Головна сторінка

Daewoo Nexia

Роки випуску: 1996 - 2002

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Daewoo Nexia
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Корюківська районна кредитна спілка "Корюківська" - менеджер у сфері грошового посередництва
Косівська районна рада - Депутат
Лівобережна ОДПІ м.Дніпропетровська ГУ ДФС у Дніпропетровській області - Заступник начальника оперативного управління
ДП ДДПІ "Дніпроцивільпроект" - Начальник відділу
Управління поліції охорони в Дніпропетровській області - Завідувач сектору обслуговування ТЗО центру технічної охорони Управління поліції охорони в Дніпропетровській області
Онуфріївське відділення поліції Олександрійського відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області - старший інспектор-черговий сектору реагування патрульної поліції
7 державна пожежно-рятувальна частина 1 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Полтавській області - Пожежний рятувальник
Райківецька виправна колонія № 78 - Молодший інспектор відділу ІТЗО, ЗІ Райківецької ВК №78
ТОВ "Ай Ем Софтвер", фізична особа підприємець, депутат - директор
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області - Головний державний ревізор-інспектор відділу адміністрування ПДВ управління податків і зборів з юридичних осіб
Усього знайдено - 821

Daewoo Nexia - спадкоємець Opel Kadett E (1984), автомобіля, заслужено отримав звання народного і вважався одним з найнадійніших і недорогих представників європейського ринку 80-х років минулого століття. У 1987 році в Південній Кореї автомобіль стали випускати за ліцензією.Нова корейська "прописка" привела до зміни назви - на Daewoo LeMans (Daewoo Racer). Після невеликої модернізації (рестайлінгу) в 1996 році автомобіль отримав нову назву - Daewoo Cielo, а для європейського ринку став називатися Daewoo Nexia.Основа донора залишилася без глобальних змін - це все та ж платформа GM-T, розроблена ще в 1973 році, і в 1979 році отримала переднеприводное виконання (Opel Kadett D). 

Під капотом Daewoo Nexia перших років випуску знаходиться 1,5-літровий 8-клапанний двигун потужністю 75 к.с. Nexia помітно програвала за рівнем комфорту більш сучасним іномарок, однак на тлі вітчизняних машин, яким вона становила основну конкуренцію на російському ринку, пропонувала непогане оснащення. Приблизно за 12000 доларів (за докризовим рівнем 1996-1997 років) покупець отримував добре "упакований"автомобіль, оснащений електросклопідйомниками, магнітолою з 4 динаміками, центральним замком, кондиціонером, годинами в салоні, гідропідсилювачем керма, колесами розміром 5Jx13 (155 R13) з декоративними ковпаками. 

У менш дорогих версіях автомобіль йшов без кондиціонера і електропакета.Daewoo Nexia приводиться в рух 8-клапанним двигуном SOHC з верхнім розташуванням розподільного вала. Максимум потужності 75 к.с. досягається при 5400 об / хв. Крутний момент досягає свого максимуму 127 Нм при 3200 об / хв. Оснащений 5-ступінчастою коробкою передач, даний двигун, при всіх його скромних характеристиках, був здатний розігнати седан масою 969 кг до 100 км / год за 12,5 сек.

Витрата палива в міському циклі - 8,5 л / 100 км. Варто особливо відзначити наявність більш сучасною в порівнянні з карбюратором системи розподіленого упорскування - для багатьох вітчизняних покупців це був серйозний плюс при покупці, але в той же час випробування на надійність, так як виявлялася підвищена вимогливість до якості палива. Обсяг бака авто - 60 л.

Передня підвіска - незалежна, важільно-пружинна, типу Макферсон, з телескопічними амортизаторними стійками, крученими пружинами і стабілізатором поперечної стійкості. Задня підвіска - незалежна, важільно-пружинна, з поздовжніми важелями, пов’язаними між собою поперечною балкою U-подібного перетину. 

У балці задньої підвіски також встановлено стабілізатор поперечної стійкості. Ходова частина в цілому відрізняється простотою і ремонтопридатністю. Однак через особливості конструкції задніх пружин (бочкоподібні, з прогресивною характеристикою) іноді проявляється характерна для "Нексія" хвороба: при сильних і різких навантаженнях і погано працюють амортизаторах пружини нерідко лопаються, тому при найменшій підозрі на несправні амортизатори їх краще замінити. 

Гальмівна система включає вентильовані диски на передніх колесах і барабани на задніх. Рульовий механізм типу шестерня-рейка використовує гідропідсилювач.Розміри кузова седана: 4482 х 1662 х 1393 (ДхШхВ), мінімальний радіус розвороту - 4,9 м. Кліренс - 160 мм.Подход до безпеки відповідає своєму часу. Автомобіль оснащений триточковими інерційними ременями для передніх сидінь і для бічних задніх, а для центрального пасажира на задньому ряду призначений поясний ремінь. Суцільнометалевий кузов має м’яті зони в передній і задній частинах, в дверях встановлені бруси жорсткості. Подушок безпеки конструктивно не передбачено. Під час проведення краш-тесту силами видання "Авторевю" в 1997 році автомобіль непогано показав себе при ударі об твердий половинний бар’єр зі швидкістю 50 км / год, але через декілька років провалив краш-тест при спробі провести його за значно жорсткими правилами (удар на швидкості 64 км / год з 40% перекриттям).

До сьогоднішнього дня автомобіль застарів морально і технічно, але цікавий дуже невисокими цінами і великий поширеністю на вторинному ринку. Всі основні недоліки і характерні проблеми вивчені, і знайдені способи їх вирішення (в т.ч. самостійного). З 2002 року Nexia представлена в оновленому вигляді - модернізовані двигуни і основні системи, покращено оснащення.