Головна сторінка

Chevrolet TrailBlazer

Роки випуску: 2013 - 2015

Ринок: Україна

Друге покоління позашляховика Chevrolet Trailblazer було представлено в березні 2012, а рік по тому стартувало виробництво автомобіля на заводі General Motors в Санкт-Петербурзі. Автомобіль побудований на новій глобалізованій платформі, призначеної для ринків, що розвиваються. Незважаючи на змінилася зовнішність, це все той же класичний важкий "американський" позашляховик, оснащений повним приводом і рамою. З головних достоїнств автомобіля - просторий салон, який, звичайно, поступається за розмірами велетню Tahoe, але все ж здатний запропонувати чималі можливості: зі складеним третім рядом сидінь багажник має обсяг 554 літра і 1848 літрів при складеному другому ряді. 

Що стосується технічної начинки TrailBlazer, то вона ідентична Одноплатформенние пікапу Chevrolet Colorado. У стандартну комплектацію LT нового Trailblazer входять легкосплавні колісні диски 16", автоматично складаються бічні дзеркала заднього виду з електроприводом, кондиціонер з повітряним фільтром, обігрів заднього скла, ручне регулювання рівня фар і задні протитуманні ліхтарі. Сидіння другого ряду складаються в пропорції 40:60, а третього ряду - в пропорції 50:50. Також автомобілі комплектації LT оснащуються CD / MP3-аудіосистемою з 6 динаміками, Bluetooth, AUX, USB, електричними склопідйомниками з функцією Express Up / Down з боку водія і регулюванням керма по нахилу. У вищій за рівнем комплектації LTZ передбачені легкосплавні диски 18", фіксовані підніжки, передні протитуманні фари з хромованим оздобленням, задні ліхтарі LED, клімат-контроль, задній парктронік, оббивка сидінь темно-сірою шкірою, круїз-контроль і мультифункціональний рульове колесо (управління аудіосистемою з 8 динаміками, клімат-контролем, Bluetooth).

В лінійку двигунів входять рядний 4-циліндровий дизель об’ємом 2,8 л (180 к.с.) і V-образна бензинова "шістка" об’ємом 3,6 л (239 к.с., 329 Нм). Перший з моторів агрегатується як з 5-ступінчастою "механікою", так і з 6-ступінчастим "автоматом", а другий агрегат доступний тільки з автоматичною трансмісією. Питомі показники потужності модифікації з 239-сильним мотором такі, що при масі автомобіля 2035 кг, на одну кінську силу доводиться всього 8,51 кг, а такі "атлетичні дані" доступні навіть не кожному легковому автомобілю. Але і дизель не такий простий - досить сказати, що його значний крутний момент 440-470 Нм доступний вже з 1600 об/хв.

Передня підвіска Chevrolet TrailBlazer - незалежна, пружинна, двохважіль. Оскільки автомобіль створений на базі пікапа Colorado, то разом з потужною рамою йому дістався і задній нерозрізний міст, як у "вантажівки". Правда, на відміну від Colorado, тут коштують не ресори, а більш м’які пружини. Кріпиться при цьому міст на п’яти важелях (чотири поздовжніх і тяга Панара), звідси і часто фігурує в характеристиках інформація про підвіску TrailBlazer, яка в дійсності, звичайно ж, є залежною. 

Повний привід організований за схемою Part Time з жорстким підключенням (це можна робити на ходу за допомогою селектора), тому режим 4WD використовується тільки на слизькому покритті. Це типове "off-road" рішення разом із знижуючим рядом відрізняє TrailBlazer від більшості "легковажних" позашляховиків. Варто додати, що в базову комплектацію TrailBlazer входить задній диференціал підвищеного тертя.

В стандартну комплектацію LT нового Trailblazer входять 2 подушки безпеки, ABS, кріплення дитячого крісла. У комплектації LTZ захист водія і пасажирів забезпечують додаткові бічні подушки і шторки безпеки. Всі автомобілі на "автоматі" незалежно від комплектації оснащені системою стабілізації ECS, антипробуксовочною системою TCM, системою допомоги при підйомі і спуску HSA / HDC, системою стабілізації причепа TSC. 

Про високу безпечність автомобіля можна судити по п’ятизірковому рейтингу NCAP (Австралія) пов’язаною особою моделі Holden Colorado.Занімая положення між Captiva і Tahoe, Trailblazer демонструє правило "золотої середини", при цьому з явним ухилом у позашляхові якості - цьому сприяє потужне шасі і відповідна трансмісія. 

Так що можна сміливо заявляти: Chevrolet Trailblazer відноситься до "правильних" позашляховиків. Для двигунів характерне поєднання високої потужності і прийнятного витрати палива. Бути може, Trailblazer не може похвалитися нічим унікальним в плані ергономіки та дизайну - все-таки це скоріше типовий "трудяга" з пристойною часткою утилітарності, який найкраще буде виглядати в заміському господарстві. З іншого боку, ціна автомобіля порівнянна з вартістю інших кросоверів.