Головна сторінка

Citroen C4

Роки випуску: 2010 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Citroen C4
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Дніпропетровський обласний центр зайнятості - заступник директора - начальник відділу
Департамент внутрішньої безпеки Національної поліції України - Старший оперуповноваженний з ОВС
Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області - завідувач Заліщицької державної нотаріальної контори
Міністерство охорони здоров"я України - начальник відділу ліцензування, сертифікації та акредитації
Державний заклад "Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій "Затока" МОЗ України - Головний лікар
структурний підрозділ "Краснолиманський центр з вантажної та комерційної роботи" регіональної філії "Донецька залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" - начальник відділу договорів та логістики
ГУ ДФС у Львівській області - Головний державний ревізор-інспектор
Броварська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області - Заступник начальника Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області
Головне управління Національної гвардії України - Начальник управління
Управління ДСНС у Чернігівській області - Підводник-розмінувальник
Усього знайдено - 3148

Перше покоління Citroen C4 (2004-2010) випускалося в кузовах седан і хетчбек (з трьома і п’ятьма дверима). У 2010 році в Парижі було представлено друге покоління Citroen C4 (B7). При цьому було вирішено відмовитися від тридверної версії хетчбека, а спочатку новинка і зовсім випускалася тільки як п’ятидверний хетчбек (седан був офіційно представлений тільки в кінці 2012 року). У порівнянні з попередником хетчбек Сітроен С4 отримав "усереднений" європейський дизайн, в якому стало менше чисто "французької" екстравагантності, але за рахунок ретельно пророблений передньої частини він відрізняється більш динамічним і агресивним зовнішнім виглядом. Колісна база хетчбека залишилася колишньою - 2608 мм, а ось розміри кузова трохи збільшилися: повна довжина до 4330 мм (+ 5 см в порівнянні з колишньою версією), ширина до 1790 мм (+ 2 см), висота до 1490 мм (+ 3 см ). Для російського автомобільного ринку хетчбек Сітроен С4 до 2012 року збирався на потужностях заводу в Калузі, після чого завод був переорієнтований на випуск седанів C4 L. Під капотом російської версії хетчбека: двигуни 1,6 л потужністю 109 і 120 кінських сил (бензинові агрегати) і 115 к.с. (Дизельний мотор). Російському покупцеві було запропоновано декілька комплектацій Citroen C4 хетчбек. Базова версія Dynamique включає можливість регулювання висоти керма і водійського сидіння, передні електросклопідйомники, тканинну оббивку салону. Опціонально - бортовий комп’ютер і CD-програвач. Версія Tendance включає стандартний CD-програвач з шістьма динаміками і рульове колесо з кнопками управління аудіо. У міру подальшого оснащення список обладнання автомобіля додає передні протитуманні фари, шкіряне обплетення рульового колеса, комбіновану оббивку салону, спортивні сидіння, клімат-контроль. Опціонально доступні системи навігації і hands free, більше можливостей в плані безпеки. Люксовая версія Exclusive відрізняється наявністю системи старт-стоп і встановленої відразу системи hands free, а в якості опції - шкіряної оббивки салону і панорамного даху.

Як вже сказано, для нашого ринку встановлювалися двигуни 1,6 л: бензинові потужністю 109 і 120 кінських сил і дизельний 115 к.с. З 109-сильним мотором TU5JP4 і п’ятиступінчастою "механікою" хетчбек здатний розігнатися до 100 км / год за 12,5 секунд. Такий же динамікою володіє Сітроен С4, оснащений бензиновим двигуном з газорозподільним механізмом VTi і максимальною віддачею в 120 к.с., що працює в парі з 4-ступінчастою автоматичною коробкою передач. З цим же двигуном і 5-ступінчастою МКПП розгін до "сотні" здійснюється ще швидше - за 10,8 секунди. Дизельний агрегат комплектується роботизованою коробкою передач, час розгону до 100 км / год - 11,2 секунди. Всі мотори відповідають екологічному стандарту Євро-5. Витрата палива в міському циклі для бензинових двигунів становить 8,8 - 10 літрів. На трасі ці цифри набагато менше: 4,7 - 5,6 літра. Дизельні модифікації французького хетчбека споживають 4,7 літра палива в місті і 3,8 на трасі. Обсяг паливного бака авто - 60 літрів.

Всі версії хетчбека передбачають тільки передній привід. Підвіска Citroen C4 - спереду незалежна (McPherson), задня напівзалежна торсіонна балка. Гальма - дискові (спереду встановлені вентильовані). У порівнянні з модифікаціями, що випускаються для країн західної Європи, машини калузької збірки відрізняються посиленими підвіскою і стартером, акумулятором більшої ємності і сталевий захистом картера. Однак захист картера зменшує і без того невеликий кліренс машини (13 сантиметрів). На першому поколінні дорожній просвіт був на 3 сантиметри більше. Хетчбек Citroen C4 став легше, що покращує маневреність і динаміку.

При створенні нового автомобіля значну увагу приділили підвищенню безпеки машини: тепер в ній стало більше електроніки. Базова комплектація Dynamique включає електропідсилювач керма, фронтальні подушки, системи ABS, EBD, BAS і круїз-контроль. Комплектація Optimum додатково включає бічні подушки безпеки, подушки-шторки, задній парктронік. Комплектація Collection крім перерахованого вище додає опціональні передній парктроник і систему ESP. Це обладнання входить в люксову версію Exclusive, а додатково - система допомоги при старті в гору (HAC). У 2010 році Citroen C4 успішно пройшов випробування Euro NCAP і отримав п’ять зірок з пяти.

У порівнянні з попередником, хетчбек Citroen C4 став більш містким і функціональним. Мінімальний обсяг його багажного відділення виріс до 408 літрів, а при складених задніх сидіннях збільшується до 1183 літрів. З плюсів власники відзначають приємний сучасний дизайн, комфортний і ергономічний салон з хорошою обробкою. З мінусів - проблеми з ліквідністю і недостатню адаптацію до російських умов (низький кліренс, короткоходная підвіска). Непогані показники економічності і динаміки демонструє 120-сильний бензиновий мотор, він же пропонує можливість вибору класичного "автомата", однак цей силовий агрегат досить вимогливий до обслуговування, що слід врахувати при купівлі вживаного авто.