Головна сторінка

Citroen C4 Aircross

Роки випуску: 2012 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Citroen C4 Aircross
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
військова частина А2513 - провідний спеціаліст
Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення - член
Южненське ВП Лиманського ВП ГУНП України в Одеській області - Дільничний офіцер поліції
Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення - член
Департамент міського господарства Вінницької міської ради - Заступник директора департаменту, начальник відділу реформування та розвитку об’єктів благоустрою
Южненське ВП Лиманського ВП ГУНП України в Одеській області - Дільничний офіцер поліції
Департамент міського господарства Вінницької міської ради - Заступник директора департаменту, начальник відділу реформування та розвитку об’єктів благоустрою
Департамент міського господарства Вінницької міської ради - Заступник директора департаменту, начальник відділу реформування та розвитку об’єктів благоустрою
Департамент міського господарства Вінницької міської ради - Працівник по строковому трудовому договору
Департамент міського господарства Вінницької міської ради - Заступник директора департаменту, начальник відділу реформування та розвитку об’єктів благоустрою
Усього знайдено - 36

Вперше кросовер Citroen C4 Aircross представили на Женевському автошоу-2012. У тому ж році стартували і продажу цього автомобіля, створеного на загальній платформі з Mitsubishi ASX (дебютував на ринку в 2010-му) і Peugeot 4008 (також представленим в Женеві-2012). Це не перший автомобіль Citroen, створений на основі Mitsubishi. У 2007-2012 роках на базі Outlander був налагоджений випуск кросовера C-Crosser, який і є попередником C4 Aircross в модельному ряду Citroen. Відмінності між ASX і C4 Aircross частиною торкнулися дизайну - так, наприклад, Citroen C4 Aircross отримав інше оформлення передка і нові задні фари. Але ось що стосується характеристик рульового управління і підвіски, то вони відрізняються більш значно: у C4 Aircross збільшений кліренс, а для підвищення керованості посилена жорсткість ходової, змінені настройки електропідсилювача керма. У салоні змін мінімум: поліпшена шумоізоляція і нова, більш м’яка оббивка передніх дверей і торпедо. 

Базова версія Dynamique включає електропідсилювач керма, галогенові фари, оббивку салону з тканини, електросклопідйомники, електропривод бічних дзеркал, сидіння водія з регулюванням по висоті, рульову колонку з регулюванням нахилу і вильоту, дистанційний ключ, кондиціонер, CD-плеєр. В опціях: передні протитуманні фари, омивачі фар, рейлінги, підігрів передніх сидінь. Все це включено в комплектацію Tendance, а додатково: кермо в шкіряному оплетке, система hands free, підрульові перемикачі (в машині з варіатором), комбінована обробка салону. Опції: ксенонові фари, клімат-контроль, охолоджуваний ящик рукавички, мультируль, панорамний дах з люком, круїз-контроль і клімат-контроль. Люксовая версія Exclusive відрізняється наявністю в базі мультифункціонального керма, клімат-контролю, аудіосистеми з 6 динаміками, системи навігації з монітором, кнопки запуску двигуна, повного набору систем безпеки. 

Базовий 1,6-літровий двигун 4A92 потужністю 117 к.с. оснащений тільки механічною 5-ступінчастою коробкою передач і системою переднього приводу. У цій модифікації кросовер здатний розігнатися до 100 км / год за 11,3 секунди, середня витрата бензину - 5,9 л / 100 км. Дволітровий мотор 4B11 потужністю 150 к.с. передбачає чотири варіанти модифікації: механіка або варіатор, передній або повний привід. Версії на "механіці" демонструють кращу динаміку: розгін до 100 км / год за 9,3 секунди в переднеприводном виконанні і 9,9 секунди - в повноприводному. При цьому середня витрата - 7,7 л / 100 км і 7,9 л / 100 км. З варіатором кросовер програє зовсім небагато: час розгону до "сотні" складе 10,2 секунди (2WD) і 10,9 секунди (4WD). Середня витрата бензину - 7,9 л / 100 км і 8,1 л / 100 км (2WD і 4WD відповідно). Обсяг паливного бака - 63 літра.

Підвеска Citroen C4 Aircross - незалежна (попереду - Макферсон, ззаду - багатоважільна). Гальма - дискові (ззаду встановлені вентильовані). Габарити трохи більше, ніж у Mitsubishi ASX: довжина - 4340 мм, ширина - 1800 мм, висота - 1625 мм. У машинах з повним приводом використана система з електромагнітною муфтою підключення задніх коліс, а також можливістю переходу в режими 2WD і Lock (останній значно підвищує прохідність при їзді по бездоріжжю). Колісна база кросовера складає 2670 мм, мінімальний радіус розвороту - 5,3 м. З дорожнім просвітом C4 Aircross пощастило більше, ніж ASX, - він збільшений до 195 мм. Різниця досягнута за рахунок інших пружин, амортизаторів і більших колес.Стандартні системи і засоби безпеки Citroen C4 Aircross включають передні подушки водія і пасажира (подушка безпеки пасажира з функцією деактивації), системи ABS, BAS, EBD. В якості опції доступна система ESP. 

У комплектацію Tendance входять бічні подушки і подушки-шторки, колінна подушка водія, задній парктронік. Опціонально: ESP, круїз-контроль, динамічне освітлення поворотів, датчики дощу і світла, самозатемняющееся дзеркало заднього виду. Всі ці функції доступні в максимальній комплектації стандартно.Citroen C4 Aircross має непоганими позашляховими задатками, містким і просторим салоном, крім того, тут достатньо місця для ніг задніх пасажирів, а ось багажник кросовера явно підкачав - його обсяг становить всього 384 літра, а при складених задніх сидіннях (складаються щодо 60/40) його обсяг збільшується тільки до 1215 літрів, що теж не видатний показник. З мінусів власники відзначають погану оглядовість при виїзді заднім ходом, жорстку підвіску. В плюсах: шумоізоляція, оптимальне співвідношення ціни / якості, хороша комплектація.