Головна сторінка

Daewoo Sens

Роки випуску: 2002 - 2007

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Daewoo Sens
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ВЧ П.П В1231 - Заступник командира батальону з технічної частини
26 Державна пожежно - рятувальна частина Управління ДСНС України у Кіровоградській області - провідний бухгалтер 26 Державної пожежно - рятувальної частини УДСНС України у Кіровоградській області
4 відокремлений відділ зберігання військової частини А0543 - начальник відділу
Приватний підприємець - Приватний підприємець, депутат Благодатненської сільської ради
ДП " Миколаївське морське агентство " - в.о. директора ДП " Миколаївське морське агентство "
Департамент соціального захисту населення Рівненської облдержадміністрації - головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності управління фінансової та організаційно - кадрової роботи департаменту соціального захисту населення Рівненської облдержадміністрації
Державний пожежно рятувальний пост 19 державної пожедно рятувальної частини - Водій
Головне управління ДСНС України у Донецькій області - Провідний інспектор відділу пожежної безпеки управління запобігання надзвичайним ситуаціям
Новопсковська районна державна адміністрація - головний спеціаліст служби у справах дітей
Придніпровська геофізична розвідувальна експедиція ДГП "Укргеофізика" - начальник відділу
Усього знайдено - 19836

Daewoo Sens - передньопривідний седан малого класу, створений на основі Daewoo Lanos першого покоління (T100). Модель випускалася на Україні і була оснащена двигуном, коробкою передач, радіатором і деякими іншими деталями українського виробництва. Автомобіль отримав внутрішнє позначення Daewoo L -1300, фактично означало обсяг встановленого під капотом двигуна, але в 2002 році був запущений конкурс "Подаруй машині ім’я", за результатами якого седан знайшов власну назву Sens. 

В іншому автомобіль повністю копіює оригінал Daewoo Lanos (Chevrolet Lanos), достоїнствами якого стали місткий салон, досить надійна підвіска і ефективні гальма, більш сучасний підхід до безпеки. Наявність вузлів і агрегатів українського виробництва дозволило значно знизити вартість автомобіля. В оснащення найпростішої версії Daewoo Sens входять шини 175/70 R13 на сталевих дисках, дистанційне керування багажником, аудіопідготовка з чотирма динаміками і антеною, фари з електрорегулюванням, підігрів заднього скла, тканинна оббивка сидінь, що складаються сидіння заднього ряду (щодо 60:40 ). У більш дорогих комплектаціях передбачені забарвлення кузова металік, протитуманні фари, гідропідсилювач керма, передні електросклопідйомники, кондиціонер. Таким чином, автомобіль міг бути досить непогано оснащений з урахуванням приналежності до бюджетного класу.

Рядний 4-циліндровий силовий агрегат Мелітопольського заводу (МЕМЗ-307), встановлений на моделях Daewoo Sens, володіє фактичним обсягом 1299 куб.см. Оснащений системою розподіленого уприскування, він розвиває максимальну потужність 70 к.с., яка досягається при 5500 об / хв, максимальний обертовий момент досягає свого піку в 108 Нм при 3000 об / хв. Ці характеристики дозволяли Daewoo Sens розганятися до 100 км / год за 17 секунд. Питома потужність авто становить 15,5 кг / к.с. (При власній масі 1 085 кг). Витрата палива автомобіля - 5,9 л / 100 км за містом і 8,9 л / 100 км у міському циклі. Заправний обсяг - 48 л. Двигун відповідає нормам Євро 2. До 2002 року автомобіль комплектувався карбюраторними двигунами МеМЗ-301 (63 к.с.) З карбюратором Solex.

Передня підвіска у Daewoo Sens - типу Макферсон, незалежна, пружинна, зі стабілізатором поперечної стійкості. Задня підвіска незалежна, пружинна. Гальмівні механізми передніх коліс дискові, задніх - барабанні. Рульове пристрій - типу шестерня-рейка, на деяких автомобілях оснащено гідропідсилювачем. Daewoo Sens вийшов досить маневреним, з невеликим радіусом розвороту. Висота дорожнього просвіту становить 160-165 мм з урахуванням адаптації для країн СНД. Безсумнівна перевага - місткий багажник (322/958 л в залежності від положення задніх сидінь), проте спинки сидінь другого ряду, хоч і розкладаються, не утворюють з підлогою рівній поверхні. Спереду досить місця для водія і пасажира, а ось пасажирам ззаду буде затісно, особливо великим людям - позначається недолік місця для колін.

Обладнання по частині безпеки багатством не блищить. У базовій комплектації немає навіть подушки безпеки. Автомобіль оснащений інерційними діагональними ременями безпеки для водія, переднього пасажира і крайніх пасажирів заднього ряду, для середнього пасажира передбачений поясний ремінь. У краш-тестах автомобіль показав себе далеко не блискуче, але в порівнянні з попередником Daewoo Nexia результати вийшли краще: "донор" Daewoo Lanos на фронтальному краш-тесті EuroNCAP набрав 6 балів з 16 можливих (неповні три зірки), показавши деформацію салону в допустимих межах, але недостатньо високий захист шиї пасажира і ніг водія.З 2005 року модель офіційно поставлялася на російський ринок, але вже як Chevrolet Lanos / ЗАЗ Chance, не тільки з українськими агрегатами, але і з оригінальними двигунами 1,5 л (86 к.с.) і 1,6 л (106 к.с.).

Довгий час Daewoo Lanos і всі його численні похідні, включаючи Sens, вважалися в країнах СНД найбільш популярними машинами виробництва GM Daewoo. Сьогодні це один з найдоступніших автомобілів "на вторинному ринку", який можна розглядати в якості конкурента старим Lada Kalina і Renault Logan.