Головна сторінка

Citroen C5

Роки випуску: 2001 - 2004

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Citroen C5
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація - Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності
Дніпровське УП ГУ НП в м. Києві - слідчий
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація - начальник відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців- державний реєстратор
Головне територіальне управління юстиції у місті Києві - начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району Управління державної реєстрації
Міністерство закордонних справ України - радник ДЗРФ
ТРУСКАВЕЦЬКЕ ВІДДІЛЕННЯ ДРОГОБИЦЬКОЇ ОДПІ ГУ ДФС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ - ГРДІ
Розрахунково-аналітичний центр Збройних Сил України - Начальник радіостанції
Рокитнянський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області - начальник Рокитнянського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області
вч а 2923 - провідний хірург
Державна служба України з надзвичайних ситуацій - Головний спеціаліст
Усього знайдено - 109

Citroen C5, представник європейського D-класу, був презентований на Паризькому автосалоні 2000 року. Виробництво цієї моделі, яка змінила на конвеєрі Citroen Xantia, почалося в 2001 році. Citroen C5 оснащений режимної гідропневматичною підвіскою Hydractive III, а також широким списком електронних систем, що поєднуються з мультиплексной шиною. Завдяки старанням дизайнерів, універсал Citroen C5 Break отримав незвичайну, трохи "роздуту", але при цьому цікаву і приємну зовнішність з обтічними лініями кузова, а з головних особливостей екстер’єру можна відзначити сильно нахилений капот і такий же виражений нахил головної оптики і вітрового скла, а також оригінальне оформлення задньої частини з протягнулися майже на всю висоту, від бампера до заднього спойлера, вузькими ліхтарями і величезною п’ятими дверима, за якою ховається значних розмірів багажне відділення. Крім іншого, від версії в кузові ліфтбек п’ятидверний універсал Citroen C5 Break відрізняється підвищеною функціональністю, а також збільшеними габаритами - він на 94 мм довшим (4839 мм) і на 35 мм вище (1511 мм). Як новий представник модельного ряду, Citroen C5 Break був покликаний вивести імідж марки на більш високий рівень і додатково залучити покупців до лінійки Citroen - для нього характерний високий рівень оснащення. Внутрішній пластик відрізняється приємною фактурністю, салон виконаний в розкішному стилі і в комбінації різних кольорів, передні сидіння оснащені роздільними підлокітниками і можуть бути обшиті шкірою, при цьому, з огляду на клас, задній ряд запропонує три повноцінних місця і достатній простір для ніг пасажирів. Передня панель Citroen C5 відрізняється по-французьки оригінальним компонуванням елементів і складною архітектурою кнопок управління на центральній консолі. Під лобове скло винесено дисплей бортового комп’ютера (він може бути однотонним або кольоровим). У люксової комплектації Exclusive автомобіль оснащений протитуманними фарами, повним електропакетом, клімат-контролем, легкосплавними колісними дисками, шкіряним салоном, CD-плеєром, передніми сидіннями з електроприводом і багатьма іншими функціями. Універсал Citroen C5 Break дозволяє відкривати окремо скло п’ятих дверей - наприклад, якщо на парковці немає можливості відкрити її цілком, при цьому в багажнику знаходиться кнопка для зменшення кліренсу, щоб зменшити вантажну висоту, якщо в цьому є необхідність.

Під капотом універсала Citroen C5 бензинові і дизельні двигуни виробництва концерну PSA. 1,8-літровий 4-цилідровий рядний бензиновий мотор володіє запасом потужності в 116 к.с., здійснюючи розгін до 100 км / год за 11,5 сек. Дволітровий атмосферник має потужність 138 к.с. і краще в динаміці - 10 секунд на розгін до 100 км/год. Також універсал Citroen C5 може бути оснащений трилітровим бензиновим мотором V6 потужністю 207 к.с. - цієї модифікації на розгін до 100 км / год буде потрібно 8,7 сек. 2,2-літровий дизель з безпосереднім уприскуванням палива потужністю 133 к.с. здатний розігнати автомобіль до "сотні" за 10,6 сек. Дволітровий дизельний мотор можна зустріти в варіантах віддачі 90 к.с. і 109 к.с., що більше сприяють спокійній їзді - відповідно, 13,5 і 11,6 сек. на розгін до 100 км/год.

Універсал Citroen C5 має чудову плавністю ходу - завдяки наявності гідропневматичною підвіски з трикутними поперечними важелями спереду і з поздовжніми ззаду, з регулятором жорсткості і стабілізатором поперечної стійкості. Підвіска зводить до мінімуму розгойдування, клевки кузова в момент розгону і гальмування, також в ній передбачений спортивний режим, при цьому і реакції керма стають більш гострими. Ще одна перевага даної підвіски - можливість змінювати висоту дорожнього просвіту натисканням кнопки, від спортивно заниженого положення до максимально піднесеного для більш впевненого подолання невеликих перешкод. Автомобіль обладнаний гідропідсилювачем рульового управління, дисковими гальмами (передні вентильовані). Колісна база універсалу така ж, як у лифтбека, - 2750 мм, мінімальний діаметр розвороту - 11,4 м. Розміри кузова: довжина - 4760 мм, ширина - 1770 мм, висота - 1520 мм.

У складу стандартного устаткування Citroen C5 входять антиблокувальна система гальм, система розподілу гальмівного зусилля і система екстреного гальмування; фронтальні подушки безпеки (пасажирська відключається), передні бічні подушки і шторки безпеки, кріплення дитячих крісел. Також до складу устаткування можуть входити: система курсової стійкості, датчики тиску в шинах, автоматичні склоочисники, парктронік, внутрішньосалонове дзеркало з автоматичним затемненням, бічні дзеркала з автопідстроюванням при включенні заднього ходу. У 2001 році Citroen C5 пройшов краш-тест EuroNCAP, за результатами якого отримав чотири зірки з п’яти за захист водія і дорослих пасажирів і дві зірки з чотирьох - за безпеку пішоходів.

Універсал Citroen C5 відрізняє високий рівень оснащення і комфорту. При цьому він має по-справжньому високу функціональність і місткістю. Його багажне відділення має об’єм 563 літри (для порівняння, у лифтбека 455 літрів), передбачена зручна система трансформації салону, задній ряд складається (в пропорції 40:60) в рівну підлогу і збільшує багажне відділення до 1658 літрів, також є захисна шторка, люк за заднім підлокітником для зручного доступу з салону і перевезення довгих предметів. З недоліків Citroen C5 власники найчастіше відзначають високу вимогливість до якості обслуговування і низьку ліквідність.