рейтингу, отримавши максимальну кількість очок за захист дорослих пасажирів і дітей.

На Європейському ринку ця модель продавалася з 2011 по 2014 рік, до відходу бренду Chevrolet. Те ж і на російському ринку. У 2015 році випуск Orlando був припинений, що можна відзначити з великим жалем. Переваг у Orlando чимало, є і недоліки - бюджетні матеріали в салоні, посередні динамічні характеристики, економія на шумоізоляції. Втім, автомобіль цікавий головним - своєю місткістю і можливостями трансформації.