Головна сторінка

Chevrolet Spark

Роки випуску: 2005 - 2010

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Chevrolet Spark
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Харківський апеляційний господарський суд - секретар суду
ГУ ДФС у Хмельницькій області - Заступник начальника відділу
Державна установа "Житомирська виправна колонія №4" - Фельдшер медичної частини
військова частина А0796 - Офіцер
ГУ ДФС у Хмельницькій області - Заступник начальника відділу
КНП" ЦПМСД Новоград-Волинського району" Романівська АЗПСМ - завідуюча амбулаторією
ГУ ДФС у Хмельницькій області - Заступник начальника відділу
Державна установа "Житомирська виправна колонія №4" - Фельдшер медичної частини
ГУНП в Рівненській області - Поліцейський підрозділу роти поліції особливого призначення
ДУ ЖВК №4 - інспектор відділу соціально-виправної роботи
Усього знайдено - 21

Chevrolet Spark - мікролітражний міський автомобіль класу А. Модель була розроблена південнокорейським підрозділом General Motors (Daewoo) і представлена в 2005 році. Це найменший автомобіль серед моделей Chevrolet. У 2008 році інжектор двигуна був змінений під норму Євро 3. Високе розташування сидінь дозволяє розміститися всередині чотирьом. Салон пропонує масу можливостей для трансформації. Об’єм багажного відсіку можна змінювати в межах від 170 до 845 літрів. Водійське сидіння забезпечене всіма потрібними регулюваннями. Рульова колонка не регулюється. Залежно від кольору обробки салону і кузова цифрові дисплеї приладової панелі можуть мати синій, зелений або оранжевий колір. Перше покоління Chevrolet Spark було представлено великою різноманітністю комплектацій, вартість яких на російському ринку варіювалася від 300 до 400 тис. Рублів. У базовій комплектації S автомобіль пропонувався з двигуном 0,8 літра і досить скромним списком оснащення, куди входили обігрівач заднього скла, задній двірник, тахометр, аудіопідготовка з двома динаміками, сидіння з оббивкою з сірої тканини, що складаються дзеркала заднього виду чорного кольору, бічні молдинги . У дорожчій комплектації SE передбачалася синя оббивка, помаранчева тканина, дзеркала заднього виду та ручки дверей у колір кузова, бічні молдинги спортивного дизайну, освітлення багажника, сітка в багажнику. Значно ширше і список устаткування: аудіосистема з розводкою на 4 динаміка, CD / MP3-плеєр, салонний фільтр, кондиціонер, центральний замок, електросклопідйомники передніх дверей, електропривод бічних дзеркал, регулювання водійського сидіння по висоті. У топової комплектації були запропоновані задні датчики паркування, легкосплавні колісні диски, електропривод задніх стекол.

На Spark першого покоління встановлювалися два мотори. Перший - трициліндровий 0,8-літровий (796 куб.см.). Цей моторчик любить високі обороти, або, правильніше сказати, щоб "запалити" Spark, доводиться не соромитися і добре "розкручувати" двигун - максимум його потужності 38 кВт (51 к.с.) доводиться на 6000 об / хв, а максимум крутного моменту 72 Нм - на 4200 об / хв. Другий двигун - чотирициліндровий, об’ємом 1 літр (995 куб.см.). Його максимальна потужність 48 кВт (65 к.с.) досягається при 5400 об / хв, а максимальний обертовий момент 91 Нм - при 4200 об / хв. Для автомобілів з трьохциліндровими силовими агрегатами, крім механічної коробки передач, пропонується і чотириступінчастий автомат. Незважаючи на скромні показники в кількості кінських сил, при спорядженої масі 870 кг автомобіль досить легкий на підйом (особливо з літровим мотором) і цілком впевнено веде себе навіть на заміській трасі, не кажучи вже про міські під’їзди.

Ходова частина Chevrolet Spark зроблена за типовою для цього класу схемою (McPherson попереду і торсіонна балка ззаду), але вельми серйозно опрацьована для досягнення кращої керованості і одночасно плавності ходу, енергоємності - для цього змінена конструкція передніх стійок, а задня балка отримала Диаген нальні важелі і похило розташовані газонаповнені амортизатори. Стандартно автомобіль "взутий" в шини розмірністю 155/65 R13, дорожній просвіт складає 135 мм (при колісній базі 2345 мм), а мінімальний радіус повороту 4,6 метра забезпечить чудову маневреність в місті.

В список пасивної безпеки Spark входять водійська подушка безпеки (комплектація S), антиблокувальна система гальм і подушка безпеки переднього пасажира (SE), бічні подушки безпеки (SX), ремені безпеки з триточковим кріпленням і підголівники для всіх п’яти посадочних місць, преднатяжители і обмежувачі зусилля натягу ременів безпеки передніх сидінь, енергопоглинаюча деформируемая рульова колонка і накладки для захисту колін. Крім того, Chevrolet Spark став першим автомобілем в своєму класі, передня частина якого задовольняє європейським стандартом з безпеки пішоходів.

Говорячи про Chevrolet Spark / Daewoo Matiz II зразка 2005 року (M200 / M250), не можна не згадати і про його попереднику Daewoo Matiz "першому" (M100 / M150), який став світовим хітом ще в 1998 році і навіть після появи Chevrolet Spark продовжував випускатися за ліцензією в багатьох країнах, зокрема в Узбекистані, і, можна сказати, створював конкуренцію своєму спадкоємцеві (у 2008 році навіть перестали поставлятися автомобілі з АКПП, щоб не тіснити "Спарка"). При боргом паралельне існування обох машин на російському ринку, пов’язані з цим муки вибору вирішувалися (і вирішуються сьогодні для старих автомобілів) головним чином розміром гаманця покупця. Spark, хоч і дорожче, але краще у багатьох відношеннях - його вигідно відрізняє більш свіжий зовнішній вигляд, більш високий рівень безпеки, підняте на новий рівень якість виробництва та збирання.