Головна сторінка

Citroen C5

Роки випуску: 2001 - 2004

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Citroen C5
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація - Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності
Дніпровське УП ГУ НП в м. Києві - слідчий
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація - начальник відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців- державний реєстратор
Головне територіальне управління юстиції у місті Києві - начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району Управління державної реєстрації
Міністерство закордонних справ України - радник ДЗРФ
ТРУСКАВЕЦЬКЕ ВІДДІЛЕННЯ ДРОГОБИЦЬКОЇ ОДПІ ГУ ДФС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ - ГРДІ
Розрахунково-аналітичний центр Збройних Сил України - Начальник радіостанції
Рокитнянський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області - начальник Рокитнянського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області
вч а 2923 - провідний хірург
Державна служба України з надзвичайних ситуацій - Головний спеціаліст
Усього знайдено - 109

Citroen C5, представник європейського D-класу, був презентований на Паризькому автосалоні 2000 року. Виробництво цієї моделі, яка змінила на конвеєрі Citroen Xantia, почалося в 2001 році. Автомобіль передбачає два типи кузова: ліфтбек і універсал. Ліфтбек, так само як універсал, має п’ять дверей - при цьому зовні схожий на седан, але заднє скло піднімається разом з кришкою багажника. Завдяки старанням дизайнерів, ліфтбек Citroen C5 отримав незвичайну, трохи "роздуту", але при цьому цікаву і приємну зовнішність з обтічними лініями кузова, а з головних особливостей екстер’єру можна відзначити сильно нахилений капот і такий же виражений нахил головної оптики і вітрового скла. Citroen C5 оснащений режимної гідропневматичною підвіскою Hydractive III, а також багатим списком електронних систем, що поєднуються з мультиплексной шиною. Продажі моделі на російському ринку почалися влітку 2001 року. Як новий представник модельного ряду, Citroen C5 був покликаний вивести імідж марки на більш високий рівень і додатково залучити покупців до лінійки Citroen - для нього характерний високий рівень оснащення. Внутрішній пластик відрізняється приємною фактурністю, салон виконаний в розкішному стилі і в комбінації різних кольорів, передні сидіння оснащені роздільними підлокітниками і можуть бути обшиті шкірою, при цьому, з огляду на клас, задній ряд запропонує три повноцінних місця і достатній простір для ніг пасажирів. Передня панель Citroen C5 відрізняється по-французьки оригінальним компонуванням елементів і складною архітектурою кнопок управління на центральній консолі. Під лобове скло винесено дисплей бортового комп’ютера (він може бути монохромним або кольоровим). У люксової комплектації Exclusive автомобіль оснащений протитуманними фарами, повним електропакетом, клімат-контролем, легкосплавними колісними дисками, шкіряним салоном, CD-плеєром, передніми сидіннями з електроприводом і багатьма іншими функціями.

Під капотом Citroen C5 бензинові і дизельні двигуни виробництва концерну PSA. 1,8-літровий 4-цилідровий рядний бензиновий мотор володіє запасом потужності в 116 к.с., здійснюючи розгін до 100 км / год за 11,1 сек. Дволітровий атмосферник має потужність 138 к.с. і краще в динаміці - 9,8 сек. на розгін до 100 км/год. Також ліфтбек Citroen C5 може бути оснащений трилітровим бензиновим мотором V6 потужністю 207 к.с. - цієї модифікації на розгін до 100 км / год буде потрібно 8,6 сек. 2,2-літровий дизель з безпосереднім уприскуванням палива потужністю 133 к.с. здатний розігнати автомобіль до "сотні" за 10,5 сек. Дволітровий дизельний мотор можна зустріти в варіантах віддачі 90 к.с. і 109 к.с., що більше сприяють спокійній їзді - відповідно, 13,1 і 11,3 сек. на розгін до 100 км/год.

Citroen C5 має чудову плавністю ходу - завдяки наявності гідропневматичною підвіски з трикутними поперечними важелями спереду і з поздовжніми ззаду, з регулятором жорсткості і стабілізатором поперечної стійкості. Підвіска зводить до мінімуму розгойдування, клевки кузова в момент розгону і гальмування, також в ній передбачений спортивний режим, при цьому і реакції керма стають більш гострими. Ще одна перевага даної підвіски - можливість змінювати висоту дорожнього просвіту натисканням кнопки, від спортивно заниженого положення до максимально піднесеного для більш впевненого подолання невеликих перешкод. Автомобіль обладнаний гідропідсилювачем рульового управління, дисковими гальмами (передні вентильовані). Колісна база - 2750 мм, мінімальний діаметр розвороту - 11,4 м. Ліфтбек Citroen C5 поступається універсалу в розмірах (в довжину і висоту), його габарити: довжина - 4620 мм, ширина - 1770 мм, висота - 1480 мм.

У складу стандартного обладнання Citroen C5 входять антиблокувальна система гальм, система розподілу гальмівного зусилля і система екстреного гальмування; фронтальні подушки безпеки (пасажирська відключається), передні бічні подушки і шторки безпеки, кріплення дитячих крісел. Також до складу устаткування можуть входити: датчики тиску в шинах, автоматичні склоочисники, парктронік, внутрішньосалонове дзеркало з автоматичним затемненням, бічні дзеркала з автопідстроюванням при включенні заднього ходу. У 2001 році Citroen C5 пройшов краш-тестEuroNCAP, за результатами якого отримав чотири зірки з п’яти за захист водія і дорослих пасажирів і дві зірки з чотирьох - за безпеку пішоходів.

Citroen C5 відрізняє високий рівень оснащення і комфорту. Ліфтбек має цілком високою функціональністю і місткістю. Його багажне відділення має об’єм 455 літрів, передбачена зручна система трансформації салону, задній ряд складається (в пропорції 40:60) в рівну підлогу зі збільшенням багажного відділення до 1310 літрів, також є люк за заднім підлокітником для зручного доступу з салону і перевезення довгих предметів . З недоліків власники найчастіше відзначають високу вимогливість до якості обслуговування і низьку ліквідність.