Ринок: США
Прізвище Ім’я По-батькові | Місце роботи та посада |
---|---|
Кручко Василь Володимирович |
ЗВІЛЬНЕНИЙ - ЗВІЛЬНЕНИЙ |
Макаров Дмитро Анатолійович |
Управління капітального будівництва Дніпропетровськой облдержадміністрації - заступник начальника - начальник планово-економичного відділу |
Макаров Дмитро Анатолійович |
Управління капітального будівництва Дніпропетровськой облдержадміністрації - заступник начальника - начальник планово-економичного відділу |
Дзівіцька Олена Борисівна |
Державна податкова інспекція у Малиновському районі міста Одеси Головного управління ДФС в Одеській області - головний державний ревізор-інспектор |
Васильєва Раїса Дмитрівна |
не працює - пенсіонер |
Васильєва Раїса Дмитрівна |
не працює - пенсіонер |
Макаров Дмитро Анатолійович |
Управління капітального будівництва Дніпропетровськой облдержадміністрації - заступник начальника - начальник планово-економичного відділу |
Дубок Геннадій Володимирович |
Департамент кіберполіції Національної поліції України - Заступник начальника Департаменту-начальник управління |
Фурніченко Олена Володимирівна |
Харківська місцева прокуратура №2 - спеціаліст харківської місцевої прокуратури №2 |
Єрохіна Марина Вікторівна |
Харківська районна державна адміністрація - Керівник апарату райдержадміністрації, депутат Бабаївської селищної ради |
Усього знайдено - 113 |
Chevrolet Volt - гібридна модель з можливістю підзарядки від електричної мережі ("Plug-in hybrid"). Продажі Volt на Північноамериканському континенті стартували в 2010 році, а в 2011 - в Європі і на інших ринках. Вже до 2014 року світовий обсяг продажів разом з близнюком Opel / Vauxhall Ampera склав 88000 машин.
На початок 2015 року Volt вважався самим продаваним "plug-in" гібридом в США і визнаним світовим бестселером серед гібридних автомобілів. У тому ж році компанія GM представила версію Volt нового покоління - особливістю моделі став ще більш витончений спортивний дизайн і досконалі технології, що дозволили добитися кращих показників. Тепер Volt здатний проїхати в чистому електричному режимі до 80 км. Оновлення торкнулися акумуляторної батареї, ємність якої збільшена на 20%, а також контролера, налаштування параметрів процесу зарядки і перевірки рівня зарядженості акумуляторної батареї і т.д. При цьому, за заявою творців, при роботі над новим поколінням враховувалися думки власників попереднього.
П’ятимісний салон Chevrolet Volt оформлений з неабиякою часткою футуристичності, але без різких акцентів, і в дуже приємному погляду, затишному стилі. Величезне, сильно нахилене лобове скло, перетікає в дах, створює усередині сонячну і "повітряну" атмосферу. До складу базового обладнання автомобіля входять світлодіодні ходові денні вогні, протитуманні фари, електропакет управління стеклами і дзеркалами, обігрів передніх сидінь, мультимедійна система MyLink з 8-дюймовим сенсорним дисплеєм і підтримкою голосового управління, камера заднього виду, система рекуперативного гальмування, підсвічування салону, шкіряний мультифункціональний кермо і т.д. Електронний дисплей, розташований на місці традиційного приладового щитка, виводить масу інформації, необхідної для водія, включаючи режими роботи силової установки.
Особливість Chevrolet Volt полягає в тому, що бензиновий двигун об’ємом 1,5 літра (у минулого покоління - 1,4 літра) тут потрібен лише для того, щоб зарядити акумулятор, що сів. Що стосується електричної частини, то тут використовується два електромотора. Один тяговий - забезпечує прискорення на низьких швидкостях і регенерацію при гальмуванні. Другий - служить, в основному, в якості генератора, але при необхідності приймає допоміжну роль для підвищеної ефективності на більш високих швидкостях. Витрата палива в змішаному циклі становить 5,73 літра на 100 км. Витрата палива в нормальному режимі - до 2,5 літрів на 100 км. Як заявляє виробник, за умови регулярного заряджання в шляху Volt може подолати близько 1600 км. Volt здатний показати і відмінну динаміку - можливість синхронного використання електродвигунів на 19% зменшує час розгону з 0 до 48 км / год (2,6 с) і на 7% при розгоні з 0 до 96 км / год (8,4 с). з інших особливостей силової установки можна відзначити, що вона стала на 45 кг легше і набагато ефективніше, ніж у попереднього покоління.
У полегшеної конструкції нової акумуляторної батареї менше осередків (192 замість 288), але при цьому ємність зросла з 17,1 до 18,4 кВт * год. Ходова частина Chevrolet Volt виконана по тій же схемі, що і у попередньої генерації: спереду - незалежна підвіска типу Макферсон і стабілізатор поперечної стійкості, ззаду - напівзалежна підвіска (торсіонна балка). І спереду, і ззаду встановлені дискові гальма (передні вентильовані). Щоб ще більше зменшити витрати палива і забезпечення необхідної гостроти управління встановлений електромеханічний підсилювач керма. Компактність задньої підвіски і особливості компонування автомобіля дозволили зберегти прийнятний обсяг багажного відділення - 300 літрів.Прошлое покоління Chevrolet Volt продемонструвало високий рівень безпеки в краш-тестах. У новому кузові стало ще більше високоміцних сталей для посилення і забезпечення жорсткості каркаса.
Що стосується обладнання, то в штатне оснащення автомобіля входить антиблокувальна система гальм, система електронного контролю стійкості StabiliTrak, системи допоміжного гальмування і моніторингу тиску в шинах. А також 8 подушок безпеки, включаючи колінні для водія і переднього пасажира.
Chevrolet Volt другого покоління відрізняють унікальні характеристики, підвищена увага до дизайну і непогана місткість - все це дозволяє вважати його одним з кращих гібридних автомобілів.