Головна сторінка

Daihatsu Applause

Роки випуску: 1989 - 1992

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Daihatsu Applause
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Кремінський відділ Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області - Прокурор Кремінського відділу Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області
Прокуратура Чернівецької області - прокурор відділу
Слідче управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Чернівецькій області - старший слідчий з ОВС
Первомайске об"єднане управління Пенсійного фонду України Миколаївської області - Начальник відділу з питань призначення пенсії №1
Луцька ОДПІ ГУ ДФС у Волинській облсті - головний державний ревізор-інспектор
Кремінський відділ Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області - Прокурор Кремінського відділу Сєвєродонецької місцевої прокуратури Луганської області
Первомайьке об’єднанне управління Пенсійного фонду України Миколаївської області - начальник відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій №1
Прокуратура Чернівецької області - прокурор відділу
Прокуратура Чернівецької області - прокурор відділу
Слідче управління фінансових розслідувань Головного управління Державної фіскальної служби в Чернівецькій області - слідчий
Усього знайдено - 30

Автомобіль, який дебютував в липні 1989 року, став випускатися замість компактного седана Daihatsu Charmant. Зовні машина виглядала, як звичайний 4-дверний седан, проте доступ до багажника прикривався НЕ кришкою, як в седані, а напівлежить задніми дверима по типу "хетчбек". Така конструктивна особливість кузова дозволила віднести автомобіль до машин класу "хетчбек". Іноді така форма кришки багажника іменується як "super lid". Вона дозволяє не тільки полегшити навантаження великогабаритного багажу, а й поліпшити аеродинамічні характеристики самого кузова. Зокрема, коефіцієнт Cd кузова цього автомобіля дорівнював 0,33, що завжди було предметом гордості його творців. 

Задні сидіння могли складатися вдвічі (double folding), а їх спинки відкидалися далеко назад. Однією з привабливих особливостей машини був зменшений мінімальний радіус повороту (всього 4,8 метра), що обумовлювало хорошу маневреність машини. Автомобіль оснащувався двигуном з електронним уприскуванням палива, або ж простим карбюраторним мотором з робочим об’ємом 1.6 літра, SOHC. Цей двигун дозволяв досягати потужного крутного моменту переважно на низьких і середніх оборотах двигуна. Автомобіль відрізняла незалежна підвіска всіх 4 коліс і система "анти - блокування гальма", яка включала в себе гідравлічний бустер. Така система ABS в Японії була застосована вперше. Що стосується типу приводу, машина приводилася в рух через передні провідні колеса, але, крім того, випускалася модифікація автомобіля з постійно діючим повним приводом, в системі якого був передбачений головний рідинний диференціал підвищеного тертя. Компанія Daihatsu багато чого чекала від цієї моделі, про що непрямим чином свідчить обраний для реклами слоган: "машина, народжена, щоб зривати оплески". Однак майже відразу після початку продажу з’ясувалося, що вона не позбавлена недоліків в паливній системі. Це негайно викликало галас в засобах масової інформації, в ході якої було висловлено чимало неприємних слів на адресу компанії Daihatsu. В результаті в жовтні 1990 року відбувся поворотний дебют моделі вже під назвою Applause Theta. У липні 1992 року автомобілю повернули колишню назву Applause. Нарешті, в 1997 році після чергової модернізації автомобіль різко поміняв свій імідж, зокрема, за рахунок установки в передній частині декоративної решітки радіатора. Це істотно підвищило якісне сприйняття автомобіля.