Головна сторінка

Citroen C3

Роки випуску: 2009 - 2014

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Citroen C3
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Коломийське УДКСУ - Завідувач сектору
Відділення поліції на станції № 1 ДВП ГУНП в Дніпропетровській області - Начальник сектору відділення поліції на станції № 1 ДВП ГУНП в Дніпропетровській області
Д П "Луганський експертно-технічний центр держпраці" - директор
АРЧ Інженерної группи,інженерно транспортної частини - Водий-електрик
Щевченківське будівельно-монтажне експлуатаційне управління - заступник начальника з експлуатації та водопостачання
військова частина - військовослужбовець
Міністерство закордонних справ України - третій секретар Другого європейського департаменту
Управління Державної казначейської служби України у м. Миколаєві Миколаївської області - головний спеціаліст відділу звітності та бухгалтерського обліку
УКРАЕРОРУХ. Криворізька служба ОПР Дніпропетровського РСП. - Начальник об’єктів ЗНС
Державне підприємство "Інфоресурс" - начальник відділу
Усього знайдено - 445

У 2009 році стартували продажі другого покоління автомобіля В-класу Citroen C3. На відміну від першого покоління, машина випускалася тільки у вигляді п’ятидверного хетчбека - від виробництва кабріолета було вирішено відмовитися. Citroen C3 отримав новий дизайн кузова з панорамним лобовим склом Zenith, яке забезпечує кут огляду в 108 градусів і найкращу освітленість салону. 

Над головами пасажира і водія скло покрито сонцезахисним затемненням. У базі висота скла - 92 см, але опціонально доступно і більша - в 135 см. В оздобленні екстер’єру з’явилися хромовані вставки, які легко помітити на дверних ручках, склоочисниках і вихлопній трубі. Фактично новинка увібрала в себе кращі розробки інших моделей Citroen: оптику від C5, передок від DS3. 

На вітчизняному ринку хетчбек пропонувався з бензиновими двигунами об’ємом 1,4 л (73 і 95 к.с.) і 1,6 л (120 к.с.). Базова комплектація Dynamique включає галогенні фари, електропривод бічних дзеркал, регулювання рульової колонки, передні електросклопідйомники. Опціонально - кнопки управління аудіосистемою на кермі, кондиціонер, CD / MP3-програвач. Комплектація Tendance додатково включає передні протитуманні фари, шкіряне обплетення рульового колеса, стандартний CD-програвач і мультируль. Опціонально пропонувалися велюрова оббивка салону, підігрів передніх сидінь, клімат-контроль і система hands free. Люксовая комплектація Exclusive включає панорамний дах, велюрову оббивку салону (шкіряна оббивка доступна в якості опції) і клімат-контроль. 

У 2012 році стався легкий рестайлінг моделі: змінилася решітка радіатора, форма молдингів, розширилося число варіантів обробки кузова, покращилася якість обробки салону, змінилася колірна гамма приладової панелі.Друге покоління хетчбека використовує бензинові двигуни об’ємом 1,4 л (73 і 95 кінських сил) і 1,6 л (120 к.с.). Ці мотори були розроблені у співпраці з BMW і відповідають стандарту Євро-5. Базовий двигун пропонувався тільки з п’ятиступінчастою механікою. У цій модифікації Сітроен С3 здатний розігнатися до максимальної швидкості 163 км / год, а розгін до 100 км / год займе довгі 14,2 секунди. Середня витрата бензину - 6 л / 100 км. Трохи краще з динамікою йдуть показники в модифікації з 95-сильним мотором, який працює або в парі з п’ятиступінчастою механікою, або з роботизованою коробкою передач. 

Максимальна швидкість - 184 км/год, час розгону до "сотні" - 10,6 секунди з МКПП і 13,2 секунди з РКПП. Витрата палива - 5,8 л / 100 км і 5,6 л / 100 км відповідно. Найпотужніша версія Citroen C3 з 1,6-літровим мотором комплектується чотириступінчастим "автоматом". З цим двигуном максимальна швидкість обмежена позначкою 190 км / год, а до 100 км / год хетчбек здатний розігнатися за 10,9 секунди. Середня витрата бензину - 6,6 л / 100 км.Всі модифікації Сітроен С3 - з переднім приводом. Попереду встановлена незалежна підвіска McPherson, ззаду - напівзалежна. Гальма французького хетчбека: попереду дискові вентильовані, а позаду - барабанні. Стандартна комплектація включає електропідсилювач рульового управління. Колісна база машини залишилася незмінною - 2466 мм, а дорожній просвіт виріс до 16,5 сантиметрів. Мінімальний радіус розвороту - 5,1 м. Автомобіль зберіг похилий дах, але в порівнянні з попередником став довшим і ширшим - його габарити: 3941 х 1728 х 1524 мм (Д х Ш х В). Завдяки збільшенню розмірів, стало більше місця і в салоні. Цьому сприяє і піднесена вгору передня панель, що забезпечила додаткові вісім сантиметрів для ніг переднього пасажира. Передні сидіння стали тонше і були підняті, збільшивши місце для ніг сидячих ззаді.

Базова комплектація Citroen C3 пропонує передні подушки безпеки, кріплення ISOFIX. У машині передбачені активні електронні системи: ABS, EBD, BAS. Комплектація Tendance додатково включає бічні подушки безпеки. У верхній комплектації доступні круїз-контроль, а в якості опції - подушки-шторки, парктронік, система ESP. У краш-тесті EuroNCAP 2009 року по новим правилам Citroen C3 продемонстрував хороший результат - чотири зірки з п’яти можливих.Citroen C3 може стати відмінним кандидатом на роль компактного сімейного автомобіля. За рахунок безлічі рішень в порівнянні з попередником салон став просторішим. Правда, заради збільшення простору довелося додатково зменшити багажник Citroen C3. Його обсяг скоротився до 300 літрів, а при складених задніх сидіннях він становить всього 1000 літрів (в попередньому поколінні ці цифри становили 305 і 1310 літрів). 

Якщо говорити про відгуки власників, то з мінусів вони відзначають недостатньо висока якість лакофарбового покриття, низький дорожній просвіт, складності з самостійним обслуговуванням навіть при виконанні простих операцій. В плюсах - оптимальна настройка підвіски, стильний зовнішній вигляд, оглядовість, маневреність, економічність, високий рівень комфорту.