Головна сторінка

Citroen C-Crosser

Роки випуску: 2008 - 2012

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Citroen C-Crosser
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Головне управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області - Заступник начальника управління-начальник відділу звітності про виконання державного бюжету управліние консолідованної звітності
Головне управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області - Заступник начальника управління-начальник відділу звітності про виконання державного бюжету управліние консолідованної звітності
Черкаський державний завод хімічних реактивів - керуючий санацією,директор
Національний банк України - Спеціаліст 1 категорії Департаменту забезпечення діяльності НБУ
Національний банк України - Спеціаліст 1 категорії Департаменту забезпечення діяльності НБУ
Національний банк України - Спеціаліст 1 категорії Департаменту забезпечення діяльності НБУ
ПАТ "Українська залізниця" філія "Пасажирська компанія" виробничий підрозділ "Дніпровське пасажирське вагонне депо" - Майстер
Головне управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області - Заступник начальника управління-начальник відділу звітності про виконання державного бюжету управліние консолідованної звітності
Директор з персоналу Публічного акціонерного товариства "Магістральні газопроводи України" - Директор з персоналу Публічного акціонерного товариства "Магістральні газопроводи України"
Городоцька сільська Рада - Депутат Городоцької сільської Ради
Усього знайдено - 51

У 2007 році був представлений новий кросовер французької компанії Citroen, який отримав ім’я C-Crosser, хоча спочатку він повинен був називатися C7. Назва утворена від англійського "to cross" - "схрещувати". І дійсно, автомобіль являє собою схрещення японського і французького автопрому. Адже базою для Citroen C-Crosser (а заодно і Peugeot 4007) став Mitsubishi Outlander. На відміну від японського SUV француз отримав нову передню частину. Єдиною відмінністю задньої частини є емблема Citroen. Вибір доступних для російського ринку моторів у Citroen C-Crosser обмежений тільки бензиновими агрегатами об’ємом 2,0 л (147 к.с.) і 2,4 л (170 к.с.). Для російського ринку автомобілі були запропоновані з п’ятиступінчастою механічною коробкою передач і варіатором, в якому доступні режими ручного перемикання шести передач. З базовим двигуном можливо переднеприводное виконання (в модифікації 2.0 MT - тільки передній привід). Російський покупець міг вибрати Citroen C-Crosser в комплектаціях Dynamique, Confort і Exclusive. Базова комплектація Dynamique доступна тільки з дволітровим мотором і механічною КПП. Вона включає гідропідсилювач керма, електропривод багажника і бічних дзеркал, підігрів бічних дзеркал, тканинну оббивку салону, електросклопідйомники, клімат-контроль, CD-програвач і бортовий комп’ютер. Версія Confort додатково включає передні протитуманні фари, омивачі фар, кольоровий багатофункціональний дисплей, шкіряне обплетення рульового колеса, підігрів передніх сидінь. Люксовая комплектація Exclusive - шкіряну оббивку салону, заводське тонування, електропривод водійського сидіння, CD-чейнджер. Опціонально були доступні люк на даху, система hands free і багато іншого. Дволітровий 4-циліндровий мотор Citroen C-Crosser видає максимальну потужність 147 к.с. при 6000 об / хв і максимальний крутний момент 199 Нм при 4200 об / хв. Він здатний розігнати передньопривідний кросовер з п’ятиступінчастою МКПП до 100 км / год за 10,8 секунди і до максимальної швидкості 184 км / год, а з варіатором розгін до "сотні" здійснюється за 12,2 секунди (12,3 секунди з 4WD) і до 180 км/год максимум. Середня витрата палива складає 8,1 л / 100 км для машини з "механікою" і 8-8,3 л / 100 км з варіатором. Двигун 2,4 л ставилося тільки на повнопривідні модифікації. Він розвиває максимальну потужність 170 к.с. при 6000 об / хв і максимальний крутний момент 232 Нм при 4100 об / хв. З цим двигуном кросовер здатний розігнатися до 100 км / год за 10,4 секунди, максимальна швидкість становить 200 км/год з МКПП і 195 км / год з варіатором. Середня витрата бензину 9,4 л / 100 км і 9,3 л / 100 км відповідно.

Як вже сказано, Citroen C-Crosser випускався з переднім і повним приводом. В останньому випадку на автомобілі доступний режим блокування 4WD Lock, що допомагає при проблемах зі зчепленням з дорожнім покриттям. Він забезпечує блокування електронноуправляємой муфти, що подає крутний момент до задньої осі. Підвіска у кросовера - повністю незалежна (попереду - McPherson, ззаду - багатоважільна). Гальма - дискові (спереду встановлені вентильовані). Габарити кросовера Citroen C-Crosser наступні: довжина - 4646 мм, ширина - 1806 мм, висота - 1703 мм. Колісна база - 2670 мм. Дорожній просвіт машини становить 215 мм. Мінімальний радіус розвороту - 5,3 м.Із систем безпеки в базовій комплектації C-Crosser доступні системи ABS, EBD, ESP і круїз-контроль. Велика увага при створенні автомобіля було приділено пасивної безпеки: крім шести подушок безпеки, машина відрізняється посиленим кузовом зі сталі. У конструкції застосовувалися посилені передні лонжерони і захисні балки в дверях. Опціонально на авто встановлювався парктроник. Люксовая комплектація запропонує ксенонові фари, автоматичне включення ближнього світла і функцію уповільненої потухання фар "Follow me home". У краш-тестах EuroNCAP Citroen C-Crosser отримав п’ять зірок з п’яти за безпеку дорослих пасажирів, три зірки з п’яти за захист дітей-пасажирів і дві зірки з чотирьох за безпеку пішоходів.

Citroen C-Crosser має підвищену місткістю і функціональністю. У машині опціонально був доступний третій ряд сидінь з двох крісел, що дозволяє збільшити число посадочних місць з п’яти до семи (подібної можливості в Outlander немає). Сидіння третього і другого рядів можна скласти, причому другий ряд ще й зсувається вперед на 80 мм. У верхній комплектації диван другого ряду оснащений електроприводом. Місткість багажника кросовера складає 441 літр при піднятих сидіннях другого ряду. Максимальний же обсяг багажника Citroen C-Crosser - 1691 літр. Кросовер випускався до 2012 року, після чого був замінений в модельному ряду на C4 Aircross.