Головна сторінка

Daewoo Lacetti

Роки випуску: 2008 - 2011

Ринок: Південна Корея

У 2008 році в Південній Кореї почався випуск седана Lacetti Premier (J300), який відомий на більшості ринків як Chevrolet Cruze. Седан побудований на загальній платформі з Opel Astra F і на корейському ринку змінив Lacetti серії J200. Вдала конструкція, хороше оснащення, демократичні ціни і багаті можливості вибору за типом трансмісії, двигунів, рівнів оснащення забезпечили Lacetti / Cruze популярність на всіх континентах. Південна Корея стала першою країною, де почалися продажі бюджетного седана, який продовжує використовувати емблему Daewoo. Компактний четирехдвернік від свого європейського побратима відрізняється незначно: наприклад, іншим оформленням решітки радіатора і повітропроводів, настройками ходової частини, а також комплектаціями. 

На корейському ринку седан оснащувався бензиновими моторами 1,6 л і 1,8 л або турбодизелем 2,0 л. Автомобіль випускався до 2011 року, після чого і в Південній Кореї змінив назву на Chevrolet Cruze. На корейському ринку Daewoo Lacetti Premier зразка 2008 року був представлений в трьох варіантах оснащення: SE, SX, CDX, при цьому з дизельним двигуном передбачалися лише дві верхні комплектації. 

У базовому оснащенні доступні: мультируль з керуванням аудіо, кондиціонер з повітряним фільтром, підігрів передніх сидінь, обігрів і електропривод бічних дзеркал, бортовий комп’ютер, електросклопідйомники, CD-програвач з радіо і 6 динаміками. У максимальному оснащенні автомобіль отримував передні протитуманні фари, легкосплавні диски на 17 дюймов, бічні дзеркала з автоматичним складанням, центральний підлокітник між передніми сидіннями, хромовані ручки дверей, графічний бортовий комп’ютер, круїз-контроль і клімат-контроль, парктронік, камеру заднього виду, вітальну підсвічування, доступ в салон без ключа і запуск двигуна кнопкою, мультимедійну систему з інтерфейсами USB, Bluetooth, в опціях: шкіряна обробка сидінь, панелей дверей і передньої панелі, навігація і м ожество інших функцій.

Базовим для седана Lacetti Premier на внутрішньому корейському ринку є 1,6-літровий мотор F16D4, що розвиває потужність 114 к.с. при 6400 об. / хв. і крутний момент 152 Нм при 4200 об / хв. Середня витрата палива складає 6,7 л / 100 км з 5-ступінчастою механічною коробкою передач і 7,7 л / 100 км з 6-ступінчастим автоматом. Розгін до 100 км / год - за 12,5 сек. 1,8-літровий бензиновий двигун видає максимум потужності 142 к.с. при 6200 об. / хв., і крутного моменту 175 Нм при 3800 об / хв. У цій модифікації седан оснащувався тільки 6-ступінчастим автоматом, середня витрата складає 7,5 л / 100 км, розгін до 100 км / год - за 10,9 секунди. Дволітровий турбодизель Z20S розвиває максимальну потужність 150 к.с. при 4000 об / хв і крутний момент 321 Нм при 2000 об / хв. Середня витрата палива 5,3 л / 100 км з 5-ступінчастою механічною коробкою передач, а в парі з 6-ступінчастим автоматом 6,7 л / 100 км. До 100 км / год автомобіль здатний розігнатися за 8,7 секунди. Пізніше на автомобіль став встановлюватися новий дизельний двигун Z20D1 потужністю 163 к.с., який поліпшив динаміку на 0,2 сек.

Ходова частина Lacetti другого покоління включає в себе передню підвіску на амортизаційних стійках типу McPherson і задню напівзалежну підвіску (торсіонна балка). Колісна база - 2685 мм. 

Мінімальний радіус розвороту - 5,45 м. Незважаючи на приналежність до компактного класу, автомобіль має не такі вже маленькі габарити (довжина 4,6 м, ширина - 1,79 м, висота 1,47 м). Завдяки великим розмірам, салон відзначається простором та комфортом, багажник седана має мінімальний обсяг 450 літрів, але можна перевозити і великі предмети: спинки задніх сидінь легко складаються в пропорції 60 / 40.

Lacetti Premier має в оснащенні необхідний мінімум активних систем безпеки: в базовому оснащенні це ABS для контрольованого гальмування і система EBD (розподілу гальмівного зусилля) для оптимальної роботи гальмівних механізмів передньої і задньої осі. Крім того автомобіль може бути оснащений системами TCS (система контролю тяги для впевненого контакту з дорогою) і ESC (електронна система стабілізації для збереження стійкості в екстремальних умовах). Кількість подушок безпеки - від двох до шести. На відміну від своїх попередників Lacetti-Nubira попереднього покоління, автомобіль показав високий результат в краш-тестах за всіма параметрами.