Головна сторінка

Citroen DS4

Роки випуску: 2012 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Citroen DS4
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Структурний підрозділ Сватівське моторвагонне депо Регіональної філії "Донецька залізниця" Публічне акціонерне товариство Українська залізниця - Начальник депо
Державна казначейська служба України - Заступник директора департаменту-начальник відділу
ТСЦ №5641(на правах відділу, м.Рівне) РСЦ МВС в Рівненській області - Провідний консультант-адміністратор
Центральна база забезпечення пально-мастильними матеріалами Національної гвардії України - заступник начальника бази з технічної частини
Золочівська селищна рада - Депутат Золочівської селищної ради, водій
Синельниківська міська рада - Депутат міської ради
Львівський апеляційний господарський суд - суддя
Львівський апеляційний господарський суд - суддя
Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка - ректор
Рівненська обласна рада - депутат
Усього знайдено - 158

Хетчбек DS4 став другим автомобілем, створеним компанією Citroen під новим преміум-брендом DS, і був презентований в 2011 році. Модель побудована на базі Citroen C4 другого покоління, але має масу відмінностей від свого донора. Збільшений дорожній просвіт ріднить DS4 з компактними міськими кросоверами, а доступ до заднього ряду відкривається через дверцята з замаскованими в стійках ручками - таке дизайнерське рішення дозволило "приховати" задні двері, наблизивши екстер’єр до стилю спортивного купе. Ще одна відмітна і вельми спірна особливість моделі - це фіксовані задні скла, що, в свою чергу, зближує його з трьохдверного хетчбека. Розробники п’ятидверного хетча грунтовно попрацювали над тим, щоб створити більш-менш комфортний внутрішній простір для розташування пасажирів і виділити достатньо місця для багажного відділення (його обсяг 385-1021 л). На російському ринку модель представлена з березня 2012 року, в модифікаціях з бензиновими двигунами 1,6 л (120, 150 і 200 к.с.) і дизельним двигуном 2,0 л (163 к.с.) Citroen DS4 пропонує безліч варіантів для індивідуалізації екстер’єру та інтер’єру. До складу базової комплектації Chic входять протитуманні фари, бічні дзеркала з електроприводом і підігрівом, підігрів передніх сидінь, водійське крісло з регулюванням по висоті, кондиціонер і бортовий комп’ютер, передні електросклопідйомники і центральний замок з ДУ, литі диски на 16 дюймов, шкіряне кермо з кнопками управління аудіосистемою, яка включає CD / MP3-плеєр і 6 динаміків. За додаткову плату - комбінована оббивка салону, клімат-контроль, система Hands free, сигналізація. Можливості оснащення в топовом виконанні передбачають біксенонові фари, омивачі фар, шкіряний салон, кольоровий багатофункціональний дисплей мультимедійної системи і навігацію, електропривод водійського сидіння з пам’яттю розташування, аудіосистему Hi-Fi DENON з 8 динаміками і сабвуфером.

DS4 комплектується рядними 4-циліндровими моторами. Найскромнішої виглядає версія з атмосферним бензиновим мотором 1.6 VTi (120 к.с., 160 Нм) з 5-ступінчастою механікою - розгін до 100 км / год за 10,8 сек., Максимальна швидкість 193 км/год. Трохи краще показники зі 150-сильним мотором 1.6 THP (240 Нм крутного моменту), що працює в парі з 6-ступінчастою АКПП - 9 секунд на розгін до "сотні" і "максималка" 212 км / год. Найвидатніші показники демонструє 200-сильна версія (275 Нм) цього ж мотора, оснащеного 6-ступінчастою механікою, - розгін до 100 км / год всього за 7,9 секунди, максимальна швидкість - 235 км/год. Що стосується дизельної модифікації, то оснащений системою впорскування Common Rail дволітровий турбомотор 2.0 HDi (163 к.с. 340 Нм) в парі з 6-ступінчастою АКПП забезпечує розгін до 100 км / год за 9,3 секунди, максимальну швидкість 208 км / год . Середня витрата з бензиновими моторами - 6,2-7,7 л / 100 км. Дизельний агрегат витрачає 5,7 л / 100 км. Обсяг паливного бака - 60 літрів.

Ходова частина Citroen DS4 побудована за традиційною схемою: спереду незалежна підвіска McPherson зі стабілізатором, ззаду - напівзалежна пружинна. Відмінності від C4 полягають в інших настройках: на догоду більшої спортивності посилена жорсткість, крім того, висота дорожнього просвіту DS4 на 30 мм вище, ніж у C4, і становить 170 мм. Citroen DS4 досить компактний: його довжина 4,27 м, висота - 1,81 м, а ширина - 1,53 м. Мінімальний діаметр розвороту - 10,7 м. Автомобіль оснащений дисковими гальмами спереду і ззаду, передні вентильовані мають розмір 283- 340 мм в залежності від потужності двигуна під капотом, розмір задніх варіюється від 249 до 290 мм. Відповідно, стандартний розмір шин: 215 / 60R16, 225/45 R17 або 225/40 R18 в залежності від комплектації.

В базовій комплектації Citroen DS4 має електрогідропідсилювач керма із змінним передавальним відношенням, системи ABS (антиблокувальна), екстреного гальмування, допомоги при екстреному гальмуванні , систему курсової стійкості ESP, обмежувач швидкості, а також набір з шести подушок безпеки, що включає фронтальні, передні бічні і шторки безпеки. У більш дорогих комплектаціях до складу обладнання входять: передні і задні датчики паркування з функцією визначення доступного місця для паркування, система контролю "сліпих" зон. За результатами випробувань Euro NCAP, DS4 отримав 97% за безпеку, що відповідає оцінці в п’ять зірок.

Citroen DS4 отримав безліч позитивних відгуків від автожурналистов усього світу. На Міжнародному автомобільному фестивалі в 2011 році він став переможцем конкурсу "Найкрасивіший автомобіль року", залишивши позаду новий BMW 5 серії і гібридну Honda CR-Z. Якщо ж говорити про реальні відгуках російських власників, то з недоліків вони озвучують неможливість відкрити задні скла, незручну посадку на задній ряд (відкривається отвір вже звичайного), високу жорсткість підвіски, низьку ліквідність на вторинному ринку і позитивно відзначають високий рівень оснащення, динамічність і компактність авто.