Головна сторінка

Citroen C5

Роки випуску: 2008 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Citroen C5
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Департамент економіки,фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради - Замісник Директора Департаменту економіки,фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради
Департамент захисту екноміки Національної поліції України - головний оперуповноважений
УЗЕ в Тернопільській області ДЗЕ НП України - начальник режимно-секретного сектору
ДП "Новоград-Волинське ДЛМГ" - начальник лісокомплексу
ДП "Новоград-Волинське ДЛМГ" - начальник лісокомплексу
Апарат Верховної Ради України - консультант Комітету Верховної Ради України з питань правової політики та правосуддя
Київський апеляційний господарський суд - помічник судді
Київська митниця ДФС відділ митного оформлення №1 митного поста "Святошин" - головний державний інспектор
ГУНП в Житомирській області - Поліцейський
ПрАТ "Антонінське хлібоприймальне підприємство" - секретар-друкарка
Усього знайдено - 503

Друге покоління універсала Citroen C5 було представлено в травні 2008 року і отримало назву Tourer, що підкреслює його приналежність до сімейного бізнес-класу і підвищені функціональні можливості. У порівнянні з попередником зміни значні. Автомобіль отримав загальну платформу з моделлю E-класу Citroen C6 і колісну базу 2815 мм, що забезпечило додаткову надбавку внутрішнього простору. Завдяки обтічній формі кузова зменшилися акустичні шуми. Крім того, використані багатошарові вітрове і бічне скло, гідроеластічние опори задньої осі, додаткова шумоізоляція моторного відсіку, додаткові ущільнювачі дверей. У модельному ряду особливо виділяється версія передньопривідного "вседорожного" універсала C5 CrossTourer, який, в порівнянні зі стандартною версією має збільшений на 15 мм дорожній просвіт (165 мм). На російському ринку універсал Citroen C5 представлений в модифікаціях з бензиновим двигуном 1,6 л (150 к.с.) і дизельними моторами 2 л, 2,2 л і 3 л (140 - 241 к.с.). Базовою для універсала Citroen C5 Tourer є комплектація Confort, яка включає передні протитуманні фари, біксенонові головну оптику, бічні дзеркала з електроприводом і підігрівом, рейлінги, задній двірник і спойлер. У салоні - багатофункціональний кермо зі шкіряним оздобленням та регулюванням положення по нахилу і вильоту; передні і задні електричні склопідйомники, двозонний клімат-контроль, бортовий комп’ютер, аудіосистема з шістьма динаміками, Hands free. В опціях: блок мультимедійної навігаційної системи eMyWay з підтримкою USB / iPod інтерфейсу, камера заднього огляду, комбінована оббивка салону, електролюк. Дорожча комплектація запропонує електропривод дверей багажника, стандартні підігрів і електропривод передніх сидінь (з пам’яттю розташування), підсвічування при посадці для ніг і порогів (для водія і переднього пасажира), опціональні панорамний дах, шкіряний салон і багато іншого.

Під капотом універсала Citroen C5 можна зустріти різні мотори. Бензиновий 4-циліндровий турбомотор 1.6 THP розпорядженні потужністю 150 к.с. Він оснащується автоматичною 6-ступінчастою коробкою передач або 6-ступінчастою механікою. Також універсал може мати бензиновий атмосферний двигун 1,6 літра потужністю 120 к.с. (VTi 120) в поєднанні з 6-ступінчастим роботом. Турбодизелів для універсала передбачено на один більше, ніж у седана. Це три чотирициліндрових мотора - 2.0 Hdi (140 к.с.), 2.2 Hdi (200 к.с.) - модифікований варіант попереднього зі зміненими фазами газорозподілу, оснащений двома турбінами, а також 2-літровий турбомотор, потужність якого доведена до 160 л .з. Найдинамічніша версія має трилітровим V6 3.0 Hdi потужністю в 241 к.с. - на розгін до 100 км / год універсалу Citroen C5 Tourer буде потрібно 7,9 секунди. Всі дизельні модифікації працюють з 6-ступінчастою АКПП. Витрата палива бензинових версій універсала складає 8,3 - 11,1 літра в місті і 5 - 5,8 л / 100 км на шосе. Дизельні мотори витрачають 8,2 - 10,2 літра в місті і 4,9 - 5,8 на шосе. Обсяг паливного бака - 71 літр.

Всі модифікації універсалу Citroen C5 передньопривідні. Підвіска машини - незалежна, багатоважільна, зі стабілізатором. Автомобіль може бути оснащений звичайною пружинною або гідропневматичною підвіскою Hydractive 3 з можливістю регулювання дорожнього просвіту в залежності від дорожніх умов і швидкості руху автомобіля. Остання працює за допомогою електронного управління. Регулюється як автоматично під час руху, так і вручну за допомогою спеціальних кнопок, що дозволяють змінювати висоту шасі в 4-х положеннях. Саме нижнє - для найбільш зручної навантаження в автомобіль, саме верхнє - для подолання особливо складних перешкод. Гальма на машині: спереду дискові вентильовані (в модифікаціях з потужними моторами - збільшеного розміру), ззаду дискові. Габарити універсала дозволяють віднести його до D-класу: довжина - 4829 мм (довше седана на 50 мм), ширина - 1860 мм, висота - 1471 мм (вище седана на 16 мм). Кліренс авто - 150-165 мм. Мінімальний діаметр розвороту - 11,7 м.Із систем безпеки Citroen C5 включає повний набір подушок (фронтальні, бічні, шторки, колінна подушка водія), активні системи ABS, EBD, BAS, TCS, ESP, AFS, круїз-контроль і систему допомоги при старті на підйомі (HAC). Як опція доступні індикатор падіння тиску в шинах, парктроніки спереду і ззаду. Всі ці функції стандартно включені в люксову версію Exclusive. У 2009 році Citroen C5 другого покоління пройшов краш-тест EuroNCAP, за результатами якого отримав п’ять зірок з пяти.

Citroen C5 відрізняє високий рівень оснащення і комфорту. При цьому універсал має по-справжньому високу функціональність і місткістю. Його багажне відділення має об’єм 505 літрів (для порівняння, у седана 437 літрів), зі зручною системою трансформації салону, при цьому задній ряд складається (в пропорції 40:60) в рівну підлогу і збільшує багажне відділення до 1462 літрів, також є захисна шторка , люк за заднім підлокітником. З недоліків Citroen C5 власники найчастіше відзначають високу вимогливість до якості обслуговування і низьку ліквідність.