Ринок: Україна
Прізвище Ім’я По-батькові | Місце роботи та посада |
---|---|
Бабич Світлана Григорівна |
ДП "Олександривський лісгосп " , депутат Бірківської селищної ради Кіровоградської області Олександрівського району - обліковець |
Сидор Руслан Михайлович |
Франківський ВП ГУНП у Львівській області - старший оперуповноважений КП |
Лазарєва Ірина Валентинівна |
Головне управління ДФС у м.Києві - Заступник начальника управління - начальник відділу |
Мартинова Юлія Миколаївна |
Управління агропромислового розвитку Лубенської райдержадміністрації - головний спеціаліст відділу економічного аналізу обліку та звітності,організаційно - кадрового,господарського забезпечення |
Галас Сергій Васильович |
Яготинська міська рада - Депутат Яготинської міської ради |
Клімчук Ірина Вікторівна |
Вищий адміністративний суд України - начальник відділу забезпечення діяльності Пленуму, НКР та інших заходів управління організаційно-протокольного забезпечення Пленуму, зборів суддів, НКР та інших заходів |
Кшевінська Ірина Миколаївна |
Інгульський відділ державної виконавчої служби міста Миколаїв Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області - державний виконавець |
Гетманчук Олег Леонідович |
Департамент зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності Луганської облдержадміністрації - начальник відділу зовніньоекономічної діяльності |
Рой Лілія Володимирівна |
управління пенсійного фонду України в амур-нижньодніпровського району - заступник начальника відділу з питань призначення та перерахунку пенсій №2 |
Дем’янчук Тетяна Георгіївна |
ФОП "Дем’янчук" - підприємець |
Усього знайдено - 410 |
У 2008 році на зміну застарілому компактвену Citroen Xsara Picasso прийшла нова модель C3 Picasso, яка відрізняється меншими розмірами і належить до нижчого класу субкомпактвен (Mini MPV). Вперше новинку показали в Парижі під ім’ям Drooneel.
Так само як і Citroen C3, новий Picasso побудований на платформі PSA PF1. Серед особливостей машини - трьохсекційне лобове скло, що забезпечує відмінний огляд. При установці панорамного даху скління машини стає одним з найбільших в класі - 4,52 кв. м.
Citroen C3 Picasso передбачав кілька модифікацій: від самої доступної версії Classique з 1,4-літровим мотором (95 к.с.) і п’ятиступінчастою МКПП до топової Exclusive з 1,6-літровим мотором (115 к.с.), що пропонуються зі звичайною & laquo ; механікою" або роботизованою коробкою передач. У найпростішій комплектації до складу обладнання C3 Picasso входять галогенні фари, бічні дзеркала з електроприводом, задній двірник, рульова колонка з регулюванням нахилу і вильоту, а також передні електричні склопідйомники, центральний замок з ДУ і бортовий комп’ютер. Водійське сидіння регулюється по висоті. Задній диван складається у відношенні 2 / 3-1 / 3 з утворенням рівної поверхні, передбачені регулювання кута нахилу спинок і регулювання по горизонталі.
В якості опції пропонувалися: кондиціонер, охолоджується бардачок, CD-плеєр. У більш дорогих комплектаціях автомобіль може запропонувати передні протитуманні фари, рейлінги, шкіряне кермо, підігрів передніх сидінь і бічних дзеркал, кондиціонер або двозонний клімат-контроль, аудіосистему з Hands free, комбіновану оббивку.
На Сітроен С3 Пікассо встановлювалися бензинові мотори об’ємом 1,4 л (95 к.с.) і 1,6 л (115 к.с.). Двигуни відповідають екологічному стандарту Євро-4 і споживають в міському циклі 8 - 9 літрів палива, а на шосе всього 4,8 - 5,3 літра. Обсяг паливного бака складає 50 літрів. Модель оснащується п’ятиступінчастою механікою або шестиступінчастим роботом.
Всі модифікації автомобіля передньопривідні. З 1,4-літровим мотором і МКПП максимальна швидкість мінівена - 178 км/год, час розгону з місця до "сотні" - за 13,4 секунди. У модифікації з 1,6-літровим мотором максимальна швидкість - 185 км/год, при розгоні до сотні з місця за 12,1 секунди з МКПП і за 12,7 секунди з МКПП.
Підвіска машини відрізняється оптимальними настройками, забезпечуючи високі ходові якості і енергоємність. Попереду встановлена незалежна підвіска McPherson, ззаду - напівзалежна торсіонна балка. Гальма Citroen C3 Picasso - дискові (передні вентильовані). Рульове управління - з електричним підсилювачем. Субкомпактвен відрізняється великим і містким салоном, але при цьому порівняно компактними розмірами: довжина - 4078 мм, ширина - 1730 мм, висота - 1621 мм. Колісна база - 2540 мм. Мінімальний радіус розвороту складає 5,3 м. Маса автомобіля 1 259 кг, а максимальна вантажопідйомність - 483 кг.
В базовій комплектації Citroen C3 Picasso оснащений передніми подушками безпеки, кріпленнями ISOFIX. У машині встановлені електронні системи активної безпеки: ABS, EBD, BAS. Дорожча комплектація Tendance включає подушки-шторки і бічні подушки безпеки, круїз-контроль. В якості опції був доступний задній парктронік.
Верхня комплектація Exclusive включає стабілізаційну систему ESP, систему допомоги при екстреному гальмуванні (EBA) і систему допомоги при старті в гору, яка протягом п’яти секунд не дає машині скочуватися, якщо не натиснута педаль газу. Якщо говорити про краш-тестах, то C3 Picasso в 2009 році цілком гідно показав себе у випробуваннях EuroNCAP, отримавши чотири зірки з п’яти можливих.
Citroen C3 Picasso - п’ятимісний сімейний автомобіль, створений з максимальним комфортом для пасажирів і водія. Забезпечується це застосуванням нової системи SpaceBox. Всі крісла мають регулюваннями по куту нахилу і горизонталі. У спинках передніх сидінь встановлені складні столики. Авто має містким багажником (якщо порівнювати з хетчбеком), мінімальний обсяг якого - 385 літрів, його можна збільшити вчетверо (до 1506 літрів), склавши задній ряд сидінь.
Крісла складаються окремо в пропорції 60/40. За рахунок простого зсуву заднього ряду вперед можна збільшити простір багажника до 500 літрів. У багажнику доступний фальшпол, завдяки чому там можна помістити дрібні речі. Автомобіль удостоївся переважно хороших відгуків власників, з недоліків називають: низько розташовану кромку переднього бампера, "капризи" роботизованої трансмісії, проблеми з ліквідністю.