Головна сторінка

Daewoo Espero

Роки випуску: 1995 - 1997

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Daewoo Espero
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області - командир відділення-водій
1 Спеціальний центр швидкого реагування та гуманітарного розмінування ДСНС України - бухгалтер 1-ої категорії
Управління Державної казначейської служби України у Савранському районі Одеської області - начальник управління
Військова частина А2110 - Єлектрозварювальник
Суворовський РВ МВС України в Одеській області - Інспектор сектора інформаційної підтримки
Комунальне підприємство "Жилкомсервіс" - заступник головного бухгалтера
Державна установа "Дрогобицька виправна колонія (№40) - молодший інспектор відділу охорони-кінолог
Овруцьке ВП Коростенського ВП ГУ НП в Житомирській області - оперуповноважений СКП
ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського - директор
НЕК "Укренерго", відокремлений підрозділ Дніпропетровські магістральні електричні мережі - Заступник начальника служби диспетчерсько-технологічного управління ДнМЕМ
Усього знайдено - 376

Середньорозмірний седан Daewoo Espero випускався південно-корейським концерном Daewoo Motors з 1990 по 1997 рр. Модель була побудована на платформі GM J, дизайн кузова розроблений італійським ательє Gruppo Bertone. Espero мав недвозначне схожість з Citroen Xantia, який так само проектувався в Bertone. У України Espero засвітився в числі корейських моделей-"першопрохідців", що надходили в нашу країну в середині 90-х років, причому як в новому (через офіційних дилерів), так і в старому варіанті. 

В кінці 1996 року почалося складальне виробництво Daewoo Espero на підприємстві "Донинвест" (Ростов-на-Дону), результатом чого стала більш доступна ціна, яка підвищила популярність автомобіля. Espero вважався непоганою альтернативою вітчизняної "Волзі" і ВАЗ-21099, але в порівнянні з іншими більш сучасними іномарками програвав через посередньої якості, застарілого зовнішнього дизайну та інтер’єру. У 1997 році на зміну йому прийшов седан Daewoo Leganza, відомий так само як Донинвест Кондор виробництва все того ж ростовського підприємства (1998-2000). 

Головними конкурентними перевагами для російських покупців Espero були його ціна, місткість і високий за колишніми мірками рівень оснащення. Навіть в базовому варіанті з двигуном 1,5 літра Espero пропонував гідропідсилювач керма, центральний замок, електричні склопідйомники, а з опцій - люк, електропривод бічних дзеркал, протитуманні фари. 

Починаючи з 1996 року до складу штатного оснащення увійшов кондиціонер, також була доступна автоматична коробка передач. Версії з 1,8-літровим мотором передбачали більш розкішну обробку салону. Все дволітрові Espero комплектувалися легкосплавними колісними дисками і програвачем компакт-дисків. Що стосується зручності і комфорту, то Espero відрізняє велике скління, функціональний інтер’єр з поєднанням вінілу і велюру в обробці, більш ніж достатній простір для вільного розміщення чотирьох чоловік, і місткий багажник об’ємом 560 літрів.Автомобіль оснащувався агрегатами, відомими за моделями Opel 80-х років, зокрема Opel Ascona - GM Family I (1,5 літра, 90 к.с.) і Family II (1,8 літра, 95 к.с. і 2 літри, 105 к.с.). 

Основний контингент сьогоднішніх старих Espero складають моделі з дволітровими моторами - це дуже надійний, як показала експлуатація, 8-клапанний силовий агрегат, зроблений без будь-яких премудростей. Низькими обертами, він має високий крутний момент - 169 Нм в зоні 2800 об / хв і відмінно справляється з навантаженнями. Набагато менш поширені моделі з двигунами 1,5 і 1,8 літра, але якщо останній лише трохи поступається в параметрах дволітровому, то полуторалітровий 16-клапанник виявився відверто слабким для цього, в общем-то, нелегкого автомобіля, і сьогодні, через багато років, велика рідкість зустріти живі екземпляри саме з цим мотором.

Ходову частина Daewoo Espero відрізняє простота конструкції і відмінна ремонтопридатність. Передня підвіска - типу Макферсон, задня - напівзалежна, пружинна. У поведінці Espero демонструє м’якість і плавність ходу, добре проковтує нерівності. У той же час характерна недостатня інформативність, так що при русі на великих швидкостях крен і розгойдування стають звичайним явищем. З цієї ж причини не варто занадто важко навантажувати автомобіль. Одне з рішень, рекомендованих фахівцями і власниками, - встановлювати газонаповнені амортизатори. Що стосується цілісності кузовів, то Espero, як багато ранніх "корейці", недостатньо добре протистоїть корозії - відомі випадки, коли при спробі підняти колесо, домкрат провалювався в поріг. І при покупці уживаної машини перевірці кузова слід приділяти увагу не в меншій мірі, ніж діагностиці двигуна.

Оскільки корінням Daewoo Espero йде в розробки ще кінця 70-х - початку 80-х років, то очікувати високого ступеня безпеки від цього автомобіля не доводиться. Передні гальма - дискові вентильовані, задні - барабанні. Так що відмінною динамікою гальмування автомобіль похвалитися не може. У той же час, відповідно до більш сучасними вимогами, до складу оснащення Daewoo Espero були включені подушка безпеки водія, антиблокувальна система гальм (ABS). Опціонально пропонувалася пасажирська подушка безпеки.

Не дивлячись на об’єктивні недоліки корейських машин перехідного періоду, Daewoo Espero цілком можна розглядати як варіант покупки, особливо якщо врахувати невисокі ціни на ці машини. На ринку в основному представлені машини з механічною коробкою передач і, як уже зазначено, дволітровими моторами - саме на цьому поєднанні і рекомендується зупинити свій вибір. Зрозуміло, покупці повинна передувати ґрунтовна перевірка.