Головна сторінка

Daewoo Lacetti

Роки випуску: 2002 - 2004

Ринок: Південна Корея

Особи, що задекларували Daewoo Lacetti
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Комунальна установа "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" Бердянської міської ради - Головний лікар
Міністерство охорони здоровя України - головний спеціаліст відділу судово-претензійної роботи Управління правового забезпечення
7 Державна пожежно-рятувальна частина 1Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області - пожежний-рятувальник
7 Державна пожежно-рятувальна частина 1Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області - пожежний-рятувальник
Ладижинська виправна колонія № 39 - Заступник начальника відділу із СВ та ПР
Управління стратегічних розслідувань в Кіровоградській області - оперуповноважений
Апарат Верховної Ради України - головний консультант секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова
Хмельницький зональний відділ військової служби правопорядку - Старший офіцер відділення запобігання та виявлення злочинів та інших правопорушень
Виконавчий комітет Бочечківської сільскої ради - керуючий справами виконавчого комітету
Усього знайдено - 9

Випуск Daewoo Lacetti почався 2002 році. В основу було покладено конструкція попередника Daewoo Nubira, проте зовнішність автомобіля відрізняється від тієї Nubira / Lacetti, яка з’явилася в 1997-му. Екстер’єр нової моделі був розроблений ательє Pininfarina, відкидаючи колишній "біодизайн" з округлими формами і плавними обводами на користь більш динамічних ліній, гострих граней і виштамповок (капот, колісні арки), що зробило вигляд більш солідним. При цьому автомобіль має власний оригінальним стилем, чого раніше за "корейцями" не водилося. Виробник запропонував модернізовані силові агрегати, трансмісії, підвіску і покращений список стандартного устаткування - все це дозволило зробити автомобіль більш сучасним і комфортним, завдяки чому він успішно продавався на світових ринках, отримавши "прописку" в тому числі і на російському ринку, де "пробні" екземпляри з’явилися вже в 2003 році, ще до того як в 2004 році новий власник компанії, концерн GM, прибрав марку Daewoo з деяких ринків, змінивши її на Chevrolet. У боротьбі за покупців корейський виробник намагався залучати клієнтів підвищеним рівнем споживчих якостей, зберігаючи доступні ціни. Головною особливістю інтер’єру Lacetti стало його респектабельне виконання, що передбачає якісну обробку, наявність вставок "під дерево", цікаві колірні рішення. Значення мали навіть такі "дрібниці" як ретельно підігнані зазори, м’яке закриття дверей і приємна тиша в салоні, завдяки підвищеній увазі до шумоізоляції. При найбагатшому оснащенні Daewoo Lacetti запропонує мультифункціональний рульове колесо з управлінням CD-програвачем та системою hands-free, обробку щитка приладів і передньої панелі під "алюміній"; повний електропакет (скла, дзеркала, центральний замок), клімат-контроль, охолоджуване рукавичок і багато інших функції.

Під капотом машин, що випускалися для корейського ринку, - 1,5-літровий мотор F15D3, рядний 4-циліндровий з 16 клапанами. Фактично двигун являє собою агрегат Opel початку 90-х років, але в грунтовно модернізованому і "зарядженому" варіанті. Так, наприклад, потужність доведена до 106 к.с. при 6000 об. / хв., а крутний момент - до 140 Нм при 4000 об. / хв. По надійності трансмісії немає альтернативи механічною 5-ступінчастою коробці передач, але автомобіль також міг бути оснащений і 4-ступінчастим "автоматом". У цих модифікаціях Daewoo Lacetti потрапляли і на наш ринок.

Daewoo Lacetti відрізняє незалежна підвіска - стійки Макферсона попереду і багатоважільна ззаду, що можна зустріти далеко не у кожного бюджетного автомобіля. Ходова частина відмінно налаштована, наділяючи автомобіль достатнім ступенем комфорту і плавності ходу, але в цілому настройки не позбавлені "спортивності". Гальма - дискові у всіх коліс (передні вентильовані). Автомобіль має колісну базу 2600 мм. Це не видатний показник, але для свого класу Lacetti має цілком пристойною місткістю. Повна довжина седана - 4500 мм, повна ширина - 1725 мм, висота - 1455 мм.

Говорячи про безпеку Daewoo Lacetti, важливо відзначити наявність в базі гідропідсилювача керма, водійської подушки безпеки, а в більш дорогих комплектаціях - обох передніх подушок, антиблокувальної системи гальм, забезпечує більш безпечне гальмування на слизькій дорозі. Передбачені кріплення дитячих крісел. Захисний каркас кузова побудований з урахуванням необхідних вимог пасивної безпеки, двері оснащені підсилювачами жорсткості.

Daewoo Lacetti став однією з тих моделей, яким судилося зламати стереотип про морально і технічно застарілих корейських автомобілях, допускаючи навіть порівняння з японськими автомобілями. У салоні простору вистачає як спереду, так і ззаду, хоча більш високим сідокам на другому ряду може здатися затісно. Зате багажник має хороший обсяг - 405 літрів, його можна збільшити до 1225 літрів при складених задніх сидіннях. З мінусів моделі можна відзначити жорсткий пластик в салоні, відсутність повітроводів для заднього ряду сидінь, недостатньо високий кліренс, відсутність ABS в найпростішій комплектації. У 2004 році Daewoo Lacetti пережив оновлення.