Головна сторінка

Citroen Grand C4 Picasso

Роки випуску: 2014 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Citroen Grand C4 Picasso
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Новомиргородський районний суд Кіровоградської області - суддя
державна судова адміністрація україни - начальник відділу аудиту
Державний центр кіберзахисту та протидії кіберзагрозам - Начальник
Державний центр кіберзахисту та протидії кіберзагрозам - Начальник
державна судова адміністрація україни - начальник відділу аудиту
Новомиргородський районний суд Кіровоградської області - суддя
Восьмий апеляційний адміністративний суд - головний спеціаліст відділу забезпечення роботи четвертої судової палати
Генеральна прокуратура України - Заступник начальника Департаменту забезпечення діяльності керівництва Генеральної прокуратури України
Восьмий апеляційний адміністративний суд - головний спеціаліст відділу забезпечення роботи четвертої судової палати
Верховна Рада України - Народний депутат України
Усього знайдено - 10

Випуск другого покоління Grand C4 Picasso почався в 2013 році. Автомобіль отримав нову модульну платформу EMP2 концерну PSA Peugeot Citroen. Колісна база мінівена в порівнянні з попередником збільшена і тепер становить 2840 мм - для порівняння, у п’ятидверної версії C4 Picasso цього ж покоління база на 55 мм менше (2785 мм). Ця різниця забезпечує мінівену з приставкою "Гранд" підвищену місткість. При цьому, в порівнянні з попередником габаритна довжина і повна ширина залишилися без змін (4590 мм і 1830 мм відповідно), а в висоту автомобіль навіть зменшився (з 1680 мм до 1630 мм), але з урахуванням більш низько розташованого статі внутрішній простір тільки виграло - значно збільшився обсяг багажного відділення, при складеному третьому ряді сидінь він становить 645 або 700 літрів, в залежності від регулювання положення крісел другого ряду. Повністю роздільні сидіння і нова система трансформації дозволяють пристосувати автомобіль під рішення різних завдань і з легкістю варіювати кількість посадочних місць. Крім того, склавши переднє сидіння (опція), в салоні можна перевозити предмети довжиною до 2,75 м. Citroen Grand C4 Picasso створювався з урахуванням створення максимального комфорту для пасажирів. У базовій комплектації він пропонує 7-дюймовий сенсорний дисплей для інтуїтивного управління основними системами автомобіля: двозонний клімат-контроль, мультимедійні пристрої, навігаційна система, телефонний зв’язок Bluetooth, системи допомоги при водінні; ще один дисплей з високою роздільною здатністю - панорамний 12-дюймовий - відображає всі основні дані, пов’язані з процесом водіння (швидкість, кількість обертів двигуна, рівень палива і т.д.), а також дозволяє дублювати дані навігаційної системи, мультимедійних пристроїв, систем допомоги при водінні і надає безліч інших можливостей. Додатковий пакет Lounge включає передні сидіння з функцією масажу і підголівниками Relax, переднє пасажирське сидіння з додатковою підтримкою для ніг (оттоманка). У список доступного обладнання також входять шкіряний салон, система безключового доступу, електропривод дверей багажника, що охолоджується бардачок, відкидні столики і лампи для читання, індивідуальні повітроводи до ніг пасажирів третього ряду і багато іншого.

Для другого покоління Grand C4 Picasso випуску до рестайлінгу 2016 року на російському ринку були доступні три мотора: 120 або 150-сильна версії бензинового двигуна об’ємом 1,6 літра або 115-сильний турбодизель з таким же робочим об’ємом. Найменш потужний мотор комплектується п’ятиступінчастою "механікою". Він розганяє мінівен до 100 км / год за 12,6 секунди, максимальна швидкість становить 187 км / год, середня витрата бензину - 6,4 л / 100 км. 150-сильний двигун працює в парі з 6-ступінчастим автоматом. Розгін до 100 км/год здійснюється за 9,3 секунди, максимальна швидкість - 209 км / год, середня витрата бензину - 7 л / 100 км. Дизельний агрегат працює в парі з 6-ступінчастою РКПП. Динамічні характеристики приблизно порівнянні з базовим бензиновим мотором: розгін до 100 км / год за 12,6 секунди, максимальна швидкість - 189 км/год. Але витрата палива істотно менше - дизель споживає в середньому 4 літри солярки на 100 км.

Друге покоління Grand C4 Picasso має передню незалежну підвіску, ззаду використана напівзалежна підвіска. Завдяки великому розміру колісної бази і внутрішніх габаритах салону, мінівен має самі просторими другим і третім рядом сидінь в сегменті, поряд з максимальним простором для ніг пасажирів (запас в колінах 217 мм для другого ряду і 108мм для третього). Крім того, нова архітектура кузова дозволила значно зменшити звіси автомобіля, передній зменшений до 11,6 см і є найкоротшим в класі. Нова платформа EMP 2 (Efficient Modular Platform 2) дозволила розмістити двигун на 50 мм нижче, на 20 мм знизити рівень підлоги, розширити колію (на 82 мм спереду і на 31 мм ззаду). Таким чином, досягнутий низький центр тяжіння, висока стійкість, краща маневреність. Завдяки активнішого використання високоміцних сталей зменшилася маса автомобіля (на 100 кг легше попередника), а алюмінієвий капот і композитна п’яті двері дали додаткову економію ваги в 40 кг.

Grand C4 Picasso вважається найбільш безпечним в своєму класі. У базі мінівен оснащений системами ABS, EBD, BAS, системою курсової стійкості ESP (включаючи антипробуксовочную систему ASR), фронтальними, бічними і віконними подушками безпеки, круїз-контролем, електричним стоянковим гальмом і системою допомоги при старті в гору. Дорожчі виконання можуть запропонувати системи допомоги при парковці, перемикання між ближнім і дальнім світлом, систему кругового огляду, активний круїз-контроль. За стандартами Euro NCAP новий C4 Picasso отримав п’ять зірок з п’яти за успішне проходження краш-тестів і високий рівень оснащення системами безпеки.

Grand C4 Picasso другого покоління став ще більш практичним і функціональним, причому за багатьма параметрами він є одним з лідерів класу. Автомобіль повинні оцінити любителі містких машин. В плюсах також: багате оснащення, гарна шумоізоляція і керованість. З недоліків Grand C4 Picasso можна відзначити підвищену жорсткість ходової, невисокий дорожній просвіт.