Головна сторінка

Citroen C5

Роки випуску: 2004 - 2008

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Citroen C5
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Департамент фінансів обласної державної адміністрації - Заступник начальника бюджетного управління - начальник відділу зведеного бюджету
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація - Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності
УЗЕ в Тернопільській області ДЗЕ НП України - начальник режимно-секретного сектору
Державне підприємство ,, Рахівське лісове дослідне господарство" - Помічник лісничого Устєріцького лісництва
ДП "Новоград-Волинське ДЛМГ" - начальник лісокомплексу
ДП МА "Бориспіль" - Начальник відділу договорів оренди служби орендних відносин
Міністерство оборони України - головний спеціаліст
Департамент регіонального розвитку Черкаської обласної державної адміністрації - завідувач сектору бухгалтерського обліку-головний бухгалтер
Соснівський районний суд м. Черкаси - суддя
Головне управління Державої казначейської служби України у Черкаській області - начальник відділу обслуговування установ національної оборони та правоохоронних органів
Усього знайдено - 258

Випуск першого покоління Citroen C5 почався в 2001 році. У 2004 році відбулося планове оновлення моделі. Невелике коректування зовнішності включає нову радіаторну решітку, яка перетворилася на "хижий" розріз, центральна частина якого стилізована під фірмову емблему компанії; змінилася передня оптика, яка отримала оригінальне виконання, за формою нагадуючи бумеранги, то ж порівняння напрошується і для форми нових задніх ліхтарів. Крім іншого, зміни торкнулися і салон: змінена контрольна панель, в якій з’явилися хромовані циферблати; на верхню поверхню передньої панелі, під лобове скло, тепер винесено не просто дисплей бортового комп’ютера, а повноцінний великий кольоровий інформативний монітор; змінилася архітектура кнопок на центральній консолі. В оснащенні додалися нові функції, включаючи поворотні ксенонові фари. В цілому Citroen C5 відрізняє високий рівень оснащення, який після рестайлінгу став ще багатшими. Внутрішній пластик відрізняється приємною фактурністю, салон виконаний в розкішному стилі і в комбінації різних кольорів, передні сидіння оснащені роздільними підлокітниками і можуть бути обшиті шкірою, при цьому, з огляду на клас, задній ряд запропонує три повноцінних місця і більш ніж достатній простір для ніг пасажирів. У люксової комплектації автомобіль оснащений двозонним клімат-контролем, регульованою в двох площинах рульовою колонкою, CD / MP3-програвачем, повним електропакетом (скла, дзеркала), обігрівом сидінь і дзеркал, круїз-контролем, електроприводом регулювань передніх сидінь і безліччю інших функцій.

В процесі рестайлінгу була оновлена лінійка моторів. Під капотом лифтбека Citroen C5 можна зустріти колишні модернізовані силові агрегати: бензинові 1,8 л (116 к.с.) і 2,0 л (143 к.с.), дизельні 2,0 л (136 к.с.) і 2,2 л (136 к.с. і 170 к.с.). Окремої згадки заслуговує новий турбодизель 1.6 HDiF. Даний силовий агрегат цікавий своєю конструкцією (інтеркулер, турбіна із змінною геометрією) і високою економічністю - витрата палива укладається в межі 4,5-6,8 л / 100 км. Незважаючи на порівняно невисоку віддачу по потужності (109 к.с.) максимальний обертовий момент досягає цілком пристойного значення 240 Нм вже при 1750 об / хв, забезпечуючи ліфтбек розгін з місця до 100 км / год за 12,5 сек. Даний силовий агрегат встановлюється не тільки на багато моделей альянсу Peugeot і Citroen, але також відомий за моделями Mini Cooper, Mazda3, Ford Focus, Volvo S40 і ін.

Citroen C5 має чудову плавністю ходу - завдяки наявності гідропневматичною підвіски з трикутними поперечними важелями спереду і з поздовжніми ззаду, з регулятором жорсткості і стабілізатором поперечної стійкості. Підвіска зводить до мінімуму розгойдування, клевки кузова в момент розгону і гальмування, також в ній передбачений спортивний режим, при цьому і реакції керма стають більш гострими. Ще одна перевага даної підвіски - можливість змінювати висоту дорожнього просвіту натисканням кнопки, від спортивно заниженого положення до максимально піднесеного для більш впевненого подолання невеликих перешкод. Автомобіль обладнаний гідропідсилювачем рульового управління, дисковими гальмами (передні вентильовані). Колісна база - 2750 мм, мінімальний діаметр розвороту - 11,4 м. Після рестайлінгу ліфтбек Citroen C5 трохи збільшився в довжину, але як і раніше поступається універсалу. Габарити кузова: довжина - 4750 мм, ширина - 1770 мм, висота - 1480 мм.

У склад обладнання Citroen C5 входять антиблокувальна система гальм, система розподілу гальмівного зусилля і система екстреного гальмування, система курсової стійкості, а також цілий набір подушок безпеки, включаючи і колінну подушку водія. Крім цього, до складу обладнання можуть входити: датчики тиску в шинах, автоматичні склоочисники, парктронік, внутрішньосалонове дзеркало з автоматичним затемненням, бічні дзеркала з автопідстроюванням при включенні заднього ходу і багато іншого. У 2004 році оновлений Citroen C5 пройшов краш-тест EuroNCAP, за результатами якого отримав п’ять зірок з п’яти за захист водія і дорослих пасажирів, три зірки з п’яти за дітей-пасажирів і одну з чотирьох - за безпеку пішоходів.

Рестайлінговий Citroen C5 відрізняє ще більш високий рівень оснащення і комфорту. При цьому зовні нагадує седан п’ятидверний ліфтбек має цілком високою функціональністю і місткістю. Його багажне відділення трохи збільшилася (до 471 літра), передбачена зручна система трансформації салону, задній ряд складається (в пропорції 40:60) в рівну підлогу зі збільшенням багажного відділення до 1315 літрів, також є люк за заднім підлокітником для зручного доступу з салону і перевезення довгих предметів. З недоліків власники найчастіше відзначають високу вимогливість до якості обслуговування і низьку ліквідність.