Головна сторінка

Chevrolet Spark

Роки випуску: 2010 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Chevrolet Spark
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Обласна комунальна установа шкірно-венерологічний диспансер - головний лікар
Державна екологічна інспекція у Львівській області - головний спеціаліст відділу екологічного контролю природно-заповідного фонду, рослинного і тваринного світу, держінспектор з охорони навколишнього природного середовища у Львівській області
господарський суд міста Києва - помічник судді
Кузнецовський міський суд - секретар судових засідань
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКІРНО-ВЕНЕРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" - керівник
УПП в м. Києві ДПП - поліцейський патрульної поліції
СБУ - заступник начальника відділу
Управління державної міграційної служби України в Запорізькій області - головний спеціаліст відділу з питань громадянства, паспортизації та реєстрації
Харківський апеляційний господарський суд - секретар суду
ГУ ДФС у Хмельницькій області - Заступник начальника відділу
Усього знайдено - 73

П’ятидверний хетчбек Chevrolet Spark 2010 року трохи додав у розмірах у порівнянні з попереднім поколінням. Колісна база збільшилася на 35 мм (2375 мм). Довжина автомобіля стала більше на 145 мм (3640 мм). Під масивним переднім обвісом розміщені контури протитуманних фар. На панелі приладів виділяються великий спідометр і цифровий тахометр. 

Завдяки збільшенню колісної бази і довжини кузова, в салоні Spark з’явилося найбільший простір для ніг і найбільша ширина на рівні стегон в даному класі автомобілів. При цьому обсяг багажного відділення становить 170 літрів. Автомобіль обладнується 5-ступінчастою механічною коробкою передач або 4-ступінчастим автоматом. 

Для України Spark збирається на заводі GM в Узбекистані. У базовій комплектації автомобіль пропонує електропривод передніх стекол, кондиціонер. Також в наявності: CD-програвач з підтримкою MP3, двома динаміками і роз’ємом підключення зовнішнього аудіопристрою; центральний замок з ДУ і іммобілайзер. У модифікації з автоматичною коробкою передач список оснащення набагато більш насичений: протитуманні фари, рульова колонка з регулюванням по куту нахилу, водійське сидіння з регулюванням по висоті (вручну). Є електропривод бічних дзеркал, обігрів бічних дзеркал і передніх сидінь. Аудіосистема - вже з 4 динаміками. Верхня комплектація демонструє максимальний рівень комфорту, доступний для "Спарка". Тут вже присутні парктроник, електропривод задніх стекол, клімат-контроль, 6 динаміків аудіосистеми, бортовий компютер.

Покращення торкнулися не тільки оснащення, а й самого головного - "серця" цього компактного автомобіля. Базовий двигун тепер не 0,8 літра, а 1-літровий. Він трохи додав у потужності в порівнянні з колишнім літровим агрегатом "Спарка" і став спритнішим (68 к.с. при 6400 об / хв проти 63 к.с. при 5400 об / хв). Більш потужний мотор об’ємом 1,2 літра видає максимальну потужність 82 к.с. при 6400 об / хв і максимальний крутний момент 111 Нм при 4800 об / хв. З цим мотором Spark розганяється до 100 км / год за 12,9 секунди, що є дуже непоганим показником для цього "малюка", особливо якщо порівняти з базовим мотором (17,5 с). Витрата палива "Спарка" в змішаному циклі варіюється від 5,1 до 6,3 літрів. В рамках триетапної програми зниження рівня шуму Spark гарантує низький рівень шуму, вібрацій і плавність роботи. Всі модифікації відповідають екологічним вимогам Євро-4.

Ходова частина Chevrolet Spark використовує колишню схему: передній привід, незалежна (McPherson) підвіска спереду і напівзалежна ззаду. 

Передні гальма - дискові вентильовані, задні - барабанні. Представники більш дорогих модифікацій укомплектовані шинами з 14-дюймовими дисками, тоді як в базовій версії стоять колеса на 13-дюймових дисках. Висота дорожнього просвіту не змінилася - це як і раніше 135 мм, а ось мінімальний діаметр розвороту виріс з 9,2 до 10 метрів. Збільшилася і споряджена маса автомобіля - з 870 до 939 кг.

Із систем безпеки в базовій комплектації Chevrolet Spark наявні передні подушки безпеки. У комплектаціях LS і LT до фронтальним додані бічні передні подушки безпеки, антиблокувальна система гальм. Всі ремені безпеки Spark оснащені преднатяжителями. Задній ряд сидінь обладнаний трьома триточковими ременями і кріпленнями для дитячих сидінь ISOFIX для крайніх двох сидінь. 

При тестуванні NCAP Spark отримав максимальну кількість очок за безпеку потенційних 3-річних пасажирів при лобовому і бічному зіткненні, затвердивши за собою право, як заявляє виробник, вважатися одним з найбезпечніших малолітражних машин в своєму класі.

Компактний Spark просто ідеально створений для обмежених міських умов . 

Як і всі малолітражні "запальнички", цей автомобіль може запропонувати дуже низьку витрату палива і навіть непогану динаміку, якщо розглядати версію з 1,2-літровим мотором. А для літрової модифікації є можливість вибору "механіки" або "автомата", причому останні версії користувалися дуже високим попитом і складають значну частку серед старих машин.