Головна сторінка

Citroen C6

Роки випуску: 2005 - 2012

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Citroen C6
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Київська міська рада - депутат
Черкаський державний завод хімічних реактивів - керуючий санацією,директор
Управління Пенсійного фонду України в м.Черкасах Черкаської області - головний спеціаліст
Управління Пенсійного фонду України в м.Черкасах Черкаської області - головний спеціаліст
Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області - депутат сьомого скликання
Київська міська рада - депутат
Управління Пенсійного фонду України в м.Черкасах Черкаської області - головний спеціаліст
Київська міська рада - депутат
Управління патрульної поліції у місті Києві департаменту патрульної поліції - поліцейський
Печерське УП ГУНП у м. Киеві - дільничний офіцер поліції
Усього знайдено - 12

У 1999 році на автосалоні в Женеві Citroen був представлений футуристичний концепт C6 Lignage, багато дизайнерських і технічних рішень якого втілилися в серійному зразку флагманського седана E-класу Citroen C6. Однак процес впровадження новинки у виробництво дещо затягнувся - випуск почався тільки в 2005 році. Назва моделі має історичну основу: авто під таким позначенням випускалося в 1929-1932 роках, таким чином в компанії вирішили відродити легендарну марку (раніше це було зроблено з моделлю C4). 

Citroen C6 випускався в кузові типу фастбек, зовні нагадуючи хетчбек, але з багажником, як у седана, при цьому задня частина автомобіля відрізняється незвичайним і навіть унікальним виконанням: сильно нахилені задні стійки, увігнуте заднє скло, ліхтарі складної форми. Створено Citroen C6 на платформі PF3, багато в чому використовуючи напрацювання з інших моделей, зокрема Citroen C5 і Peugeot 607. У седані передбачено багато інновацій, серед яких система відображення інформації (швидкість, навігація) на лобовому склі, гідропневмопідвіска з електронним управлінням, висувний задній спойлер, положення якого регулюється в залежності від швидкості. 

В оснащення Citroen C6 входять гідропідсилювач керма, електропривод бічних дзеркал, передні протитуманні фари, шкіряне оздоблення рульового колеса, підігрів всіх сидінь, електросклопідйомники, індивідуальний клімат-контроль, система hands free, CD-програвач, бортовий комп’ютер і система навігації. Оббивка салону виконана зі шкіри. 

В якості опції на машині доступний люк в даху. Якщо говорити про оформлення салону, то і він, як це часто водиться за "французами", не уникнув екстравагантності. Це помітно по "двошарової" передній панелі, поєднанню прямих і закруглених ліній, оформлення центральної консолі з безліччю кнопок управління. Контрольний електронний дисплей водія глибоко втоплений в приладову панель, в центральній частині "трапецією" височить блок мультимедійної системи з порівняно невеликим, але інформативним екраном. Слід зазначити просторість салону, особливо в його задній частині - для ніг задніх пасажирів надано великий запас простору. 

Задні сидіння складаються в співвідношенні 2 / 3-1 / 3 і мають висувні подушки, для зручності можна змінити і нахил спінкі.Лінійка моторів Citroen C6 включає варіанти оснащення двигунами різного об’єму і потужності: це бензинові 3.0i V6 (215 к.с.) , дизельні 2.2 HDiF (173 к.с.), 2.7 HDiF V6 (208 к.с.) і 3.0 HDiF V6 (241 к.с.). Максимум потужності досягається при 3800 об / хв, а крутного моменту (450 Нм) при 1600 об / хв. Завдяки системі наддуву, що забезпечує високі тяглові характеристики, седан, який має масу 1873 кг, здатний розігнатися до 100 км / год за 8,5 сек. і до максимальної швидкості 240 км/год. При цьому забезпечується цілком прийнятний витрата палива - за містом автомобіль споживає 5,2 л / 100 км, в місті - 10,2 л, що в середньому становить 7,4 л / 100 км. Обсяг паливного бака автомобіля - 72 літри. 

Citroen C6 - передньопривідний автомобіль. Він має повністю незалежну підвіску: передня на подвійних поперечних важелях, задня. Стандартний кліренс машини - 15 сантиметрів, але гідропневматичне підвіска Hydractive III + дозволяє регулювати дорожній просвіт від мінімального (11 см) до максимального (21 см) при необхідності подолати серйозну перешкоду, правда швидкість при цьому обмежена. Дана підвіска адаптується під стиль водіння, забезпечує мінімальні крени в поворотах і чудову плавність ходу. Гальма машини - дискові вентильовані. При гальмуванні також велику допомогу надає висувається задній спойлер. Седан Citroen C6 належить до Е-класу. Це пояснює значні для французької марки габарити автомобіля: довжина - 4908 мм, ширина - 1860 мм, висота - 1464 мм. Модель оснащується легкосплавними колісними дисками з шинами 245/45 R18. Колісна база - 2900 мм. Мінімальний радіус розвороту - 6,3 м.

Безпека пасажирів в салоні забезпечують 9 подушок безпеки, активні підголовники. Вперше в світі застосований "активний" капот, який піднімається при зіткненні, дозволяючи уникнути контакту пішохода з двигуном і знижуючи ризик важкої травми, дозволив Citroen C6 першим отримати на тестах EuroNCAP чотири зірки за захист пішоходів. Набір активних систем безпеки включає безліч помічників: антиблокувальна система гальм з розподілом гальмівного зусилля і допоміжної системою гальмування, запобігання виїзду зі смуги, електронний контроль стійкості, адаптивне освітлення, індикатор тиску в шинах, круїз-контроль і парктроник і багато іншого.

Як представник Е- класу, Citroen C6 має дуже високий рівень комфорту для водія і пасажирів за рахунок просторого салону. Об’єм багажного відділення - 421 л., Його можна збільшити, склавши спинки задніх сидінь; захований за підлокітником люк забезпечує доступ в багажник з салону і перевезення довгомірних предметів. 

Якщо говорити про споживчі характеристики моделі і оцінках експертів, то вони досить високі. Однак ставка на модель не виправдалася - в 2009 році намітилося різке зниження продажів на тлі загальної кризи - покупці віддавали перевагу більш розкрученим маркам. Випуск C6 був припинений в 2012 році, за вісім років було вироблено всього 23400 седанів. Наступне покоління моделі побачило світ у 2016 році і проводиться в Китаї. За основу взято седан Dongfeng Aeolus A9 / Fengshen A9, створений на платформі EMP2 (Efficient Modular Platform 2) концерну PSA Peugeot-Citroen.