Головна сторінка

Citroen C-Elysee

Роки випуску: 2013 - 2017

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Citroen C-Elysee
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Національна академія Національної гвардії України - Начальник кафедри
господарський суд Запорізької області - суддя
Безробітний - Безробітний
Управління Державної пенітенціарної служби України в Хмельницькій області - Заступник начальника управління - начальник відділу виробничої діяльності, маркетингу та економіки управління
Ірлявська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області - Секретар сільської ради
Державне підприємство "Центр охорони здоров’я тварин" - заступник директора по фінансових питаннях, головний бухгалтер
Управління Пенсійного фонду України в Подільському р.н м. Києва - головний спеціаліст відділу призначення пенсій та перерахунків
ДЕПУТАТ СЛАВГОРОДСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ - ДЕПУТАТ
Підрозділ "Служба локомотивного господарства" регіональної філії "Львівська залізниця" - Головний інженер
Державна служба спеціального звязку та захисту інформації України - Старший конструктор
Усього знайдено - 1538

Дебютував на Паризькому автосалоні 2012 року Citroen C-Elyse e являє собою близнюка Peugeot 301 і призначений для ринків Східної Європи та Північної Африки. Citroen C-Elyse e розроблений у Франції і проводиться в іспанському місті Віго. Автомобіль адаптований до російських умов експлуатації. Він побудований на платформі PSA PF1, має переднеприводное виконання, посилену конструкцію кузова, подвійні ущільнювачі дверей і додатковий захист двигуна, спеціально для країн з холодним кліматом передбачений обігрів нижньої частини лобового скла. Citroen C-Elyse e представлений в семи колірних варіантах кузова і трьох варіантах обробки салону, в залежності від рівня комплектації, в обробці кузова можуть бути використані хромовані деталі. На російському ринку модель продається з 2013 року, в модифікаціях з бензиновими моторами 1,2 л (72 к.с.) і 1,6 л (115 к.с.) У найпростішій комплектації Dynamique власник отримує бортовий комп’ютер, рульове колесо з регулюванням по висоті, передні склопідйомники з електроприводом і центральний замок з пультом дистанційного керування, радіопідготовка і розетку 12В, тканинну оббивку салону. У дорожчій комплектації Tendance автомобіль запропонує протитуманні фари, ручки дверей в колір кузова, бічні електродзеркала з корпусами в колір кузова, сидіння водія регулюється по висоті, підігрів бічних дзеркал і передніх сидінь, кондиціонер, аудіосистему з тюнером, CD / MP3 і двома динаміками, а також задній диван, що складається в пропорції 2 / 3-1 / 3. Топова комплектація носить назву Exclusive і пропонує додатково до перерахованого обладнання: центральний передній підлокітник з відділенням для зберігання, кишені в спинках передніх сидінь, багатофункціональне рульове колесо, обтягнуте шкірою, а також хромовані вставки, кондиціонер з функцією A / C Max і графічним дисплеєм, підігрів лобового скла в зоні склоочисників, аудіосистему з 4 динаміками, Bluetooth, USB.

Citroen C-Elyse e оснащується двома бензиновими двигунами. VTi 72 - трициліндровий силовий агрегат нового покоління, який є найекономічнішим в класі (середня витрата палива становить 5,1-5,3 л / 100 км). Автомобіль з двигуном VTi 72 укомплектований 5-ступінчастою механічною або роботизованою коробкою перемикання передач. Максимальна швидкість 160 км / год, до 100 км/год розгін здійснюється за 14,2 секунди з МКПП і за 16,3 секунди з РКПП. Більш об’ємний і потужний 4-циліндровий мотор VTi 115 оснащений регульованими фазами газорозподілу на впускному распредвали, що забезпечує знижений витрата палива (6,5 - 7,3 л / 100 км) і підвищений крутний момент на низьких і середніх оборотах. На автомобіль з двигуном VTi 115 встановлюється механічна або автоматична КПП. Максимальна швидкість в цих модифікаціях - 188 км/год, час розгону до "сотні" - 9,4 с "механікою" і 10,8 секунди з "автоматом".

Citroen C-Elyse e - це автомобіль з солідними габаритами: 4,43 м в довжину, 1,7 м завширшки і 1,47 м у висоту. Колісна база має максимальну довжину в своєму сегменті - 2,65 м, що забезпечує не тільки плавність ходу, але і підвищену місткість. Мінімальний радіус розвороту - 5,3 м. За рахунок адаптації до російських умов, висота дорожнього просвіту збільшена до 142 мм, а знизу C-Elyse e обладнаний металевим захистом картера. Автомобіль має електричний підсилювач рульового управління, незалежну підвіску Макферсон спереду і напівзалежну (балка) ззаду. Велика увага була приділена налаштувань шасі, що дозволило добитися оптимального балансу між керованістю і комфортом. Передні гальма седана - дискові вентильовані, задні - барабанні. Замість стандартних 15-дюймових штампованих дисків в топової комплектації встановлені легкосплавні колісні диски.

В базову комплектацію C-Elyse e входять триточкові ремені безпеки всіх сидінь, подушка безпеки водія, антиблокувальна система гальм з системою розподілу гальмівного зусилля (EBD) і допоміжної системою гальмування ( BAS). У комплектації Dynamique додана подушка безпеки переднього пасажира. У найдорожчому виконанні автомобіль може бути обладнаний системою курсової стійкості ESP (опція) і мати до чотирьох подушок безпеки, включаючи дві бічні подушки, що гарантують переднім пасажирам оптимальний захист. У краш-тестах Citroen C-Elysee показав задовільний результат - три зірки з пяти.

Будучи "народним" автомобілем, Citroen C-Elyse e відрізняється вигідним співвідношенням "ціна-якість". Седан може розглядатися в якості альтернативи Hyundai Solaris і Kia Rio або іншому популярному "французу" Peugeot 408. Якщо говорити про недоліки, озвучених власниками, то це - недостатньо потужний двигун 1,2 л, неважлива шумоізоляція, погана ліквідність на вторинному ринку. В плюсах - привабливий зовнішній вигляд, просторий салон, можливість вибору автоматичної коробки передач. А багажник об’ємом 506 літрів (VDA) є одним з найбільших в сегменті, тільки необхідно врахувати, що в самій недорогий версії заднє сидіння не складається.