Головна сторінка

Daewoo Winstorm

Роки випуску: 2006 - 2010

Ринок: Південна Корея

Daewoo Winstorm - середньорозмірний кросовер, розроблений південнокорейським підрозділом General Motors. Експортна модель відома як Chevrolet Captiva (в Європі, Індії, Південно-Східної Азії і на Близькому Сході) або Holden Captiva (в Австралії та Новій Зеландії). Модель сконструйована на базі платформи GM Theta, яка раніше була використана для Opel Antara. Приємний сучасний дизайн став відмінною рисою всієї лінійки "родичів", не виключаючи Winstorm: великі колісні арки, значні пластикові облицювальні панелі, великі і широко відставлені дзеркала підкреслюють позашляховий дух, а з залучають додатково увагу аксесуарів, наприклад, можна відзначити бічні "отвори" на крилах, що імітують вентиляцію, які вносять елемент спортивності. Інтер’єр Daewoo Winstorm виглядає досить вражаюче для автомобіля, що відноситься до класу недорогих кросоверів. Добротний салон, не позбавлений елементів розкоші, включаючи шкіряну оббивку сидінь і обробку рульового колеса шкірою, порадує власника безліччю практичних рішень. Кількість місць - п’ять або сім чоловік. Оснащення Daewoo Winstorm має на увазі три комплектації: LS, LT, LTX. У найрозкішнішої передбачено наявність протитуманних фар, омивача фар, датчиків світла і дощу, системи автоматичного управління кліматом, круїз-контролю, регульованою рульової колонки, CD / MP3-плеєра, електричної розетки, люка з електроприводом, електроприводу водійського сидіння, підігріву передніх і задніх (опціонально) сидінь і багатьох інших функцій. Великий кольоровий дисплей доповнений системою навігації, аудіосистемою з розводкою на декілька динаміків. Задній ряд пропонує досить простору для комфортного розміщення, при цьому легко складається, не вимагаючи зняття підголівників, і утворює плоский рівну підлогу. Що ж стосується третього ряду сидінь, то, незважаючи на деяку тісноту, наявність його, безумовно, виправдовує себе.

Дана модель оснащується одним двигуном - дизельним VCDi обсягом одна тисяча дев’ятсот дев’яносто один куб.см в поєднанні з п’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач. Турбодизель моделі Z20S з чотирма циліндрами - силовий агрегат, створений General Motors Powertrain спільно з VM Motori. Характеристики виглядають вельми непогано: при обсязі 2 літри він видає 148 к.с. максимальної потужності, що досягається при 4000 об / хв, і 321 Нм максимального крутного моменту, доступного з 2000 об / хв. Витрата палива в міському циклі складає 9 літрів, в заміському - 7 літрів. Автомобіль має як переднеприводное, так і повнопривідне виконання. На вибір - механічна або автоматична коробка передач.

Рульове управління Daewoo Winstorm оснащено традиційним гідропідсилювачем зі змінним коефіцієнтом зусилля. Повністю незалежна підвіска - McPherson спереду і багатоважільна ззаду-дозволяє відмінно тримати дорогу, з відносно невеликими креном в поворотах. А ось в міській експлуатації власники Winstorm помітять один не самий приємний нюанс, характерний, втім, для багатьох спочатку передньопривідних автомобілів з великою базою (у Winstorm вона становить 2,7 метра) - це досить пристойний радіус розвороту 5,75 метра. Втім, такий недолік стає простимим, якщо врахувати, що більша база послужила пристойною місткості салону і багажника, що дорівнює оцінять любителі подорожей і присадибних господарств.

Winstorm обладнаний сталевим каркасом і має зони з запрограмованою деформацією, що поглинають енергію удару. Автомобіль комплектується двома фронтальними і бічними подушками безпеки, а також триточковими ременями безпеки з преднатяжителями. Крім того, Winstorm оснащений системою ABS з електронним розподілом гальмівних зусиль EBV, системою динамічної стабілізації ESC, гідравлічним гальмівним підсилювачем HBA, системою управління рухом на спуску DCS і системою активного захисту від перекидання автомобіля ARP. Крім того, в комплектацію можуть бути включені шторки безпеки. У безумовні плюси автомобіля слід занести високі результати в краш-тестах.

Корейські Daewoo Winstorm стали чудовою альтернативою для того ж Chevrolet Captiva. Зовсім не випадково ці автомобілі, втім, як і все різноманіття сімейства, припали до душі покупцям не тільки в нашій країні, але і у всьому світі - в першу чергу завдяки вигідними цінами і збалансованим характеристикам. Якщо не брати до уваги двигун і інші, не настільки значні відмінності від Captiva, то один з аргументів, щоб віддати перевагу Winstorm, - це горезвісна "корейська збірка", яка для когось може мати принципове значення. На вторинному ринку автомобіль представлений в основному в повнопривідних версіях з "автоматом".