Головна сторінка

Daewoo Matiz

Роки випуску: 2000 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Daewoo Matiz
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Тернівська районна у місті Кривому Розі рада - Депутат 7 скликання
Березнівська міська рада - Провідний спеціаліст з юридичних питань
ВИРОБНИЧИЙ ПІДРОЗДІЛ СЛУЖБИ КОЛІЇ ПОДІЛЬСЬКА ДИСТАНЦІЯ КОЛІЇ - Майстер шляховий
Тячівський ВП ГУНП в Закарпатській області - Старший ДОП СП Тячівського ВП ГУНП в Закарпатській області
ГУНП в Донецькій області - головний спеціаліст
Державне підприємство "Чернігівський експертно-технічний центр Держпраці" - Начальник електротехнічної лабораторії
Величківська ЗОШ - вчитель
ДП "Завод "Електроважмаш" - Начальник бюро хімічних, будівельних матеріалів та нафтопродуктів
Недригайлівська районнадержавна адміністрація - начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату Недригайлівської районної державної адміністрації-головний бухгалтер
Державна служба фінансового моніторингу України, Департамент інформаційних технологій - головний спеціалист
Усього знайдено - 10237

П’ятидверний хетчбек Daewoo Matiz, також відомий як Chevrolet Spark (M100), - малолітражний міський автомобіль, розроблений південнокорейським підрозділом General Motors і випускається з 1998 року.

Автомобіль цей прийшов на зміну Daewoo Tico, відомої моделі початку 90-х, і багато в чому запозичує агрегатную частина останньої, зокрема, силову установку - 0,8-літровий 3-циліндровий двигун і 5-ступінчасту механічну коробку.

Дизайн екстер’єру Daewoo Matiz був виконаний студією Italdesign Giugiaro на основі концепту Lucciola для Fiat Cinquecento (Fiat свого часу відхилив цей дизайн). Перші чотири роки після запуску Matiz був найбільш продаваною моделлю Daewoo в Європі і Індії. У 2000 році була представлена оновлена версія Matiz з новим 4-циліндровим мотором об’ємом 1 літр. Дана версія виробляється компанією UzDaewoo в Узбекистані донині (2015). Симпатичний дизайн Daewoo Matiz залишається привабливим і до сих пір. Але не за це цінують цю модель. Matiz - мабуть, найдоступніший автомобіль іноземного виробництва, завдяки чому він став шалено популярним. При цьому, звичайно, базова комплектація позбавлена будь-яких надмірностей. Немає ні кондиціонера, ні єлектропакета, ні гідропідсилювача. Відсутня навіть задній двірник, який встановлюють як додаткову опцію, а обшивка дверей "урізана" - приблизно до середини дверей залишається фарбований метал.

Комплектація з гідропідсилювачем вже включає в себе передні електросклопідйомники, CD-плеєр і центральний замок, більш якісну оббивку. Верхні комплектації мають кондиціонер і крім "механіки" до 2008 року пропонували автоматичну 4-ступеневу коробку передач - пізніше ці версії в Росію поставлятися перестали, щоб не створювати конкуренцію з машинами другого покоління (Chevrolet Spark) Найпоширеніший силовий агрегат - вищезгаданий 0,8-літровий моторчик з трьома циліндрами і потужністю 51 -56 к.с. в залежності від ринку призначення. Що дивно, при такій потужності автомобіль здатний продемонструвати несподівану жвавість при старті на світлофорі, однак при русі в щільному швидкісному потоці, звичайно, швидко скисає, особливо якщо включений кондиціонер. З 2002 року на автомобіль ставиться новий двигун об’ємом 1 літр і потужністю 64 к.с. Його відрізняє більш високий ресурс і загальна надійність.

Передня підвіска Daewoo Matiz - незалежна, McPherson. Задня - торсіонна балка (напівзалежна підвіска).

Ходові якості такі, що автомобіль цілком перетравлює тріщини і невеликі ямки, але великі перешкоди вже викликають проблеми. Хоча в цілому підвіска міцна, варто уважніше ставитися до ям, особливо до таких, в які колесо "Матиза" може догодити цілком. Все-таки колеса тут зовсім маленькі - 145/70 R13. Незважаючи на компактні розміри, при складеному задньому сидінні, автомобіль можна розглядати в якості мініатюрного "фургона" - 155 літрів багажника перетворюються в 480 літрів корисного вантажного простору. А мінімальний радіус розвороту в 4,55 метра здатний викликати захоплення навіть у тих, хто до сих пір ще упереджено ставиться до компактних машинам.

Одне з безперечних достоїнств автомобіля - його безпека. Перші результати краш-тестів, проведених в 1999 році, змусили компанію Daewoo внести зміни в конструкцію, щоб підвищити рівень пасивного захисту. Результатом став тризірковий рейтинг Euro NCAP в 2000 році, що дуже непогано для бюджетного автомобіля тих років. Гідний результат, незважаючи на відсутність подушок безпеки і ABS, був підтверджений краш-тестами узбецьких машин в рамках випробувань "Авторевю". Daewoo Matiz оснащений безпечної телескопічною рульовою колонкою, триточковими ременями безпеки, підсилювачами в дверях.

Daewoo Matiz - не зразок надійності, але доступна ціна і простота обслуговування нівелюють окремі недоліки. Правда, при виборі автомобіля важливо дізнатися його історію - ці машини часто використовують в розвізних конторах і службах доставки, де найчастіше експлуатуються так, що мотор і ходова вигорають "до окурочка". Є нарікання на стійкість кузова до корозії, але це біда всіх бюджетних моделей. З іншого боку, складно за цю ціну знайти автомобіль більш маневрений і економічний (починаючи від витрати палива, закінчуючи страховкою). А якщо тільки для двох - ще і місткий.