Головна сторінка

Daewoo Tico

Роки випуску: 1996 - 2004

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Daewoo Tico
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Сихівський відділ поліції ГУНП у Львівській області - Завідувач сектору логістики та матеріально технічного забезпечення
Котелевська районна рада - депутат
Управління Пенсійного фонду України в місті Дзержинську Донецької області - Головний спеціаліст відділу призначення, перерахунку та виплати пенсій
Управління соціального захисту населення Центрального району Маріупольської міської ради - заступник начальника відділу державних соціальних інспекторів
Центральне ВП ГУНП в Донецькій області - інспектор чергової частини
Межиріцька сільська рада - секретар сільської ради
Міністерство внутрішніх справ України - Заступник начальника управління стратегічного аналізу та прогнозування-начальник відділу прогнозування ДОАР
Національна поліція України - Головний інспектор відділу організаційно-аналітичного та документального забезпечення Департаменту кадрового забезпечення
Головне управління Державної казначейської служби України у місті Києві - головний казначей
Одеський апеляційний адміністративний суд - заступник начальника відділу аналітично-статистичного та інформаційно-технічного забезпечення Одеського апеляційного адміністративного суду
Усього знайдено - 174

Представник особливо малого класу, Daewoo Tico є корейським аналогом Suzuki Alto третього покоління зразка 1988 року. Автомобіль відрізняється вираженою незграбністю, успадкованої від машин 70-80-х років, але трохи згладженої в передній частині за рахунок форми крил, капота і оптики. На відміну від свого "донора", Tico випускався тільки в "повноцінному" вигляді з салоном, розрахованим на п’ять місць (хоча трьом ззаду буде затісно) і п’ятидверним кузовом, що для компактного міського представника можна було тільки вітати (в оригіналі Suzuki Alto пропонував і трьохдверне виконання). Для багатьох російських покупців ця особливість, яка робить автомобіль більш практичним і зручним в користуванні, часом мала вирішальне значення, якщо доводилося вибирати між найдешевшої іномаркою (яким був Tico до кризи 1998 року) і вітчизняної "Окою", близьким аналогом якої він був. У стандартне оснащення Daewoo Tico входять бічні покажчики повороту, молдинги на даху, задній бампер з нішею під номерний знак "євро"; передні сидіння мають самий мінімум регулювань, але надають цілком достатньо місця для ніг водія і пасажира, а ось задній ряд, звичайно, тісний. Задні сидіння повністю розкладаються, але тільки цілком. У список стандартного устаткування також входили: обробка внутрішніх стійок, вентилятор, прикурювач, відсік для монет, дистанційне відкривання кришки бензобака. В якості опції пропонувався кондиціонер. Дорожча комплектація передбачає наявність бічних захисних молдингів, декоративних ковпаків коліс, тканинної обробки дверей, самоподнімающейся полки багажника, заднього скла з обігрівом, кишені в дверях водія, стереоприемника з антеною і електронного годинника в передній панелі.

Під капотом Tico знаходиться трициліндровий мотор типу SOHC, працює в парі з 4 або 5-ступінчастою механічною або 3-ступінчастою автоматичною трансмісією. Фактичний обсяг мотора - 796 куб.см. Він має ступінь стиснення 9,3 і розвиває максимальну потужність 41 к.с. при 5000 об.мин. Максимальний крутний момент 59 Нм досягається при 2500 об.мин. Максимальна швидкість хетчбека - 143 км/год, а до 100 км / год він здатний був розігнатися за 17,7 секунди. Двигун оснащений двокамерним карбюратором, витрата бензину варіюється від 4,3 л / 100 км за містом до 7 л / 100 км у міському циклі, а для автомобілів, оснащених кондиціонером і автоматичною коробкою передач цілком може досягати і значення 8 л / 100 км. Обсяг паливного бака - 30 літрів.

Двигун, об’єднаний зі зчепленням і коробкою передач, розташований поперечно над передньою віссю автомобіля і приводить в рух передні колеса. Передня підвіска - незалежна, типу McPherson. Задня є нерухому балку на поздовжніх важелях, з гвинтовими пружинами, поперечним важелем і телескопічними амортизаторами. Рульове управління - типу шестерня-рейка. Спереду встановлені дискові гальма, ззаду - барабанні. Автомобіль має дуже компактні розміри в довжину і ширину (3340 мм і 1400 мм), але відрізняється відносно великою висотою (1395 мм), що дозволило додати в салоні простору над головою. Колісна база складає 2235 мм, а мінімальний радіус розвороту - 4,3 м. При спорядженої масі 660 кг допустима повна маса - 975 кг. Стандартні колеса: 135 R12 або 155/70 R12. Дорожній просвіт - 160 мм. Якщо говорити про безпеку, то автомобіль цілком відповідає рівню вимог 70-80-х років, але ніяк не сучасному. Суцільнометалевий кузов Daewoo Tico має м’яті зони в передній і задній частинах, в передніх дверях встановлені бруси жорсткості. Автомобіль оснащений триточковими інерційними ременями для передніх сидінь (з сигналізатором непристебнутий ремінь безпеки для водія) і поясними ззаду, хоча зустрічалися екземпляри, для яких наявність навіть задніх ременів безпеки не було предусмотреноВиробництво машини почалося в 1996 році, а закінчилося в 2004, коли на зміну Tico прийшов Daewoo Matiz. Крім Південної Кореї, Tico випускався в Польщі, Румунії, а також в Узбекистані, звідки автомобілі в основному і надходили на російський ринок, хоча на дорогах досі можна зустріти рідкісні екземпляри корейської збірки, які завозилися як новими ("сірими" дилерами) , так і уживаними. В цілому Daewoo Tico відрізнявся високою надійністю і невибагливістю, а також простотою і ремонтопридатністю. Але, з урахуванням років випуску, при виборі старої машини слід більш відповідально підійти до перевірки стану двигуна, а також кузова на предмет корозії. З мінусів автомобіля не можна не відзначити його тісноту і жорсткість, граничну простоту комплектації. В плюсах - чудова маневреність, оглядовість і економічність.