Головна сторінка

Daewoo Nexia

Роки випуску: 2002 - 2008

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Daewoo Nexia
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ХУСТСЬКА ОДПІ - завідувач сектору адміністрування єдиного внеску відділу податків і зборів з фізичних осіб
Чигиринське об’єднане управління Пенсійного фонду України Черкаської області - Головний спеціаліст-бухгалтер бюджетно-фінансового відділу
ВП"Івано-Франківська дирекція залізничних перевезень - квитковий касир
Департамент поліції охорони Національної поліції - Головний інспектор
головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області - начальник загального відділу
Краматорський міський відділ Управління поліції охорони в Донецькій області - заступник командира взводу охорони об"єктів та публічної безпеки
Ананьївська районна центральна лікарня - завідуюча інфекційним відділенням
Ананьївська районна центральна лікарня - завідуюча інфекційним відділенням
Ананьївська районна центральна лікарня - завідуюча інфекційним відділенням
Балаклійське міжрайонне управління водного господарства - заступник начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності
Усього знайдено - 7503

У 2002 році була проведена чергова модернізація Daewoo Nexia. Чергова - оскільки мова йде про все ту ж технічній основі (Opel Kadett), яка за роки випуску оновлювалася неодноразово. Останні зміни включають нове оформлення передньої частини (бампер, радіаторна решітка), поява пластикової накладки на кришці багажника, а також 14-дюймових коліс на легкосплавних дисках в найдорожчій комплектації. У салоні також відбулися невеликі зміни в обробці, включаючи появу нової оббивки сидінь і вставок "під дерево".

Але головне - автомобіль отримав новий 16-клапанний агрегат, потужність якого була доведена до 85 к.с. Колишній 8-клапанний двигун залишився в моторному лінійці має потужність 75 к.с. Обидва мотори приведені у відповідність нормам токсичності Євро-2, що зажадало установки каталітичного нейтралізатора і регулювання складу суміші за допомогою lambda-зонда.

Значно розширилося число можливих варіантів комплектації Nexia - особливо з 16-клапанним мотором, наявність якого передбачало більш високий рівень оснащення. У найпростішій комплектації GL седан Daewoo Nexia запропонує бампери в колір кузова, тканинну оббивку салону, годинник, магнітолу з 4 динаміками. У більш дорогих версіях власник отримував гідропідсилювач керма, декоративне оздоблення кришки багажника, декоративні колісні ковпаки, передні протитуманні фари, тонування верхньої частини лобового скла, тахометр, центральний замок і електричні склопідйомники спереду і ззаду. В опціях значилися кондиціонер, легкосплавні колісні диски.

Базовий двигун G15MF, 8-клапанний 4-циліндровий SOHC, розвиває максимум потужності 75 к.с. при 5400 об / хв, крутний момент досягає піку 123 Нм при 3200 об / хв.

Даний двигун, при всіх його скромних характеристиках, здатний був розігнати седан масою 969 кг до 100 км / год за 12,5 сек. Новий мотор A15MF, 16-клапанний 4-циліндровий DOHC, розвиває максимум потужності 85 к.с. при 5600 об / хв, і максимальний крутний момент 130 Нм - при 4400 об / хв. Він помітно поліпшив динаміку - на розгін до 100 км / год потрібно 11 секунд, при тому що маса автомобіля досягала 1025 кг. Для базового мотора витрата палива в міському циклі знижений до 8,2 л / 100 км. За рахунок використання більш сучасної системи запалювання в 16-клапанному двигуні середня витрата вдалося зменшити до 7,7 л / 100 км. Обсяг бака автомобіля - 60 л. Daewoo Nexia оснащувався тільки механічною 5-ступінчастою коробкою передач, з різним поєднанням передавальних чисел, в залежності від модіфікації.

Передня підвіска - незалежна, важільно-пружинна, типу Макферсон, з телескопічними амортизаторними стійками, крученими пружинами і стабілізатором поперечної стійкості. Задня підвіска - незалежна, важільно-пружинна, з поздовжніми важелями, пов’язаними між собою поперечною балкою U-подібного перетину. У балці задньої підвіски також встановлено стабілізатор поперечної стійкості. Через особливості конструкції задніх пружин (бочкоподібні, з прогресивною характеристикою) іноді проявляється характерна для "Нексія" хвороба: при сильних і різких навантаженнях і погано працюють амортизаторах пружини нерідко лопаються, тому при найменшій підозрі на несправні амортизатори їх краще замінити. Гальмівна система включає вентильовані диски на передніх колесах і барабани на задніх. Рульовий механізм типу шестерня-рейка використовує гідропідсилювач.

Розміри кузова седана: 4482 х 1662 х 1393 (ДхШхВ), мінімальний радіус розвороту - 4,9 м. Кліренс - 160 мм. Підхід до безпеки відповідає своєму часу. Автомобіль оснащений триточковими інерційними ременями для передніх сидінь і для бічних задніх, а для центрального пасажира на задньому ряду призначений поясний ремінь.

Суцільнометалевий кузов має м’яті зони в передній і задній частинах, в дверях встановлені бруси жорсткості. Подушок безпеки конструктивно не передбачено. Під час проведення краш-тесту силами видання "Авторевю" в 1997 році автомобіль непогано показав себе при ударі об твердий половинний бар’єр зі швидкістю 50 км / год, але через декілька років провалив краш-тест при спробі провести його за значно жорсткими правилами (удар на швидкості 64 км / год з 40% перекриттям) В 2008 році автомобіль пережив ще одне оновлення - встановили нові бампера, фари, задні ліхтарі, кришка багажника, змінилася приладова панель і обшивка дверей. Автомобіль отримав новий 8-клапанний двигун від Chevrolet Lanos і 16-клапанний двигун від Chevrolet Lacetti. За сучасними мірками Daewoo Nexia застарів морально і технічно, але цікавий дуже невисокими цінами і великий поширеністю на вторинному ринку. Всі основні недоліки і характерні проблеми вивчені, і знайдені способи їх вирішення (в т.ч. самостійного), чому також сприяє простота конструкції і ремонтопридатність.