Головна сторінка

Citroen Grand C4 Picasso

Роки випуску: 2016 - 2018

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Citroen Grand C4 Picasso
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Комунальне підприємство "Головний інформаційно-обчислювальний центр" - начальник департаменту
Комунальне підприємство "Головний інформаційно-обчислювальний центр" - начальник департаменту
Комунальне підприємство "Головний інформаційно-обчислювальний центр" - начальник департаменту
Львівська обласна рада - Заступник голови Львівської обласної ради
Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру - Директор Департаменту сертифікації та контролю за використанням та охороною земель
Верховна Рада України - Народний депутат України
Львівська обласна рада - Заступник голови Львівської обласної ради
Усього знайдено - 7

Продажі семимісного мінівена Grand C4 Picasso стартували 1 квітня 2014 року. Автомобіль побудований на платформі EMP2, також використаної при створенні моделі Peugeot 308. У 2016 році Citroen представив рестайлінгову версію другого покоління Grand C4 Picasso. Автомобіль відрізняється новими передніми фарами, зміненої гратами радіатора і переднім бампером, хромованим обрамленням протитуманних фар; невеликі зміни торкнулися і задню частину. В оснащення додалися нові функції, включаючи розширений список систем безпеки, а однією з "родзинок" стала мультимедійна система Connect Nav з новим інтерфейсом, підтримкою MirrorLink, Apple CarPlay, Android Auto, голосовим управлінням і точкою доступу Wi-Fi. 

Всі силові установки комплектуються шестиступінчастою "автоматом", що дозволив поліпшити динаміку автомобіля і значно знизити витрату палива. Citroen Grand C4 Picasso досить добре оснащений вже в базовій версії. Наприклад, стандартно пропонуються протитуманні фари, передні ДГЗ, дзеркала з електричним приводом і підігрівом. У салоні: рульове колесо зі шкіряним оздобленням та регулюванням по висоті і вильоту, система Stop&Start, бортовий комп’ютер, три незалежних складаються сидіння на другому ряду з поздовжнім регулюванням. 

Передбачено регулювання по висоті сидіння водія, складна спинка сидіння переднього пасажира, сітки і складаються столики в спинках передніх сидінь, регульовані підлокітники водія і переднього пасажира, знімне відділення для зберігання предметів для передніх пасажирів. Також в наявності клімат-контроль, охолоджуване рукавичок, повітроводи з регулюванням надходження повітря для пасажирів 2-го ряду; передні і задні електричні склопідйомники з функцією анти-зажим; панорамне вітрове скло з підвищеною шумоізоляцією; аудіосистема з USB / AUX / Bluetooth і 6 динаміків, сенсорний екран 7" для управління системами автомобіля. 

Дорожчі комплектації запропонують панорамний скляний дах, навігацію з голосовим керуванням, електропривод передніх сидінь, аудіосистему HiFi JBL з 8 динаміками, панорамний дисплей 12 дюймів з високою роздільною здатністю, електропривод кришки багажника, повітроводи для пасажирів третього ряду, і багато іншого.

Для рестайлінгової версії бензиновий 1,6-літровий турбомотор видає максимум потужності 150 к.с. при 6000 об / хв, максимальний крутний момент 240 Нм досягається вже при 1400 об / хв. У цій модифікації Grand C4 Picasso розганяється до 100 км / год за 9,3 секунди, максимальна швидкість становить 200 км/год. Витрата бензину варіюється від 8,9 л / 100 км у міському режимі до 5 літрів за містом, що в середньому становить 6,4 л / 100 км. Дизельний турбований агрегат володіє запасом потужності в 120 к.с., які досягаються при 3500 об / хв, а максимальний крутний момент 300 Нм - при 1750 об / хв. 

За динамічними характеристиками дизельна версія виглядає скромніше бензинової: час розгону до "сотні" - 11,5 секунди, максимальна швидкість - 189 км/год. Зате витрата палива дуже скромний: в міському циклі двигун споживає 4,6 л солярки на 100 км, в заміському - 3,7 л, середня витрата складає 4 л / 100 км.

Друге покоління Grand C4 Picasso має передню незалежну підвіску, ззаду використана напівзалежна підвіска. Завдяки великому розміру колісної бази і внутрішніх габаритах салону, мінівен має самі просторими другим і третім рядом сидінь в сегменті, поряд з максимальним простором для ніг пасажирів (запас в колінах - 217 мм для другого ряду і 108мм для третього). Крім того, нова архітектура кузова дозволила значно зменшити звіси автомобіля, передній зменшений до 11,6 см і є найкоротшим в класі. Нова платформа EMP 2 (Efficient Modular Platform 2) дозволила розмістити двигун на 50 мм нижче, на 20 мм знизити рівень підлоги, розширити колію (на 82 мм спереду і на 31 мм ззаду). Таким чином, досягнутий низький центр тяжіння, висока стійкість, краща маневреність. 

Завдяки активнішого використання високоміцних сталей зменшилася маса автомобіля (на 100 кг легше попередника), а алюмінієвий капот і композитна п’яті двері дали додаткову економію ваги в 40 кг.В базі мінівен оснащений системами ABS, EBD, BAS, системою курсової стійкості ESP (включаючи антипробуксовочную систему ASR), фронтальними, бічними і віконними подушками безпеки, круїз-контролем, електричним стоянковим гальмом і системою допомоги при старті в гору. 

Дорожчі виконання можуть запропонувати системи допомоги при парковці, автоматичного перемикання між ближнім і дальнім світлом, систему кругового огляду і попередження про перетин дорожньої розмітки, активний круїз-контроль; системи допомоги при перпендикулярній парковці, допомоги при паралельній парковці і виїзді з паралельного паркування. За стандартами Euro NCAP новий Citroen C4 Picasso отримав п’ять зірок з п’яти за успішне проходження краш-тестів і високий рівень оснащення системами безпеки.Grand C4 Picasso другого покоління відрізняється підвищеною функціональністю, причому за багатьма параметрами мінівен є одним з лідерів класу. Автомобіль повинні оцінити любителі містких машин. В плюсах також: багате оснащення, гарна шумоізоляція і керованість. З недоліків Grand C4 Picasso можна відзначити підвищену жорсткість ходової, невисокий дорожній просвіт.