Головна сторінка

Daewoo Lacetti

Роки випуску: 2004 - 2009

Ринок: Південна Корея

Особи, що задекларували Daewoo Lacetti
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
7 Державна пожежно-рятувальна частина 1Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області - пожежний-рятувальник
7 Державна пожежно-рятувальна частина 1Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області - пожежний-рятувальник
Ладижинська виправна колонія № 39 - Заступник начальника відділу із СВ та ПР
Управління стратегічних розслідувань в Кіровоградській області - оперуповноважений
Виконавчий комітет Бочечківської сільскої ради - керуючий справами виконавчого комітету
Усього знайдено - 5

У 2004 році Daewoo Lacetti пережив оновлення, одночасно було запущено виробництво хетчбека. Він відрізняється унікальним зовнішнім виглядом з повністю оригінальним оформленням передньої і задньої частин кузова. Хетчбек проектувався ательє Джорджетто Джуджаро, завдяки чому автомобіль отримав стрімкий зовнішній вигляд: з мигдалеподібними фарами і загостреною лінією капота, динамічною задньою частиною зі спойлером і ефектними розділеними на дві секції задніми ліхтарями, елегантними легкосплавними 15-дюймовими колісними дисками. На внутрішньому ринку хетчбек називався Lacetti5, вказуючи, мабуть, на 5-дверний кузов (універсал Lacetti Wagon став продаватися на батьківщині значно пізніше). Корейські Lacetti5 випускалися з 1,5-літровим мотором, що дістався від седана (до 2005 року), а також новими силовими агрегатами -1,6-літровим бензиновим двигуном і 2-літровим дизельним (з 2007 року). Випускався хетчбек Daewoo Lacetti (J200) до 2008 року. У боротьбі за покупців корейський виробник намагався залучати клієнтів підвищеним рівнем споживчих якостей, зберігаючи доступні ціни. Головною особливістю інтер’єру Lacetti стало його респектабельне виконання, що передбачає якісну обробку, наявність вставок "під дерево", цікаві колірні рішення. Значення мали навіть такі "дрібниці", як ретельно підігнані зазори, м’яке закриття дверей і приємна тиша в салоні завдяки підвищеній увазі до шумоізоляції. На південнокорейському ринку хетчбек GM Daewoo Lacetti пропонувався в комплектаціях LUX, MAX, Platinum, Diamond і базової EX. При найбагатшому рівні оснащення він пропонував протитуманні фари, мультифункціональний рульове колесо з управлінням CD-програвачем та системою hands-free, обробку щитка приладів і передньої панелі "під алюміній", обшитий шкірою кермо і важіль перемикання передач. А також: повний електропакет (скла, дзеркала, центральний замок), клімат-контроль, охолоджуване рукавичок і багато інших функцій, що відповідають преміальному рівню.

Базовим для хетчбека у виконанні для корейського ринку є 1,5-літровий мотор F15D3, рядний 4 циліндровий з 16 клапанами, він має потужність 106 к.с. при 6000 об. / хв., а крутний момент досягає свого піку в 139 Нм при 4000 об. / хв. Середня витрата палива складає 6,9 л / 100 км з 5-ступінчастою механічною коробкою передач і 7,9 л / 100 км з 4-ступінчастим автоматом. 1,6-літровий двигун F16D видає максимум потужності 109 к.с. при 6000 об. / хв., і крутного моменту 147 Нм при 3800 об / хв. У цій модифікації хетчбек також може оснащуватися 5-ступінчастою механічною коробкою передач (середня витрата 7 л / 100 км) або 4-ступінчастим автоматом (8,5 л / 100 км). З цим мотором хетчбек здатний розігнатися до 100 км / год за 10,7 секунди. Дволітровий турбодизель розвиває максимальну потужність 121 к.с. при 3800 об / хв і крутний момент 280 Нм при 2000 об / хв. Витрата дизпалива 6,9-7,1 л / 100 км. До 100 км / год автомобіль здатний розігнатися за 9,5 секунди (з МКПП), що є непоганим показником.

Daewoo Lacetti Hatchback відрізняє незалежна підвіска - стійки Макферсона попереду і багатоважільна ззаду, що можна зустріти далеко не у кожного бюджетного автомобіля. Ходова частина відмінно налаштована, наділяючи автомобіль достатнім ступенем комфорту і плавності ходу, але в цілому настройки не позбавлені "спортивності". Гальма - дискові у всіх коліс (передні вентильовані). Автомобіль має колісну базу 2600 мм. Це не видатний показник, але для свого класу Lacetti має цілком пристойною місткістю. Довжина кузова хетчбека складає 4295 мм, повна ширина - 1725 мм, висота - 1445 мм. Для автомобіля характерний більш низький коефіцієнт лобового опору (0,34), ніж у седана і універсала. Багажник хетчбека вміщає 275 літрів, при складених сидіннях - 1045 літрів.

Говорячи про безпеку Lacetti Hatchback, можна відзначити наявність в складі обладнання гідропідсилювача керма, передніх подушок безпеки, натяжителей ременів, кріплень ISOFIX, антиблокувальної системи гальм, що забезпечує більш безпечне водіння на слизькій дорозі. Автомобіль також міг бути оснащений передніми бічними подушками безпеки. Захисний каркас кузова побудований з урахуванням необхідних вимог пасивної безпеки, двері оснащені підсилювачами жорсткості. Про безпеку Daewoo Lacetti можна судити по краш-тестів близнюків Holden Viva (хетчбек) і Suzuki Forenza (седан), проведених в 2005 і 2007 роках в Австралії (ANCAP) і США (IIHS), де автомобілі показали хороші результати при випробуваннях на фронтальний удар і недостатньо високий рівень захисту при бічному ударі.