Головна сторінка

Citroen DS5

Роки випуску: 2012 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Citroen DS5
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Апарат Ради національної безпеки і оборони України - Державний експерт управління організаційної роботи та контролю служби організаційної роботи та контролю
Прокуратура міста Києва - прокурор Київської місцевої прокуратури №4
Львівський державний університет внутрішніх справ - Адюнкт аспірантури та докторантури
Ковельська міська рада Волинської області - депутат Ковельської міської ради Волинської області
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України - головний спеціаліст відділу державної політики у сфері інтелектуальної власності департаменту розвитку інновацій та інтелектуальної власності
Секретаріат Кабінету Міністрів України - Заступник начальника Управління, завідуючий Відділіом
Секретаріат Кабінету Міністрів України - начальник Управління протоколу
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЩИТ 7" - директор
КЗЛОР "Винниківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів" - директор
КЗЛОР "Винниківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів" - директор
Усього знайдено - 81

У 2011 році лінійка автомобілів DS концерну Citroen була розширена за рахунок появи нових моделей - DS4 і DS5. Передньопривідний DS5 використовує ту ж платформу, на якій створено Citroen C4 Picasso з колісною базою 2727 мм, що забезпечила підвищену місткість. Прообразом машини став концепт-кар C-SportLounge (2005), від якого DS5 успадкував основні дизайнерські рішення, які зробили його не схожим ні на які інші автомобілі, включаючи своїх DS колег. Автомобіль має унікальний екстер’єр, який використовує безліч складних ліній, форм, вигинів при розробці не тільки кузова, але і оптики, скління, дизайну колісних дисків. Великі повітрозабірник і ґрати радіатора створюють стрімкий вигляд, а нахил лобового скла і форма переднього бампера забезпечують поліпшення аеродинаміки. Вперше п’ятидверний хетчбекCitroen DS5 представили на Шанхайському автосалоні в 2011 році. На російському ринку автомобіль з’явився в 2012 році і пропонувався з 1,6-літровими бензиновими моторами (150 і 200 к.с.), а також дволітровим дизельним (163 к.с.). Оригінальність машини помітна і в салоні: асиметрична центральна консоль, незвичайна форма рульового колеса. В люксових версіях показання спідометра виводяться прямо на лобове скло. Ще одна особливість Сітроен DS5 - панорамний дах, що складається з трьох секцій (для водія, переднього і задніх пасажирів), що відкриваються окремо. Базова комплектація Chic включає електропідсилювач керма, передні протитуманні фари, електропривод бічних дзеркал, кнопку запуску двигуна, клімат-контроль, бортовий комп’ютер і CD-програвач. У базі пропонується тканинна оббивка салону, але можна замовити і комбіновану обробку. Комплектація So Chic відрізняється стандартної комбінованої оббивкою салону, наявністю парктроника, пристрої hands free. В якості опції: шкіряна оббивка салону, додаткові системи безпеки і навігація. Всі ці можливості включені в комплектацію Sport Chic.

Бензинові двигуни THP об’ємом 1,6 л оснащені системою безпосереднього вприскування з електронним насосом високого тиску, турбокомпресором типу Twin-Scroll (з електронасосом охолодження), розподільним механізмом VTi. Мотори пропонувалися в двох модифікаціях. Базовий розвиває потужність 150 к.с. Оснащений 6-ступінчастою АКПП, він здатний розігнати хетчбек до 100 км / год за 9,8 секунди, при середній витраті бензину 8,1 л / 100 км. Ще більш форсований агрегат розвиває 200 к.с. і працює в парі з 6-ступінчастою механікою. Час розгону до 100 км / год складе всього 8,2 сек., А середня витрата бензину - 6,7 л / 100 км. Цікавий своїми можливостями і турбодизель серії 2.0 HDi, максимальна віддача якого досягає 163 к.с. Він не такий "жвавий", як бензинові агрегати THP (з АКПП час розгону до "сотні" - 10,4 секунди), але досить економічний - витрата дизпалива 6,1 л / 100 км, при цьому в місті він складе 7 , 9 л / 100 км (у бензинових 8,9 - 11,4 л), а за містом всього 5,1 л / 100 км (у бензинових - 5,5 - 6,2 л). Обсяг паливного бака машини - 60 літрів.

Всі модифікації хетчбека передньопривідні. Передня підвіска автомобіля - незалежна (McPherson), задня - напівзалежна. Гальма на машині встановлені дискові (попереду з вентиляцією), з дисками збільшеного розміру спереду і ззаду в модифікаціях з 200-сильним бензиновим двигуном і 163-сильним дизелем. Citroen DS5 належить до D-класу і має наступні габарити (в мм): довжина - 4530, ширина - 1871 році, висота - 1505. Колісна база - 2727 мм. Дорожній просвіт - 145 мм.

Із систем безпеки базова версія Chic включає подушки безпеки (фронтальні, шторки, бічні), системи ABS, ESP, EBD, BAS, HAC, TCS, а також круїз-контроль. В авто доступна функція поступового загасання фар Follow me home. Дорожчі комплектації запропонують парктроник, систему управління дальнім світлом, асистент збереження смуги руху, камеру заднього огляду. У 2011 році автомобіль успішно пройшов випробування EuroNCAP, де отримав п’ять зірок з пяти.

Дякуючи місткості, потужним моторам і динамічними характеристиками Citroen DS5 дозволяє зарахувати його до класу Gran Turismo. Для перевезення вантажів передбачений місткий багажник в 468 літрів, який збільшується втричі (до 1288 літрів) при складених задніх сидіннях. У великому салоні з комфортом розмістяться п’ять чоловік. У 2015 році автомобіль пережив рестайлінг, в ході якого модель Citroen DS5, так само як DS4, виділилася в окремий суббренд DS. Трохи змінився дизайн, поліпшений список обладнання. З плюсів власники Citroen DS5 відзначають його стильний і привабливий зовнішній вигляд, високий рівень комфорту, відмінну динаміку, наявність незалежних люків. А в числі недоліків: жорстку підвіску, недостатньо практичні рішення з місцями для дрібних предметів, а також характерну для багатьох Citroen втрату ціни при продажу.