Ринок: Україна
Прізвище Ім’я По-батькові | Місце роботи та посада |
---|---|
Литвиненко Сергій Петрович |
Комунальний заклад "Гребінківський центр первинної медико- санітарної допомоги " - Головний лікар |
Шмирко Олена Іванівна |
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області - головний спеціаліст |
Гаркавенко Ірина Володимирівна |
виконавчий комітет Добропільської міської ради - головний спеціаліст сектору забезпечення діяльності міської ради |
Савенков Олексій Володимирович |
Генеральна прокуратура України - старший слідчий в особливо важливих справах |
Баландюк Віталий Іванович |
Кіровоградське районне відділення поліції Кропивницького відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області - Начальник сектору реагування патрульної поліції |
Добринін Ігор Миколайович |
Генеральна прокуратура України - прокурор відділу запобігання правопорушенням у територіальних прокуратурах управління внутрішньої безпеки та захисту працівників прокуратури |
Боровик Андрій Вікторович |
ГУ ДСНС України в місті Києві - начальник відділу |
Кузьменко Олександр Миколайович |
ТОВ "Європа Арм Спорт" - Менеджер |
Рябчук Ірина Володимирівна |
Бабинецька селищна рада - Спеціаліст землевпорядник |
Панасенко Олександр Олександрович |
Запорізький окружний адміністративний суд (ТОВ ЗАПОРОЖЕНЕРГОПОСТАЧ) - Секретар судового засідання (юрист) |
Усього знайдено - 404 |
У 2005 році компанія Citroen представила малолітражний хетчбек Citroen C1, створений у співпраці з компаніями Toyota і Peugeot. Його аналогами є Peugeot 107 і Toyota Aygo. Автомобіль випускався в трехдверном і п’ятидверному варіантах. Citroen C1 належить до А-класу, відрізняється дуже невеликими габаритами і призначений для перевезення чотирьох осіб. У той же час, в салоні легко розмістяться люди з ростом до 190 см, з огляду на особливості компонування, місця достатньо і для задніх пасажирів, а ось багажник має вельми і вельми скромні розміри. У 2009 році відбувся перший рестайлінг моделі, а в 2012-му - другий. В результаті останнього оновлення машина отримала нові передній бампер з дворівневим повітрозабірником, грати радіатора, передні протитуманні фари і задні фари, а також колісні диски. У салоні змінилося оформлення важеля перемикання передач, вбудований CD-плеєр став більш сучасним, а центральна консоль почала оформлюватися в чорному кольорі. На хетч, який продається в РФ, встановлювався єдиний двигун - трициліндровий, об’ємом 1 літр, потужністю 68 к.с. Для трьохдверного хетчбека були доступні варіанти Tendance і Dynamique, а п’ятидверна модель випускалася в варіантах Tendance і Exclusive. Набір опцій в базовій комплектації для обох версій Сітроен С1 однаковий. Устаткування включає галогенні фари, регулювання керма, електропідсилювач керма, передні електросклопідйомники, тканинну оббивку салону. Опціонально доступні кондиціонер, передні протитуманні фари, шкіряне оздоблення рульового колеса, CD-програвач. Комплектація Exclusive відрізняється наявністю встановлених в базі передніх протитуманних фар, шкіряного обплетення рульового колеса, CD-програвача і системи hands free. На рульовому колесі встановлені підрульові пелюстки перемикання передач. Версія Dynamique від базової відрізняється тим, що передні протитуманні фари, шкіряне оздоблення рульового колеса, система hands free недоступні. Електропідсилювач керма доступний лише в якості опції.
Після другого рестайлінгу для російського ринку як і раніше пропонувалися тільки модифікації з бензиновим двигуном об’ємом 1 літр (68 к.с.). який розвиває максимум потужності при 6000 об / хв, а максимальний обертовий момент 93 Нм досягається при 3600 об / хв. Двигун оснащується або 5-ступінчастою механічною, або 5-ступінчастою роботизованою коробкою передач. Витрата палива дуже скромний - в середньому він становить 4,5 л / 100 км в модифікації зі звичайною "механікою" і 4,6 л / 100 км - з роботизованою. Максимальна швидкість хетчбека - 157 км/год, час розгону до 100 км / год займає 13,7 секунди в МКПП і 14 секунд з МКПП.
Підвіска Citroen C1 досить типова - Макферсон спереду і напівзалежна балка ззаду. Ходова частина в цілому відрізняється жорсткістю. Гальмівна система гранично проста - вентильовані диски спереду і барабанні гальма ззаду. Легкість в управлінні хетчбеком забезпечується наявністю електропідсилювача рульового управління і компактними геометричними параметрами самого авто: довжина кузова всього 3435 мм, колісна база - 2340 мм, а мінімальний радіус розвороту складає 4,8 м.
В складі устаткування, що відповідає за безпеку, - антиблокувальна система гальм з системою розподілу гальмівного зусилля, фронтальні подушки водія і переднього пасажира, кріплення ISOFIX і система електронного контролю стійкості (ESP). Опціонально пропонувалися бічні подушки, що забезпечують оптимальний захист водія і переднього пасажира. Після другого рестайлінгу Citroen C1 проходив краш-тест двічі. У 2012 році автомобіль фактично повторив попередній результат (три зірки з п’яти в 2005 році). Більш високий результат був досягнутий в 2014 році - чотири зірки з п’яти можливих, за установку задніх ременів з преднатяжителем і обмежувачем навантаження, поява бічних подушок для захисту грудної клітки і голови в стандартній комплектації, функції виключення передньої подушки пасажира і нагадування про непристебнуті ремнях.
Citroen C1 - компактний і недорогий автомобіль, правда в найпростішій комплектації немає навіть тахометра і кондиціонера, не зовсім практичною виглядає і тридверна версія. Об’єм багажного відділення теж не вражає - від 139 до 751 літра (зі складеними задніми сидіннями). З недоліків власники відзначають низький дорожній просвіт і гучність в салоні, яка стає особливо помітною на високих швидкостях. Однак в плюсах - дуже скромний витрата палива, прийнятна динаміка, незважаючи на малу потужність трьохциліндрового двигуна, ну і звичайно, неймовірна маневреність, завдяки чому власник Citroen C1 легко знайде місце на парковці.