Головна сторінка

Daewoo Nexia

Роки випуску: 2008 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Daewoo Nexia
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Чигиринське об’єднане управління Пенсійного фонду України Черкаської області - Головний спеціаліст-бухгалтер бюджетно-фінансового відділу
Ізюмська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області - Заступник начальника інспекції
Департамент поліції охорони Національної поліції - Головний інспектор
Ананьївська районна центральна лікарня - завідуюча інфекційним відділенням
Депутат міської ради - Депутат міської ради
Сколівське відділення Стрийської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області - Головний державний інспектор сектору обліку платежів та зведеної звітності Сколівського відділення
управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації - заступник начальника управління-начальник відділу виховної роботи та соціального захисту дітей управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації
Фізична особа підприємець,депутат Чернігівської обласної ради - Фізична особа підприємець
Фізична особа підприємець,депутат Чернігівської обласної ради - Фізична особа підприємець
Фізична особа підприємець,депутат Чернігівської обласної ради - Фізична особа підприємець
Усього знайдено - 4859

Цей "кореєць", одним з перших потрапив на український ринок, успадкував всі атрибути опельовськіх машин 80-х - застарілий зовнішній вигляд і інтер’єр. І не дивно - прабатьком Daewoo Nexia є Daewoo Lemans (1986-1994), який в свою чергу створювався на основі Opel Kadett зразка 1984 року. Випуск Daewoo Nexia, що використовує все ту ж платформу, був початий в Південній Кореї в 1994 році.

Виробництво седана в Узбекистані стартувало в 1996 році і продовжується до цього дня (2015). Зібрані там автомобілі продаються в Узбекистані і поставляються на ринки Казахстану, Росії, Молдови, Азербайджану та України. У 2008 році була представлена так звана Nexia II - рестайлінговий варіант.Розробка оновленої Nexia велася у Великобританії компанією Concept Group International LTD у співпраці з Узбекистанський підрозділом GM. Рестайлінг торкнувся, головним чином, дизайну бамперів, оптики і інтер’єру. В Узбекистані новий автомобіль продається під брендом Chevrolet Nexia, на інші ринки продовжує поставлятися з шильдиком Daewoo.

Оновлений варіант автомобіля, відомий як Nexia II, в базовому оснащенні пропонує покупцям штамповані колеса розмірністю 185 / 60R14, задні протитуманні фари, нефарбовані бампери, тканинну оббивку салону, тахометр в приладовій панелі, попільничку, дзеркала в протисонячних козирках, плафони підсвічування передніх сидінь, багажника і ящика рукавички, запасне повнорозмірне колесо. При покупці верхнього комплектації можна розраховувати на наявність CD / MP3 автомагнітоли з USB-роз’ємом і 4 динаміками, кондиціонера, центрального замка і електроприводу передніх і задніх стекол.Бампери пофарбовані в колір кузова, а в бічні дзеркала інтегровані покажчики повороту. 

Рульове управління передбачає наявність гідропідсилювачя.Nexia різних років випуску можна зустріти з трьома двигунами: 1,5-літровим SOHC (75-80 к.с.), 1,5-літровим DOHC (83 к.с.) і 1,6 літровим DOHC (109 к.с.).Більшого інтересу заслуговує, звичайно останній, потужності якого для повсякденної експлуатації вистачить з надлишком. У той же час і 1,5-літрові мотори непогані за якісними характеристиками і дозволяють розраховувати на достатній ресурс. Що стосується тяговитости, то 16-клапанник краще тягне на високих оборотах, а 8-клапанник - на низах. 

Двигуни Nexia забезпечені системою багатоточкового уприскування палива, що забезпечує рівну роботу двигуна, економію палива і низький рівень токсичності. Особливу увагу вимагає ГРМ - гніт клапана, крім старих 8-клапанних моторів G15MF! Вибору коробок передач немає - тільки механічна пятиступенчата.

Підвіска Daewoo Nexia - це сама простота: стійки McPherson спереду і торсіонна балка ззаду. Ходовий властива також пристойна надійність, якщо не брати до уваги тих елементів, які змінюються "як у всіх", в міру зносу.Відразу варто обмовитися, що Daewoo Nexia - автомобіль для спокійної, нормальної їзди.Гальма спереду дискові, ззаду барабанні - так що динаміка гальмування тільки задовільна.І навіть при наявності гідропідсилювача, на високих швидкостях інформативність управління автомобілем залишає бажати кращого.

Враховуючи історію і витоки створення автомобіля, розраховувати на будь-які видатні показники безпеки теж не доводиться. У ті роки такої уваги цього просто не приділяли. Зрозуміло, що і результати краш-тестів невтішні. Що дісталися від Opel Kadett Е довгі передні лонжерони, потужні енергопоглощающие бампери, травмобезопасная передня панель вже не рятують становище, якщо підходити до автомобіля за суворими сучасними мірками. 

До того ж "Нексії" нічого запропонувати своїм власникам, крім підсилювачів жорсткості в дверях, підголівників для задніх пасажирів і триточкових ременів безпеки. Але, заради об’єктивності, слід зауважити, що все це властиво більшості автомобілів, включаючи вітчизняні, які розроблялися десятиліття назад.

В свого часу Daewoo Nexia став першим автомобілем, з якого багато українських автовласників починали пересідати на іномарки. Вартість Nexia була така, що не могла не привернути покупців, які не розпещених якісними характеристиками "жигулів". І сьогодні Nexia продовжує залишатися серйозною альтернативою новим і старим вітчизняним машинам. З хворих місць - корозія металу, неважливе опалення, тісний салон. В активі - витривалість, великий багажник, відсутність проблем із запчастинами і ремонтом, доступні ціни. Так що в цілому - характеристика твердого "середнячка".