Головна сторінка

Citroen DS4

Роки випуску: 2016 - т.ч.

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Citroen DS4
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Генеральна прокуратура України - Заступник начальника Департаменту - начальник управління нагляду за додержанням законів органами державної фіскальної служби
ТОВ "СІГАРА ТРЕЙД" - директор
митний пост "Харків-центральний" Харківська митниця ДФС - головний державний інспектор
митний пост "Харків-центральний" Харківська митниця ДФС - головний державний інспектор
Великодимерська селищна рада - депутат (неосновна)
відділ управління персоналом, кадрового забезпечення, адаптації та організації конкурсів персоналу управління кадрового забезпечення та розвитку персоналу Слобожанської митниці Держмитслужби - головний державний інспектор
Великодимерська селищна рада - депутат неосновна
Товариство з обмеженою відповідальністю Конфідіан - Директор
Товариство з обмеженою відповідальністю Конфідіан - Директор
Товариство з обмеженою відповідальністю Конфідіан - Директор
Усього знайдено - 10

Виробництво хетчбека Citroen DS4 почалося в 2011 році, а в 2015 році була представлена оновлена версія. Автомобіль отримав нове оформлення передньої і задньої частини, а також опциональную двобарвне забарвлення кузова, завдяки якій число можливих комбінацій кольору зросла до 38. Серед доданих квітів можна відзначити відтінки Platinum Grey (платиновий сірий) і Tourmaline Orange (турмаліновий помаранчевий). У нових фарах DS LED VISION світлодіодні і ксенонові модулі об’єднані з динамічними світлодіодними покажчиками повороту, забезпечуючи краще висвітлення при зниженому енергоспоживанні. Важливе нововведення - поява модифікації DS4 Crossback, яка відрізняється збільшеним на 30 мм кліренсом, поздовжніми рейлингами сріблястого кольору на даху, чорними декоративними накладками на колісні арки, спеціальним декоративним молдингом в нижній частині бампера і написом Crossback на двері багажного відділення. 

Продажі оновленої моделі в України почалися влітку 2016 року. У стандартне оснащення базової версії Be Chic включені: регульована рульова колонка і кермо у шкіряній оплітці з кнопками управління аудіосистемою; тканинна оббивка сидінь, передні сидіння з підігрівом, розділовим підлокітником і регулюванням поперекової опори; центральний замок з дистанційним управлінням і електросклопідйомники; система двозонного клімат-контролю, бортовий комп’ютер. Стандартна аудіосистема радіо / CD / MP3 оснащена 6 динаміками, портами AUX, USB, опціонально можна довести кількість динаміків до 8-ми, встановити сабвуфер і підсилювач з еквалайзером. Крім того, опції включають комбіновану оббивку салону, систему навігації, сигналізацію. 

Версія Crossback оснащена багатшими: тут стандартно передбачена комбінована оббивка, додаткові функції безпеки і комфорту, а опціонально: шкіряні сидіння, шкіряна обробка передньої панелі і дверей, електропривод водійського крісла і система масажу, 18-дюймові колеса і багато іншого.

Змінена лінійка моторів. З колишніх бензинових залишився 150-сильний турбований мотор об’ємом 1,6 л, до нього додалися два нових турбодизеля - 1,6 л і 2,0 л. Останній пропонується тільки для версії Crossback. Максимум потужності 180 к.с. він розвиває при 3750 об / хв, а максимальний крутний момент 400 Нм досягається при 2000 об / хв. У цій версії хетчбек прискорюється з місця до 100 км / год за 8,6 секунди. Середня витрата дизпалива - 4,3 л / 100 км. Менш об’ємний дизель свої максимальні 120 к.с. видає при 3500 об / хв, а крутний момент 300 Нм - при 1750 об / хв. На розгін до "сотні" буде потрібно вже 11,4 секунди, але і середня витрата скромніше - 3,9 л / 100 км. Бензиновому турбомотору для розгону до 100 км / год буде потрібно стільки ж часу, скільки "старшому" дизелю, при цьому максимальна потужність 150 к.с. досягається при 6000 об / хв, а крутний момент 240 Нм - при 1400 об / хв. Середня витрата бензину значно вище, ніж у дизельних машин, - 7,7 л / 100 км. Всі двигуни оснащуються 6-ступінчастою АКПП.

Ходова частина Citroen DS4 побудована за традиційною схемою: спереду незалежна підвіска McPherson зі стабілізатором, ззаду - напівзалежна пружинна. Модель заснована на базі Citroen C4 другого покоління, але має ряд відмінностей від свого донора. Вони полягають в інших настройках: на догоду більшої спортивності посилена жорсткість підвіски, крім того, висота дорожнього просвіту DS4 на 30 мм вище, ніж у C4, і становить 170 мм, а Citroen DS4 Crossback наближає цей параметр до 200 мм. Citroen DS4 досить компактний: його довжина 4284 мм, ширина - 1810 мм, а висота - 1497 мм у звичайного хетчбека і 1535 мм у версії Crossback. Колісна база автомобіля складає 2612 мм, мінімальний діаметр розвороту - 10,7 м. Він оснащений дисковими гальмами спереду і ззаду, а також електричним стоянковим гальмом.

В базовій комплектації Citroen DS4 має електрогідропідсилювач керма із змінним передавальним відношенням, системи ABS (антиблокувальна), допомоги при екстреному гальмуванні, курсової стійкості ESP, а також набір з шести подушок безпеки, що включає фронтальні, передні бічні і шторки безпеки. Крім цього, в стандартне обладнання включені обмежувач швидкості, індикатор падіння тиску в шинах, датчики дощу і світла, а також система контролю "сліпих" зон. 

Автомобіль успішно пройшов краш-тести Euro NCAP.Обновленіе Citroen DS4 дозволило моделі постати в двох різних якостях: преміум-хетчбек і передньопривідний "напів-кросовер", наближений по оснащенню до більш дорогому класу. Таким чином, у покупця з’являється додаткова можливість вибору. Нові дизельні мотори значно поліпшили характеристики - як в динаміці, так і в економічності. Якщо говорити про недоліки, то це як і раніше неможливість відкрити задні скла, незручна посадка на задній ряд (задні двері вже передніх), висока жорсткість підвіски і низька ліквідність на вторинному ринку.