Головна сторінка

Daewoo Lacetti

Роки випуску: 2004 - 2009

Ринок: Південна Корея

Особи, що задекларували Daewoo Lacetti
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
7 Державна пожежно-рятувальна частина 1Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області - пожежний-рятувальник
7 Державна пожежно-рятувальна частина 1Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області - пожежний-рятувальник
Ладижинська виправна колонія № 39 - Заступник начальника відділу із СВ та ПР
Управління стратегічних розслідувань в Кіровоградській області - оперуповноважений
Виконавчий комітет Бочечківської сільскої ради - керуючий справами виконавчого комітету
Усього знайдено - 5

До седану Daewoo Lacetti, що випускався з 2002 року, в 2004 році додалася версія в кузові хетчбек, а от універсал, який в той же час був представлений на світових майданчиках, на внутрішньому ринку з’явився тільки в 2007 році. Універсал Lacetti Wagon має таке ж оформлення передньої частини, як у седана (відповідно до злегка зміненим стилем), і повністю оригінальне оформлення задньої частини: нові ліхтарі, злегка похила задня двері, що відкриває доступ до місткому багажному відділенню об’ємом 400 літрів, бампер з низькою вантажною висотою. Крім того, універсал має більш значні габарити - в довжину (4580 мм) він перевершує седан і хетчбек на 65 мм і на 285 мм відповідно, а в висоту (1460 мм) - на 15 мм, з рейлінгами на даху повна висота досягає 1500 мм . Для корейських покупців універсала виробник пропонував дволітровий дизельний мотор, який також як у седана або хетчбека міг оснащуватися 5-ступінчастою механікою, а замість 4-ступеневої автомата встановлювався 5-ступінчастий. Випускався Daewoo Lacetti Wagon (J200) до 2008 року. У боротьбі за покупців корейський виробник намагався залучати клієнтів підвищеним рівнем споживчих якостей, зберігаючи доступні ціни. Головною особливістю інтер’єру Lacetti стало його респектабельне виконання, що передбачає якісну обробку, наявність вставок "під дерево", цікаві колірні рішення. Значення мали навіть такі "дрібниці", як ретельно підігнані зазори, м’яке закриття дверей і приємна тиша в салоні завдяки підвищеній увазі до шумоізоляції. На внутрішньому ринку універсал GM Daewoo Lacetti Wagon пропонувався тільки в двох верхніх комплектаціях LUX і MAX. При найбагатшому оснащенні він пропонував протитуманні фари, мультифункціональний рульове колесо з управлінням CD-програвачем та системою hands-free, обробку щитка приладів і передньої панелі під "алюміній", обшитий шкірою кермо і важіль перемикання передач. А також: повний електропакет (скла, дзеркала, центральний замок), клімат-контроль, охолоджуване рукавичок і багато інших функцій, що відповідають преміальному рівню.

На відміну від седана і хетчбека, які оснащувалися бензиновими моторами 1,5 л і 1,6 л , а також дизельним 2-літровим агрегатом, універсал GM Daewoo Lacetti Wagon на ринку Південної Кореї пропонувався тільки з дизельним турбованим двигуном TCDI. При фактичному обсязі +1991 куб. см. він розвиває максимальну потужність 121 к.с. при 3800 об / хв. Крутний момент досягає пікового значення 280 Нм при 2000 об / хв. Завдяки відмінній тязі, середня витрата дизпалива становить 5,6 л / 100 км з 5-ступінчастою механічною коробкою передач, а з 5-ступінчастим автоматом - 7,1 л / 100 км. Lacetti Wagon демонструє непогані динамічні показники - розгін до 100 км / год за 10,5 секунд (з МКПП).

Lacetti Wagon відрізняє незалежна підвіска - стійки Макферсона попереду і багатоважільна ззаду, що можна зустріти далеко не у кожного бюджетного автомобіля. Ходова частина відмінно налаштована, наділяючи автомобіль достатнім ступенем комфорту і плавності ходу, але в цілому настройки не позбавлені "спортивності". Гальма - дискові у всіх коліс (передні вентильовані). Автомобіль має колісну базу 2600 мм. Це не видатний показник, але для свого класу Lacetti має цілком пристойною місткістю, особливо цим відрізняється Lacetti Wagon. Його стандартний багажник об’ємом 400 літрів легко можна збільшити за рахунок задніх сидінь (в пропорції 40/60) - до 1410 л. Навантажувальна висота становить 60 см. Максимально допустимий для перевезення вага - до 515 кг.

Говорячи про безпеку Lacetti Wagon, можна відзначити наявність в складі обладнання гідропідсилювача керма, передніх подушок безпеки, натяжителей ременів, кріплень ISOFIX, антиблокувальної системи гальм, що забезпечує більш безпечне водіння на слизькій дорозі. Автомобіль також міг бути оснащений передніми бічними подушками безпеки. Захисний каркас кузова побудований з урахуванням необхідних вимог пасивної безпеки, двері оснащені підсилювачами жорсткості. Про безпеку Daewoo Lacetti можна судити по краш-тестів близнюків Holden Viva (хетчбек) і Suzuki Forenza (седан), проведених в 2005 і 2007 роках в Австралії (ANCAP) і США (IIHS), де автомобілі показали хороші результати при випробуваннях на фронтальний удар і недостатньо високий рівень захисту при бічному ударі.